Управління брендом (продуктом)

Варстість управління брендом (продуктом)

1000 USD

термін виконання : 20 днiв

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Рівня конкуренції в сегменті
  3. Термінів управління

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Управління брендом (продуктом) від компанії KOLORO

Сьогодні зросла кількість керівників в українських і російських компаніях, які усвідомлюють важливість створення та просування власного бренду. Особливого значення набуває управління брендом (продуктом).

Управління брендом дозволяє займати стійкі позиції на ринку в умовах жорсткої конкуренції, завойовувати довіру та лояльність споживачів, зміцнювати репутацію компанії та імідж бренду.

Сам по собі бренд не є запорукою успішної життєдіяльності компанії.

Просто створити бренд недостатньо, необхідно постійно проводити маркетингові та рекламні заходи, проводити оцінку вартості та дизайну бренду, планувати просування бренду і стратегію розвитку – все це складові процесу управління брендом або бренд-менеджмент.

Проведіть аналогію, наприклад, сам король для королівства не має особливої цінності, бо король, який не займається справами королівства, не може довго займати свою позицію і престол.

Вірогідніше, йому знайдуть «корисну» заміну.

Для того, щоб ваш «королівський» бренд не втратив свій «титул» і позиції на ринку, його необхідно просувати і керувати ним.

Управление брендом

 

Управління продуктом

Управління продуктом (брендом) або бренд-менеджмент – це організаційна функція і функція планування підприємства стосовно товару (бренду), що випускається, а також маркетинг продукту компанії протягом всього життєвого циклу товару.

Ви збираєтеся випустити новий товар на ринок або вже є успішним гравцем на ринку − не має значення:  якщо ви створили бренд, то не можна просто на цьому зупинитися, ви повинні керувати ним і супроводжувати його, як турботливий батько, протягом всього його життя!

Моделі бренд-менеджменту (моделі управління брендом)

У світовій практиці виділяють дві основні моделі управління продуктом:

- англо-американська або західна;

- японська, або східна.

Західна модель управління. Згідно цієї моделі, компанії, які виробляють різні товари або кілька товарних ліній, позиціонують кожен свій товар унікально, не пов'язуючи його з іншими товарами і компанією в цілому. Створення нового бренду по цій моделі – це вкладення довгострокових інвестицій, тому особлива увага тут приділяється виробництву, маркетингу і рекламі товару. В цьому випадку бренд необов'язково повинен приносити дохід відразу, він може стати прибутковим лише через кілька років.

В західному розумінні, бренд – це самостійна «бойова одиниця» з усталеною цільовою аудиторією і позитивним іміджем. Також рекламна кампанія з року в рік може ґрунтуватись на одній бренд-ідеї. Так роками формується лояльність споживачів до бренду, підвищується впізнаваність і рівень довіри до компанії.

Східна модель управління. Дана модель управління дозволяє компаніям акцентувати увагу на вкладенні інвестицій у наукові розробки та підтримання незмінно високої якості товару. Крім того, тут немає «вільних», що окремо стоять, продуктів і діє система «підбрендів» − парасолькових брендів. Виробники спрямовують всі свої зусилля на просування самої компанії, підтримання її іміджу та репутації – як гаранта високої якості. В даному випадку особливу роль відіграє фірмовий стиль та атрибути бренду, які використовуються у всіх видах комунікації зі споживачем і є обов'язковими елементами кожної рекламної кампанії.

Управління брендом в Україні та Росії більше тяжіє до західної англо-американської моделі, з рідкісними рисами японської моделі.

Здійснюють, як правило, управління брендом маркетологи або ж бренд-менеджери, але за відсутності в штаті компанії таких фахівців, підприємства вдаються до послуг брендингових агентств.

Послуга «Управління брендом»

Послуга «Управління брендом» від брендингового агентства KOLORO включає в себе такі напрямки діяльності:

1. Асортиментне планування і вибір асортиментної стратегії компанії

- оцінка цілісності асортиментного ряду та оптимальності асортименту торгової марки;

- визначення потреб ринку і коректування асортиментної стратегії компанії.

2. Брендинг та маркетинг продукту

- розробка концепції позиціонування бренду;

- розробка стратегії просування бренду на ринку;

- розробка фірмового стилю, брендбуку, логотипу, неймінгу (назви бренду), слогану, рекламної концепції і под.;

- вибір цінової стратегії, каналів збуту та дистрибуційної стратегії компанії.

На даному етапі обирається і розробляється основна стратегія просування бренду.

3. Мерчендайзинг – підготовка бренду до продажу: підготовка концепції оформлення точок продажу, вітрин, прилавків; складання плану розміщення продукції і послідовності розміщення і под.

Наша компанія також здійснює управління якістю продукту (бренду), для чого проводитися тестування бренду за допомогою споживачыв, з метою виявлення та усунення недоліків у якості, надійності, довговічності, функціональних і естетичних властивостях бренду.

Керуючи своїм брендом, спрямовуючи власні сили в потрібну течію, Ви забезпечуєте успіх вашого бренду і прибуток, стабільні позиції на ринку, високу конкурентоспроможність компанії!

Брендингове агентство KOLORO допоможе вам правильно сформувати політику управління брендом (продуктом) і управління якістю продукту, визначити цінову дистрибуційну стратегію, стратегію просування бренду і позиціонування, сформувати портфель бренду і ефективно використовувати прийоми мерчендайзингу. Ми допоможемо вам управляти вашим брендом і «справами королівської важливості»!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !