Варстість створення фірмового персонажу
4000 USD
термін виконання : 18 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Фірмовий персонаж — це герой з індивідуальною зовнішністю, характером і звичками, за допомогою якого бренд спілкується зі споживачами. Фірмовий персонаж компанії допомагає їй виділитися серед конкурентів і привернути увагу клієнтів. Він — «обличчя» бренду разом з назвою і логотипом. Для створення персонажу використовують образи людей, тварин, рослин, вигаданих істот і неживих предметів. Кожен з фірмових персонажів має свою власну, легко впізнавану особистість. Це допомагає персоніфікувати бренд, а цільова аудиторія краще запам'ятовує його.
Ви отримаете
1. Від типу персонажу: 2D або 3D. Вартість 2D-персонажу буде нижчою.
2. Детальності зображення. В 3D-зображенні на це впливає кількість полігонів (елементи з яких складається модель). У 2D – кількість кольорів і тіней.
3. Рухливості персонажу. Фірмовий персонаж може бути статичним і анімованим. При анімуванні необхідно налаштувати «скелет» персонажу і керуючі елементи. Тому анімація оплачується окремо.
1.Підготовчий етап:
внутрішній аудит особливостей компанії;
комплексний аналіз ринку;
дослідження споживачів і конкурентів;
розробка ідеї персонажа на основі отриманих даних.
2. Виготовлення персонажу:
змалювання 3 варіантів персонажу (з урахуванням позиціонування);
доопрацювання остаточного варіанту і візуалізація на основних носіях (сайт, документація, продукція);
чистове вимальовування персонажа.
1. Векторний (двовимірний). Такі зображення створюються за допомогою ліній. Векторний малюнок легко масштабувати без втрати якості. У ньому важко домогтися реалістичного зображення, тому вектор часто використовують для стилізації. Векторний фірмовий персонаж може використовуватись для друку листівок, буклетів, візитівок, рекламних матеріалів і логотипів.
2. Растровий (двовимірний). Під час створення растрової графіки, використовуються пікселі (растри). Тому, можна створити фірмового персонажа практичнобудь-якої складності і деталізації. Растр допомагає зробити зображення реалістичнішим. Крім того можна використовувати поступові колірні переходи. Головний недолік 2D персонажів – для кожного нового положення героя необхідно створити новий малюнок. Растрових персонажів можна використовувати для друкованої продукції, мультиплікаційних роликів або ілюстрації.
3. 3D (тривимірне). Щоб не робити безлічі ескізів одного персонажу в різних позах, можна створити 3D-персонаж. Його можна зробити неймовірно реалістичними. Фірмових 3D-персонажів можна анімувати. Їх зручно використовувати в рекламних роликах.
Брендингове агентство KOLORO розробить дизайн фірмового персонажа, який запам'ятається споживачам!
Фірмовий персонаж використовується для просування товарів і послуг з різних областей. Він може демонструвати переваги бренду і його відмінності від конкурентів. Фірмовий персонаж, якого створювали з урахуванням особливостей цільової аудиторії, сприяє емоційній залученості покупця.
Інформація, подана від імені персонажу, викликає інтерес і симпатію. Спілкування з персонажем, для багатьох споживачів комфортніше, ніж з безособовою фірмою. Інформація про бренд, отримана в ігровій формі, добре сприймається людьми. Наприклад, щоб налагодити контакт з споживачами, компанія Procter & Gamble відкрила в соціальних мережах профіль персонажа Mr. Proper. Від імені персонажа компанія розповідає про новини бренду і спілкується з клієнтами.
Фірмові персонажі резонують з клієнтами, спонукаючи їх проявляти більшу активність. Вони допомагають продавати продукцію м'якше. Фірмові персонажі не викликають такого роздратування, як агресивна реклама.
Фірмовий персонаж допомагає сформувати позитивний імідж компанії. Наприклад, багато людей не люблять страхових фірм, тому що вони асоціюються з неприємними ситуаціями. Британська страхова фірма «Черчілль» вирішила поліпшити імідж, замовивши розробку фірмового персонажу. Ним став англійський бульдог. Він символізує дружність компанії, її відповідальність і готовність прийти на допомогу в будь-яку хвилину. Веселий пес викликав позитивний емоційний відгук і залучив клієнтів.
Створення фірмового персонажу допомагає брендам, які пропонують продукцію і послуги для дітей. Він викликає прихильність, тому що сприймається дітьми як один. Діти легко переносять прихильність з дитячого персонажу на бренд. Діти полюбили багатьох фірмових персонажів: кролик Квікі, Рональда Макдональда та інших.
Зверніться до брендингового агентства KOLORO і підвищить впізнаваність вашого бренду!
Образ, що запам'ятовується, який збільшить популярність бренду і продукції.
Спілкування зі споживачем, адже фірмового персонажа можна відряджати на різні заходи.
Любов споживачів різних поколінь.
Відмінність від конкурентів і зростання впізнаваності.
Збільшення прибутку компанії.
Розробка фірмового персонажу вимагає комплексного підходу. Зверніться в брендингове агентство KOLORO, ми створимо персонажа, який зробить вашбренд незабутнім!