Варстість управління брендом (продуктом)
1000 USD
термін виконання : 20 днiв
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Сьогодні зросла кількість керівників в українських і російських компаніях, які усвідомлюють важливість створення та просування власного бренду. Особливого значення набуває управління брендом (продуктом).
Управління брендом дозволяє займати стійкі позиції на ринку в умовах жорсткої конкуренції, завойовувати довіру та лояльність споживачів, зміцнювати репутацію компанії та імідж бренду.
Сам по собі бренд не є запорукою успішної життєдіяльності компанії.
Просто створити бренд недостатньо, необхідно постійно проводити маркетингові та рекламні заходи, проводити оцінку вартості та дизайну бренду, планувати просування бренду і стратегію розвитку – все це складові процесу управління брендом або бренд-менеджмент.
Проведіть аналогію, наприклад, сам король для королівства не має особливої цінності, бо король, який не займається справами королівства, не може довго займати свою позицію і престол.
Вірогідніше, йому знайдуть «корисну» заміну.
Для того, щоб ваш «королівський» бренд не втратив свій «титул» і позиції на ринку, його необхідно просувати і керувати ним.
Управління продуктом (брендом) або бренд-менеджмент – це організаційна функція і функція планування підприємства стосовно товару (бренду), що випускається, а також маркетинг продукту компанії протягом всього життєвого циклу товару.
Ви збираєтеся випустити новий товар на ринок або вже є успішним гравцем на ринку − не має значення: якщо ви створили бренд, то не можна просто на цьому зупинитися, ви повинні керувати ним і супроводжувати його, як турботливий батько, протягом всього його життя!
У світовій практиці виділяють дві основні моделі управління продуктом:
- англо-американська або західна;
- японська, або східна.
Західна модель управління. Згідно цієї моделі, компанії, які виробляють різні товари або кілька товарних ліній, позиціонують кожен свій товар унікально, не пов'язуючи його з іншими товарами і компанією в цілому. Створення нового бренду по цій моделі – це вкладення довгострокових інвестицій, тому особлива увага тут приділяється виробництву, маркетингу і рекламі товару. В цьому випадку бренд необов'язково повинен приносити дохід відразу, він може стати прибутковим лише через кілька років.
В західному розумінні, бренд – це самостійна «бойова одиниця» з усталеною цільовою аудиторією і позитивним іміджем. Також рекламна кампанія з року в рік може ґрунтуватись на одній бренд-ідеї. Так роками формується лояльність споживачів до бренду, підвищується впізнаваність і рівень довіри до компанії.
Східна модель управління. Дана модель управління дозволяє компаніям акцентувати увагу на вкладенні інвестицій у наукові розробки та підтримання незмінно високої якості товару. Крім того, тут немає «вільних», що окремо стоять, продуктів і діє система «підбрендів» − парасолькових брендів. Виробники спрямовують всі свої зусилля на просування самої компанії, підтримання її іміджу та репутації – як гаранта високої якості. В даному випадку особливу роль відіграє фірмовий стиль та атрибути бренду, які використовуються у всіх видах комунікації зі споживачем і є обов'язковими елементами кожної рекламної кампанії.
Управління брендом в Україні та Росії більше тяжіє до західної англо-американської моделі, з рідкісними рисами японської моделі.
Здійснюють, як правило, управління брендом маркетологи або ж бренд-менеджери, але за відсутності в штаті компанії таких фахівців, підприємства вдаються до послуг брендингових агентств.
Послуга «Управління брендом» від брендингового агентства KOLORO включає в себе такі напрямки діяльності:
1. Асортиментне планування і вибір асортиментної стратегії компанії
- оцінка цілісності асортиментного ряду та оптимальності асортименту торгової марки;
- визначення потреб ринку і коректування асортиментної стратегії компанії.
2. Брендинг та маркетинг продукту
- розробка концепції позиціонування бренду;
- розробка стратегії просування бренду на ринку;
- розробка фірмового стилю, брендбуку, логотипу, неймінгу (назви бренду), слогану, рекламної концепції і под.;
- вибір цінової стратегії, каналів збуту та дистрибуційної стратегії компанії.
На даному етапі обирається і розробляється основна стратегія просування бренду.
3. Мерчендайзинг – підготовка бренду до продажу: підготовка концепції оформлення точок продажу, вітрин, прилавків; складання плану розміщення продукції і послідовності розміщення і под.
Наша компанія також здійснює управління якістю продукту (бренду), для чого проводитися тестування бренду за допомогою споживачыв, з метою виявлення та усунення недоліків у якості, надійності, довговічності, функціональних і естетичних властивостях бренду.
Керуючи своїм брендом, спрямовуючи власні сили в потрібну течію, Ви забезпечуєте успіх вашого бренду і прибуток, стабільні позиції на ринку, високу конкурентоспроможність компанії!
Брендингове агентство KOLORO допоможе вам правильно сформувати політику управління брендом (продуктом) і управління якістю продукту, визначити цінову дистрибуційну стратегію, стратегію просування бренду і позиціонування, сформувати портфель бренду і ефективно використовувати прийоми мерчендайзингу. Ми допоможемо вам управляти вашим брендом і «справами королівської важливості»!