Варстість стратегії бренду (просування бренду компанії)
10000 USD
термін виконання : 21 день
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Створили бренд, а що робити далі – Ви не знаєте? Що включає комплексне просування бренду? Як збільшити його активи?
Для того, щоб після створення, Ваш продукт продовжив своє життя і мав успіх на ринку, необхідно розробити стратегію просування бренду.
Торгові марки або існуючі бренди з часом втрачають свої позиції на ринку, незважаючи на утверджену високу якість продукту. Коли лояльність споживачів нічим не підкріплюється, вони починають схилятися до товарів конкурентних компаній.
Тому, якщо ви хочете не просто завоювати, але й утримати ваших покупців на все життя, розширювати частку ринку компанії або захоплювати нові сегменти і ніші, вами має бути створена стратегічна основа, а ну, точніше стратегія просування бренду.
Ефективна стратегія поступово просуває товар до наміченої мети, координуючи тактичні заходи та визначаючи концепцію позиціонування бренду на ринку.
Ви отримаете
1. Від термінів розробки. Якщо розробити стратегію потрібно у стислі терміни, вартість буде вищою.
2. Розміру бренду і цілей компанії - чим вони вищі, тим вище ціна створення стратегії просування.
3. Конкуренції на ринку, на якому працює бренд. Чим вища конкуренція, тим вища вартість.
Впізнаваність торгової марки, цілісне сприйняття, емоції та враження, закладені в продукті (послузі), бачення продукту в перспективі – це всі функції бренд-стратегії. Програма розвитку продукту зберігає цілісну концепцію товару, ділиться зі споживачами потрібними емоціями.
1. Визначення цільової групи майбутнього бренду, концепції позиціонування бренду. Ми проводимо ретельний аналіз цільового сегменту, з виокремленням в групи, з якими доведеться контактувати товару.
2. Розробка індивідуальних повідомлень (емоційних послань) – базова комунікаційна стратегія.
3. Розробка доказів повідомлення для кожної групи цільової аудиторії.
4. Визначення набору вражень – думку, яку необхідно сформувати в підсвідомості кожної групи цільової аудиторії.
5. Формулювання бренд-амбіцій для майбутнього бренду.
Стратегія бренду − це комплексна програма розвитку ідентичності продукту і збільшення його активів. Вона визначає основну цільову аудиторію продукту, закладає основну ідею бренду та атрибути його подачі, емоційні та фізичні характеристики, візуальний образ, стратегію ціноутворення, канали збуту і комунікації для просування товару.
Вона зумовлює його майбутнє – чим стане продукт, хто буде його споживачем, в якому напрямку бренд буде розвиватися.
PR стратегія компанії на прикладі Nestle: використання образу щасливої дівчини з солодощами в якості особи бренду
Розробка і просування бренду – це два ключі його стратегії, яка включає в себе безліч окремих елементів і процесів.
1. Опис цільової аудиторії – це складання портрету споживача (демографічні характеристики, культура і цінності, інтереси і життєві пріоритети споживача), опис кривої споживчих цінностей і моделі поведінки споживача.
2. Аналіз конкурентних товарів.
3. Брендинг (створення та просування бренду) – вибір ідеї позиціонування, цінностей продукту, розробка назви (неймінг), дизайн бренду (фірмовий стиль, дизайн логотипу, концепт упаковки і етикетки, створення брендбуку), адаптація дизайну під рекламні носії.
4. Продуктова стратегія – виділення ключових особливостей продукту, формування асортиментної політики та політики розширення асортименту, вибір індивідуальної і групової упаковки, мерчендайзинг.
5. Стратегія ціноутворення – політика встановлення ціни на продукт.
6. Стратегія продажів – вибір каналів збуту продукції.
7. Стратегія розвитку продукту – визначення оптимальних методів популяризації товару та комунікацій з споживачем.
Стратегія розвитку продукту: приклад бренду Axe, який випустив лінійку дезодерантов з універсальним ароматом для чоловіків і жінок
Розробка програми розвитку продукту на ринку дає наступні можливості:
визначити недоліки та проблеми поточного стану бізнесу;
визначити головні потреби цільової аудиторії і створити нову потребу, на основі вашого товару;
скоригувати чи створити новий напрямок розвитку торгової марки;
підкреслити важливі конкурентні переваги компанії і виділити серед конкурентних-фірм;
створити образ бренду, потрібне враження про нього, продемонструвати його основну ідею і зробити бренд популярним;
зміцнити позиції на ринку і рівень довіри споживача, створити міцний зв'язок з аудиторією і залучити нових споживачів;
підвищити вартість матеріальних і нематеріальних активів компанії.
Основа успіху торгової марки – це серце стратегії, головна ідея, основний принцип, перевага продукту і причина покупки, яка вигідно відрізняє новий продукт від конкурентів. Надзвичайно важливо наслідувати обрану стратегію до кінця – керувати товаром. Це дає великі шанси закріпитись у свідомості споживача на довгостроковий період і стати легендарним брендом.
Брендингове агентство KOLORO подбає про вашу торгову марку і розробить успішну стратегію розвитку бренду-лідера на своєму ринку!