Варстість унікальної торгової пропозиції
3500 USD
термін виконання : 14 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це кращий спосіб донести інформацію про продукт до потенційного клієнта. В умовах сучасної божевільної конкуренції, він працює набагато ефективніше звичайного рекламного тексту. Саме УТП дозволяє перетворити звичайний товар в «унікальний».
Завдяки УТП, продукт позиціонується як особливий та єдиний. Він здатний вирішити проблему та задовольнити потребу клієнта.
Створити унікальну торгову пропозиція дуже складно, якщо тільки ви не впроваджуєте на ринок інноваційний товар або послугу, які більш ніким не представлені. Основні ніші в будь-якому сегменті зайняті конкурентами, які вже не один рік застосовують різні рекламні стратегії. Однак, це можливо. Товар у якого є УТП, виграє в порівнянні з товаром без нього.
Щоб замовити унікальну торгову пропозицію, слід звернутися до досвідчених фахівців компанії KOLORO, які знайдуть і підкреслять саме «ту» відмінну унікальність, яка допоможе виділити ваш бренд, залучити цільову аудиторію та збільшити прибуток компанії.
Ви отримаете
Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це рекламна і маркетингова стратегія, яка повинна відповідати трьом вимогам:
Неможливо створити унікальну торгову пропозиції, використовуючи лише порожні заманливі слова. Потрібно придумати такий комунікаційний посил, який допоможе споживачеві:
УТП — це не просто перерахування унікальних характеристик товару або послуги. Його головне завдання — сформувати посил, який чітко донесе споживачеві вашу пропозицію. При цьому потрібно донести інформацію таким чином, щоб відрізнитися від конкурентів, а також викликати у споживача бажання зробити покупку.
Також потрібно враховувати, що складно створити УТП без концепції позиціонування, оскільки ці два елементи тісно взаємопов'язані між собою. Тому, якщо у Вашого продукту ще немає розробленої концепції позиціонування, маркетологи і дизайнери компанії KOLORO з радістю допоможуть Вам вирішити цю задачу.
Розробка унікальної торговельної пропозиції — важливий крок на шляху до успіху. Тому довірити її краще професіоналам –— брендинговому агентству KOLORO.