Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Кожного з нас щодня атакують численні потоки інформації і реклами. Одна реклама викликає у нас посмішку і сприятливо сприймається аудиторією, інша – викликає негативні емоції та роздратування.
У чому секрет успішної реклами? В професійному виконанні, грамотній подачі інформації – продуманий сценарій реклами, оригінальний дизайн і ефективний текст реклами.
Головна мета будь-якої реклами – просування бренду і компанії в цілому. Реклама повинна привертати увагу, спонукати до придбання товару, зміцнювати позитивний імідж компанії на ринку.
Якщо рекламне повідомлення має цікавий сценарій, запам'ятовується рекламний слоган, гарний дизайн, текст реклами поданий зрозуміло, оригінально і фактурно – цільова аудиторія обов'язково зверне увагу і запам'ятає таке рекламне оголошення, а ваш бренд стане впізнаваним і популярним.
Якщо рекламне повідомлення нічим не відрізняється від мільйонів інших, рекламодавець використовує непримітний дизайн і неефективні рекламні слогани – така реклама приречена на провал.
Висока якість виконання та оформлення атрибутів бренду, професійна подача продукту споживачеві – це те, без чого неможливо досягти успіху, завоювати любов аудиторії і отримати «царську корону» у світі брендів.
Точно в ціль! Так характеризується хороший рекламний текст. Соковитий, свіжий, яскравий – він повинен цілком опанувати почуттями читача і викликати у нього непереборне бажання мати те, що йому пропонують.
Рекламні тексти оточують нас. Їх можна розділити на якісні і неякісні – ті, які зачіпають інтереси споживача, і ті, що не викликають бажання придбати. Створення рекламних текстів засновано на використанні психологічних, маркетингових і лінгвістичних прийомах.
Тексти, що рекламують, замовляють, коли необхідно розмістити інформацію про фірму в інтернеті, для складання ефективної комерційної пропозиції або прес-релізу, коли створюють буклети і каталоги, для реклами в ЗМІ і под. Такі тексти потрібні завжди, коли необхідно заманливо повідомити про ваш продукт чи послугу споживачеві.
Рекламний текст повинен розкрити головну ідею і зміст рекламного повідомлення. Своїм зовнішнім виглядом, фактурою, заголовком, текст реклами повинен привернути увагу цільової аудиторії, роз'яснювати пропозицію, зацікавлювати і переконувати у вчиненні покупки пропонованого продукту.
1. Заголовок.
2. Підзаголовок.
3. Основний текст.
4. Луна-фраза.
5. Рекламний слоган.
Заголовок – рядок, що задає стиль рекламному повідомленню і розкриває основну ідею тексту реклами. Заголовок повинен бути інтригуючим, привертати увагу і збуджувати фантазію споживача. Він повинен бути ясним і смисловим.
Підзаголовок – сполучна ланка між заголовком і основним текстом. Яскравий і цікавий підзаголовок дозволяє закріпити увагу споживача і стимулює до прочитання всього тексту рекламного повідомлення.
Основний текст – розкриває ідею рекламного послання і виконує ті обіцянки, які дає заголовок. Основний текст ділитися на три складові частини: вступ, основна частина і висновок. Вступ призначений для поступового введення аудиторії в обговорювану тему, як правило, тут вказується проблема, з якою стикається споживач. Основна частина розкриває зміст комерційної пропозиції споживачеві. Тут вказується, як можна вирішити проблему, чому необхідно вдатися до використання пропонованого товару або послуги, які вигоди отримає споживач. Головна мета основної частини тексту – довести споживачеві, що той товар або послуга, які йому пропонуються, йому дійсно необхідні. У висновках підсумується все вище сказаного.
Луна-фраза – коротка фраза, яка швидко і легко запам'ятовується, є своєрідним висновком в кінці рекламного оголошення.
Рекламні слогани – фрази в кінці рекламного тексту, які спонукають споживача до здійснення покупки, пам'ятні атрибути рекламної кампанії в цілому. Рекламні слогани – найпотужніша і сильнодіюча форма комерційної пропозиції. Слогани запам'ятовуються, викликають посмішку у покупців, підвищують впізнаваність компанії. Розробляючи слоган, необхідно пам'ятати, що він повинен витримуватись у дусі загальної концепції рекламної кампанії бренду, повинен бути стислим, змістовним, оригінальним і по можливості містити в своєму складі назву компанії.
Перш ніж розпочати написання рекламного тексту, необхідно зібрати всю інформацію та докази про переваги рекламованого товару, вивчити цільову аудиторію, з'ясувати стереотипи суспільства і споживачів, які можуть викликати негативне, нейтральне або позитивне ставлення до товару. Крім того, необхідно з'ясувати основну мету вашої рекламної кампанії – що повинен запам'ятати споживач і які дії він повинен вчинити після взаємодії з вашим рекламним повідомленням.
Стиль написання рекламного тексту повинен відповідати образу бренду і компанії, а також образу рекламованого товару. Він може бути розважальним, інтелектуальним, оригінальним або академічним та ін. Дуже важливо врахувати якій цільовій аудиторії адресований текст реклами. Необхідно використовувати в тексті фрази, які викликають смислові асоціації, слова повсякденного застосування – вони краще сприймаються і запам'ятовуються споживачем. Не варто використовувати негативні слова на зразок таких, як «ні» або «ніколи» − вони сприймаються споживачем набагато гірше.
У тексті намагайтесь звертатися до споживача, як до особистості, так, ніби ви говорити особисто з ним. Текст реклами повинен бути простим, але оригінальним, виразним. Краще використовувати кілька коротких речень, ніж одне громіздке – такий текст не буде читатися.
Сценарій реклами – важливий елемент у процесі створення будь-якого з видів реклами. Написання сценаріїв для рекламних повідомлень і рекламної кампанії в цілому – досить складний процес, що вимагає творчого підходу. Сценарій реклами – це емоції і гра слів.
Сценарій рекламного повідомлення має відповідати наступним вимогам:
1. Високий рівень запам'ятовуваності рекламного послання.
2. Оригінальність сюжету.
3. Ідейність рекламної кампанії.
4. Актуальність розкриття теми.
5. Концептуальність.
1. Опис ідеї рекламної кампанії – ідея рекламного повідомлення повинна дублювати місію та основні цінності бренду і компанії-виробника.
2. Жанр. Сценарій рекламного послання має бути витриманним в єдиному жанрі. Це може бути діалог, оголошення, репортаж, історія про компанію, консультація та ін.
3. Хронометраж – опис послідовності дій у рекламному повідомленні.
4. Драматургія сюжету – будь-який сценарій, в тому числі і рекламний, повинен містити такі структурні елементи, як вступ, «зав'язка» (розвиток подій), основна частина, кульмінація і розв'язка.
5. Маркетингова орієнтованість – сценарій реклами повинен бути розрахований і орієнтований на конкретну цільову аудиторію, враховувати її інтереси і потреби.
Успішна розробка рекламної кампанії або PR-акції визначається якістю сценарію реклами, текстом рекламного повідомлення, якістю рекламного слогану.
Тільки професіонали зможуть створити текст, що продає, адже це синтез творчості, знань в області маркетингу і психологічних прийомів. Перш ніж скласти текст реклами, фахівець вивчає ринок, визначає цільову аудиторію і її потреби. Аналізує продукт, визначає його переваги, потенціал і корисність!
Будь-яке рекламне оголошення повинно мати власний образ (жартівливий, іронічний, серйозний та ін) і стиль, який підійде для цільової категорії споживачів.Брендингове агентство KOLORO знається на створенні рекламних текстів, які сприяють просуванню продукції на ринку! Наші тексти сприяють примноженню успіху навіть найуспішніших «королівських» брендів.