Яндекс.Метрика

Управління брендом (продуктом)

 

Профессиональный брендменеджмент, Управление продуктом, управление брендом, ассортиментная стратегия, брендинг, позиционирование, стратегия продвижения бренда, ценовая стратегия, дистрибуционная стратегия, мерчендайзинг, разработка фирменного стиля, логотип, бендбук, неймингСьогодні зросла кількість керівників в українських і російських компаніях, які усвідомлюють важливість створення та просування власного бренду. Особливого значення набуває управління брендом (продуктом).

Управління брендом дозволяє займати стійкі позиції на ринку в умовах жорсткої конкуренції, завойовувати довіру та лояльність споживачів, зміцнювати репутацію компанії та імідж бренду.

Сам по собі бренд не є запорукою успішної життєдіяльності компанії.

 

Просто створити бренд недостатньо, необхідно постійно проводити маркетингові та рекламні заходи, проводити оцінку вартості та дизайну бренду, планувати просування бренду і стратегію розвитку – все це складові процесу управління брендом або бренд-менеджмент.

 

Проведіть аналогію, наприклад, сам король для королівства не має особливої цінності, бо король, який не займається справами королівства, не може довго займати свою позицію і престол.

Вірогідніше, йому знайдуть «корисну» заміну.

Для того, щоб ваш «королівський» бренд не втратив свій «титул» і позиції на ринку, його необхідно просувати і керувати ним.

 

Вартість послуги:

 

 

Дзвоніть нашим менеджерам:

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

   info@koloro.ua

     
 

Управління продуктом

 

Управління продуктом (брендом) або бренд-менеджмент – це організаційна функція і функція планування підприємства стосовно товару (бренду), що випускається, а також маркетинг продукту компанії протягом всього життєвого циклу товару.

Ви збираєтеся випустити новий товар на ринок або вже є успішним гравцем на ринку − не має значення:  якщо ви створили бренд, то не можна просто на цьому зупинитися, ви повинні керувати ним і супроводжувати його, як турботливий батько, протягом всього його життя!

 

Моделі бренд-менеджменту (моделі управління брендом)

  

У світовій практиці виділяють дві основні моделі управління продуктом:

- англо-американська або західна;

- японська, або східна.

 

Брендинг и мерчендайзинг, Управление продуктом, управление брендом, ассортиментная стратегия, брендинг, позиционирование, стратегия продвижения бренда, ценовая стратегия, дистрибуционная стратегия, мерчендайзинг, разработка фирменного стиля, логотип, бендбук, нейминг

Західна модель управління. Згідно цієї моделі, компанії, які виробляють різні товари або кілька товарних ліній, позиціонують кожен свій товар унікально, не пов'язуючи його з іншими товарами і компанією в цілому. Створення нового бренду по цій моделі – це вкладення довгострокових інвестицій, тому особлива увага тут приділяється виробництву, маркетингу і рекламі товару. В цьому випадку бренд необов'язково повинен приносити дохід відразу, він може стати прибутковим лише через кілька років.

 

В західному розумінні, бренд – це самостійна «бойова одиниця» з усталеною цільовою аудиторією і позитивним іміджем. Також рекламна кампанія з року в рік може ґрунтуватись на одній бренд-ідеї. Так роками формується лояльність споживачів до бренду, підвищується впізнаваність і рівень довіри до компанії.

 

Східна модель управління. Дана модель управління дозволяє компаніям акцентувати увагу на вкладенні інвестицій у наукові розробки та підтримання незмінно високої якості товару. Крім того, тут немає «вільних», що окремо стоять, продуктів і діє система «підбрендів» − парасолькових брендів. Виробники спрямовують всі свої зусилля на просування самої компанії, підтримання її іміджу та репутації – як гаранта високої якості. В даному випадку особливу роль відіграє фірмовий стиль та атрибути бренду, які використовуються у всіх видах комунікації зі споживачем і є обов'язковими елементами кожної рекламної кампанії.

 

Управління брендом в Україні та Росії більше тяжіє до західної англо-американської моделі, з рідкісними рисами японської моделі.

Здійснюють, як правило, управління брендом маркетологи або ж бренд-менеджери, але за відсутності в штаті компанії таких фахівців, підприємства вдаються до послуг брендингових агентств.

 

Послуга «Управління брендом»

 

Послуга «Управління брендом» від брендингового агентства KOLORO включає в себе такі напрямки діяльності:

Ассортиментная политика, Управление продуктом, управление брендом, ассортиментная стратегия, брендинг, позиционирование, стратегия продвижения бренда, ценовая стратегия, дистрибуционная стратегия, мерчендайзинг, разработка фирменного стиля, логотип, бендбук, нейминг

1. Асортиментне планування і вибір асортиментної стратегії компанії

- оцінка цілісності асортиментного ряду та оптимальності асортименту торгової марки;

- визначення потреб ринку і коректування асортиментної стратегії компанії.

 

2. Брендинг та маркетинг продукту

- розробка концепції позиціонування бренду;

- розробка стратегії просування бренду на ринку;

- розробка фірмового стилю, брендбуку, логотипу, неймінгу (назви бренду), слогану, рекламної концепції і под.;

- вибір цінової стратегії, каналів збуту та дистрибуційної стратегії компанії.

На даному етапі обирається і розробляється основна стратегія просування бренду.

 

3. Мерчендайзинг – підготовка бренду до продажу: підготовка концепції оформлення точок продажу, вітрин, прилавків; складання плану розміщення продукції і послідовності розміщення і под.

 

Наша компанія також здійснює управління якістю продукту (бренду), для чого проводитися тестування бренду за допомогою споживачыв, з метою виявлення та усунення недоліків у якості, надійності, довговічності, функціональних і естетичних властивостях бренду.

 

Керуючи своїм брендом, спрямовуючи власні сили в потрібну течію, Ви забезпечуєте успіх вашого бренду і прибуток, стабільні позиції на ринку, високу конкурентоспроможність компанії!

 

Брендингове агентство KOLORO допоможе вам правильно сформувати політику управління брендом (продуктом) і управління якістю продукту, визначити цінову дистрибуційну стратегію, стратегію просування бренду і позиціонування, сформувати портфель бренду і ефективно використовувати прийоми мерчендайзингу. Ми допоможемо вам управляти вашим брендом і «справами королівської важливості»!

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!