Яндекс.Метрика

Унікальна торгова пропозиція

 

Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це кращий спосіб донести інформацію про продукт до потенційного клієнта. В умовах сучасної божевільної конкуренції, він працює набагато ефективніше звичайного рекламного тексту. Саме УТП дозволяє перетворити звичайний товар в «унікальний».

 

Завдяки УТП, продукт позиціонується як особливий та єдиний. Він здатний вирішити проблему та задовольнити потребу клієнта.

 

Створити унікальну торгову пропозиція дуже складно, якщо тільки ви не впроваджуєте на ринок інноваційний товар або послугу, які більш ніким не представлені. Основні ніші в будь-якому сегменті зайняті конкурентами, які вже не один рік застосовують різні рекламні стратегії. Однак, це можливо. Товар у якого є УТП, виграє в порівнянні з товаром без нього.

 

Щоб замовити унікальну торгову пропозицію, слід звернутися до досвідчених фахівців компанії KOLORO, які знайдуть і підкреслять саме «ту» відмінну унікальність, яка допоможе виділити ваш бренд, залучити цільову аудиторію та збільшити прибуток компанії.

 

Що ви отримаєте, замовивши розробку УТП в KOLORO?

 

 

 

only oneЄдине на ринку УТП

goal and missionВідповідність мети та місії компанії

effectСпрямований вплив на цільового споживача

optionsДекілька варіантів слоганів

strategyПлатформа для створення стратегії просування

guaranteeГарантія ефективності УТП

 

 

Вартість розробки:

30 800 грн.

 

Термін:

14 рабочих днів

 

Разработка УТП

 

 

Розробка УТП: що впливає на вартість?

 

  1. Сфера діяльності та особливості роботи компанії.
     
  2. Загальна кількість найменувань продукції або послуг, для яких потрібно розробити УТП.
     
  3. Кількість розроблених варіантів.

Приклад послуги УТП компанії МакДональдс

 

Розробка УТП: етапи

 

  1. Аналіз продукту. Наші фахівці проведуть аналітичну роботу, яка допоможе описати ваш продукт, його упаковку, проаналізувати всі його плюси та мінуси.
     
  2. Аналіз ринку. Експерти KOLORO проведуть комплексне дослідження ринку, вивчивши його структуру, стан і виділивши поточні тенденції. Приклад: Аналіз українського ринку цукерок.
     
  3. Аналіз цільової аудиторії. Маркетологи компанії KOLORO створять портрет споживача, проаналізують всі значущі для цільової аудиторії якості товару, щоб зрозуміти, на чому слід розставляти акценти при створенні послуги УТП. Приклад: Дослідження споживачів горілки в Україні.
     
  4. Аналіз конкурентів. KOLORO проаналізує всі діючі на ринку пропозиції конкурентів, вивчить їх на наявність УТП, дослідить рекламну роботу конкурентів, щоб визначити, які якості продукту вже описані в рекламі, а які залишилися недоторкані конкурентами. Приклад: Аналіз бренд-платформ чаю на українському ринку.
     
  5. Внутрішній аудит компанії та бренду. Ми проведемо перевірку стану компанії, ретельно вивчимо позитивні та негативні сторони бренду, складемо його характеристику.
     
  6. Формування списку основних переваг. Отримавши всі необхідні дані, ми складемо список головних переваг вашого товару або послуги.
     
  7. Створення УТП. На основі обробленої інформації, фахівці нашої компанії розроблять унікальну торгову пропозицію для вашого бренду, вона буде являти собою синтез значущих для споживачів якостей продукту, не з використованими конкурентами, відмінною рисою вашого товару або послуги. Приклад: Створення унікальної торговельної пропозиції для торгової марки «Планта».

 


Приклад послуги УТП (Київ), створеної KOLORO для компанії Планта

 

Разом з розробкою УТП також замовляють:

 

 

Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це рекламна і маркетингова стратегія, яка повинна відповідати трьом вимогам:

 

  1. Текст повинен містити конкретну пропозицію для споживача (купити конкретний товар, отримати конкретну вигоду).
     
  2. Пропозиція повинна бути унікальною, конкуренти або не можуть зробити таку ж пропозицію, або просто ще не висували її. Унікальність може бути пов'язана безпосередньо з товаром, або полягати в не звичайному рекламному затвердженні.
     
  3. Пропозиція повинна бути настільки сильною, щоб заманити величезну кількість нових споживачів, схилити їх придбати товар або послугу.

 

Неможливо створити унікальну торгову пропозиції, використовуючи лише порожні заманливі слова. Потрібно придумати такий комунікаційний посил, який допоможе споживачеві:

 

  • переглянути свої звичні погляди;
     
  • по-новому поглянути на конкретну товарну категорію;
     
  • виділити товар серед інших.

 

Створення УТП: принципи

 

УТП — це не просто перерахування унікальних характеристик товару або послуги. Його головне завдання — сформувати посил, який чітко донесе споживачеві вашу пропозицію. При цьому потрібно донести інформацію таким чином, щоб відрізнитися від конкурентів, а також викликати у споживача бажання зробити покупку.

 

Створення УТП: головні способи

 

  1. Відмінність від конкурентів. У 1997 році Apple зробила своїм рекламним гаслом «Think Different» (укр. Думай Інакше), активно підкреслюючи свою відмінність від конкурентів, які використовували PC.
     
  2. Унікальна вигода для клієнта. Тільки в мережі супермаркетів «підставити назву» ви можете купити продукт «підставити назву» за акційною ціною «підставити ціну».
     
  3. Важливість проблеми, яку вирішує товар або послуга. Втомлена жінка середніх років приходить з роботи, дивиться на гору посуду і зітхає. Ну куди ж тут без нової посудомийної машини?
     
  4. Персоніфіковане звернення до покупця. Горілка «Хлібний дар» зроблена для «чоловіків, які обертають Землю».
     
  5. Кількісні параметри (такі як 5 років досвіду, доставка за 10 хвилин, і т.д.). Львівське 1715 вже в самій назві активно експлуатує статус найстарішого українського пива.

 

Також потрібно враховувати, що складно створити УТП без концепції позиціонування, оскільки ці два елементи тісно взаємопов'язані між собою. Тому, якщо у Вашого продукту ще немає розробленої концепції позиціонування, маркетологи і дизайнери компанії KOLORO з радістю допоможуть Вам вирішити цю задачу.

 

Чому вам потрібно замовити розробку УТП в KOLORO?

 

  1. Продавати товар з УТП буде легше.
     
  2. Вам не потрібно боятися низьких цін конкурентів, так як у товару  інша перевага.
     
  3. Навіть при наявності аналогічних пропозицій, ваш товар буде унікальним.
     
  4. Буде набагато простіше мотивувати споживача на повторну покупку.
     
  5. Ви отримаєте платформу для створення успішної стратегії просування товару.
     

 

Розробка унікальної торговельної пропозиції — важливий крок на шляху до успіху. Тому довірити її краще професіоналам –— брендинговому  агентству KOLORO.

 

Контактна інформація:

+38(044)223 51 20

info@koloro.ua

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!