Унікальна торгова пропозиція

Варстість унікальної торгової пропозиції

3500 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Рівня конкуренції в сегменті
  3. Кількості концептів

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Що ви отримаєте, замовивши розробку УТП в KOLORO?

Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це кращий спосіб донести інформацію про продукт до потенційного клієнта. В умовах сучасної божевільної конкуренції, він працює набагато ефективніше звичайного рекламного тексту. Саме УТП дозволяє перетворити звичайний товар в «унікальний».

Завдяки УТП, продукт позиціонується як особливий та єдинийВін здатний вирішити проблему та задовольнити потребу клієнта.

Створити унікальну торгову пропозиція дуже складно, якщо тільки ви не впроваджуєте на ринок інноваційний товар або послугу, які більш ніким не представлені. Основні ніші в будь-якому сегменті зайняті конкурентами, які вже не один рік застосовують різні рекламні стратегії. Однак, це можливо. Товар у якого є УТП, виграє в порівнянні з товаром без нього.

Щоб замовити унікальну торгову пропозицію, слід звернутися до досвідчених фахівців компанії KOLORO, які знайдуть і підкреслять саме «ту» відмінну унікальність, яка допоможе виділити ваш бренд, залучити цільову аудиторію та збільшити прибуток компанії.

Ви отримаете

Розробка УТП: що впливає на вартість?

  1. Сфера діяльності та особливості роботи компанії.
  2. Загальна кількість найменувань продукції або послуг, для яких потрібно розробити УТП.
  3. Кількість розроблених варіантів.
Приклад послуги УТП компанії МакДональдс

Розробка УТП: етапи

  1. Аналіз продукту. Наші фахівці проведуть аналітичну роботу, яка допоможе описати ваш продукт, його упаковку, проаналізувати всі його плюси та мінуси.
  2. Аналіз ринку. Експерти KOLORO проведуть комплексне дослідження ринку, вивчивши його структуру, стан і виділивши поточні тенденції. Приклад: Аналіз українського ринку цукерок.
  3. Аналіз цільової аудиторії. Маркетологи компанії KOLORO створять портрет споживача, проаналізують всі значущі для цільової аудиторії якості товару, щоб зрозуміти, на чому слід розставляти акценти при створенні послуги УТП. Приклад: Дослідження споживачів горілки в Україні.
  4. Аналіз конкурентів. KOLORO проаналізує всі діючі на ринку пропозиції конкурентів, вивчить їх на наявність УТП, дослідить рекламну роботу конкурентів, щоб визначити, які якості продукту вже описані в рекламі, а які залишилися недоторкані конкурентами. Приклад: Аналіз бренд-платформ чаю на українському ринку.
  5. Внутрішній аудит компанії та бренду. Ми проведемо перевірку стану компанії, ретельно вивчимо позитивні та негативні сторони бренду, складемо його характеристику.
  6. Формування списку основних переваг. Отримавши всі необхідні дані, ми складемо список головних переваг вашого товару або послуги.
  7. Створення УТП. На основі обробленої інформації, фахівці нашої компанії розроблять унікальну торгову пропозицію для вашого бренду, вона буде являти собою синтез значущих для споживачів якостей продукту, не з використованими конкурентами, відмінною рисою вашого товару або послуги. Приклад:Створення унікальної торговельної пропозиції для торгової марки «Планта».
Приклад послуги УТП (Київ), створеної KOLORO для компанії Планта

Вимоги до унікальної торгової пропозиції

Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це рекламна і маркетингова стратегія, яка повинна відповідати трьом вимогам:

  1. Текст повинен містити конкретну пропозицію для споживача (купити конкретний товар, отримати конкретну вигоду).
  2. Пропозиція повинна бути унікальною, конкуренти або не можуть зробити таку ж пропозицію, або просто ще не висували її. Унікальність може бути пов'язана безпосередньо з товаром, або полягати в не звичайному рекламному затвердженні.
  3. Пропозиція повинна бути настільки сильною, щоб заманити величезну кількість нових споживачів, схилити їх придбати товар або послугу.

Неможливо створити унікальну торгову пропозиції, використовуючи лише порожні заманливі слова. Потрібно придумати такий комунікаційний посил, який допоможе споживачеві:

  • переглянути свої звичні погляди;
  • по-новому поглянути на конкретну товарну категорію;
  • виділити товар серед інших.

Створення УТП: принципи

УТП — це не просто перерахування унікальних характеристик товару або послуги. Його головне завдання — сформувати посил, який чітко донесе споживачеві вашу пропозицію. При цьому потрібно донести інформацію таким чином, щоб відрізнитися від конкурентів, а також викликати у споживача бажання зробити покупку.

Створення УТП: головні способи

  1. Відмінність від конкурентів. У 1997 році Apple зробила своїм рекламним гаслом «Think Different» (укр. Думай Інакше), активно підкреслюючи свою відмінність від конкурентів, які використовували PC.
  2. Унікальна вигода для клієнта. Тільки в мережі супермаркетів «підставити назву» ви можете купити продукт «підставити назву» за акційною ціною «підставити ціну».
  3. Важливість проблеми, яку вирішує товар або послуга. Втомлена жінка середніх років приходить з роботи, дивиться на гору посуду і зітхає. Ну куди ж тут без нової посудомийної машини?
  4. Персоніфіковане звернення до покупця. Горілка «Хлібний дар» зроблена для «чоловіків, які обертають Землю».
  5. Кількісні параметри (такі як 5 років досвіду, доставка за 10 хвилин, і т.д.). Львівське 1715 вже в самій назві активно експлуатує статус найстарішого українського пива.

Також потрібно враховувати, що складно створити УТП без концепції позиціонування, оскільки ці два елементи тісно взаємопов'язані між собою. Тому, якщо у Вашого продукту ще немає розробленої концепції позиціонування, маркетологи і дизайнери компанії KOLORO з радістю допоможуть Вам вирішити цю задачу.

УТП Apple

Чому вам потрібно замовити розробку УТП в KOLORO?

  1. Продавати товар з УТП буде легше.
  2. Вам не потрібно боятися низьких цін конкурентів, так як у товару  інша перевага.
  3. Навіть при наявності аналогічних пропозицій, ваш товар буде унікальним.
  4. Буде набагато простіше мотивувати споживача на повторну покупку.
  5. Ви отримаєте платформу для створення успішної стратегії просування товару.

Розробка унікальної торговельної пропозиції — важливий крок на шляху до успіху. Тому довірити її краще професіоналам –— брендинговому  агентству KOLORO.

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !