Розробка корпоративного одягу

Варстість розробки корпоративного одягу

1500 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Кількості варіантів дизайну
  2. Особливих вимог до уніформи

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Форма для співробітників від KOLORO це:

Корпоративна одяг − це важливий елемент іміджу бренду. Під час спілкування з представниками компанії, споживачі звертають увагу на те, як вони одягнені. Правильно підібраний одяг персоналу допомагає формувати позитивний образ бренду у свідомості громадськості. Форма співробітників − це один із візуальних елементів, з якими асоціюється бренд. Споживачі схильні пов'язувати корпоративний одяг з великими, добре відомими компаніями. Правильний дизайн корпоративної форми зміцнює впевненість клієнта у професійності і майстерності компанії. Єдиний фірмовий стиль персоналу уніфікує зовнішній вигляд співробітників і посилює відчуття надійності бренду.

Згідно з дослідженням, 73% опитаних заявили, що одяг фірмового стилю рекламує компанію краще, ніж телевізійна або газетна реклама.

Ви отримаете

Форма для персоналу: від чого залежить вартість дизайну

1. Структура та ієрархія кадрів в компанії. У межах однієї компанії люди займають різні посади і виконують різні обов'язки. Для відмінності між співробітниками на різних посадах, необхідно кілька варіантів робочої форми.

2. Професійні вимоги до уніформи. Від умов роботи співробітників компанії залежить матеріал, з якого виготовляється робоча форма. Для деяких посад передбачені додаткові елементи. Наприклад, сумки і рюкзаки.

Етапи створення дизайну корпоративного одягу

1. Внутрішній аудит компанії-замовника. Вивчення сфери, для якої створюють одяг персоналу та особливостей позиціонування бренду.

2. Дослідження ринку. Аналіз конкурентів і переваг цільової аудиторії.

3. Розробка трьох варіантів дизайну корпоративного одягу на основі проведеного аналізу. Дизайн буде враховувати всі особливості компанії. Після презентації, клієнт обере оптимальний варіант.

4. Створення лекал на основі обраного варіанту для пошиття форми співробітників.

5. Підбір тканини і кольору. Вони повинні відповідати позиціонуванню бренду і враховувати особливості психології.

6. Підбір гарнітури, яка підкреслюватиме унікальність компанії.

7. Розробка оформлення бейджів і логотипу компанії. Вибір елемента корпоративної одягу і місця, де логотип буде доречний.

Замовити корпоративний одяг можна в агентстві KOLORO. Приверніть увагу споживачів до своєї компанії!

Уніформа

Переваги створення одягу для персоналу

1. Мобільна реклама. Завдяки формі, співробітника компанії можна впізнати як її члена в будь-якому місці і в будь-який час. Вийшовши з робочого приміщення, співробітник забезпечує рекламу поза офісом. Робоча форма здатна рекламувати бренд на різних заходах: виставках, презентаціях, конференціях.

2. Вас запам'ятають. Чим частіше споживачі бачать назву компанії, тим більше шансів, що вони її запам'ятають. Фірмовий стиль в одязі співробітників запам'ятовується краще, ніж просто назва і допомагає компанії закріпитися в думках.

3. Видно здалеку. Одяг фірмового стилю дозволяє відразу виділяти співробітників компанії в натовпі. Це особливо важливо у великих торгових точках, де завжди багато відвідувачів. Помітність персоналу допомагає поліпшити обслуговування.

4. Покращує корпоративну культуру всередині компанії. Фірмовий стиль в одязі співробітників забезпечує лояльність персоналу. Завдяки формі, люди краще асоціюють себе з брендом, який представляють. Співробітники відчувають себе частиною однієї команди.

5. Ідентифікація співробітників усередині компанії. Дизайн форми для персоналу допомагає розрізняти співробітників за різним рівнем відповідальності і за різними обов'язками.

6. Підвищує рівень безпеки в компанії. Фірмовий стиль в одязі персоналу дозволяє з першого погляду виявляти сторонніх на території компанії.

7. Допомагає співробітникам відокремлювати повсякденне життя від робочого. Уніформа сприяє підвищенню концентрації і допомагаєорганізувати робочий процес. Співробітники компаній відзначають, що завдяки корпоративному одягу, вони швидше переходять до виконання службових обов'язків.

Одяг у фірмовому стилі може включати в себе найрізноманітніші елементи: сорочки поло, футболки, толстовки, штани, фартухи, головні убори. Такий широкий вибір дозволяє підібрати фірмовий стиль одягу персоналу з урахуванням особливостей компанії. Наприклад, дизайнер Крістіан Лакруа розробив форму для стюардес компанії Air France. Ремені, рукавички і шовкові хустки підкреслюють французьку елегантність і вишуканість.

Вирішивши замовити корпоративний одяг, необхідно враховувати зміну сезонів і кількість потрібних предметів одягу.

Уніформа

Існують сфери, в яких робоча форма − обов'язкова умова роботи:

  • ресторанний бізнес;

  • готельний бізнес;

  • індустрія краси;

  • медицина;

  • торгово-роздрібні мережі.

Одяг персоналу – ще один спосіб бренду розповісти споживачеві про себе. Дуже важливо, щоб клієнти отримували правильний посил. Зарубіжні компанії давно користуються можливістю замовити корпоративний одяг. Інакше дизайн форми для персоналу може бути розроблений з помилками, що вплине на успішність бренду.

Проектувати форму співробітників потрібно з урахуванням особливостей та потреб конкретної компанії. На дизайн одягу персоналу впливають інші елементи іміджу компанії: логотип, фірмовий стиль компанії. Тоді створюється враження цілісності компанії.

Що ви отримаєте замовивши форму для персоналу в KOLORO?

1. Команда маркетологів, копірайтерів, дизайнерів розробить унікальний дизайн форми згідно з потребами компанії.

2. Позитивний образ бренду у свідомості споживачів.

3. Одяг, який враховує вимоги професії, сезонність і умови роботи. Ми придумаємо найкращі варіанти.

4. Інструмент, який допоможе компанії закарбуватись у свідомості споживачів.

Унікальний дизайн корпоративної форми допоможе компанії привернути увагу нових споживачів. Зверніться в KOLORO, і ми допоможемо вам справити правильне враження на клієнтів!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !