Варстість створення інтернет-магазину
5000 USD
термін виконання : 30 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Інтернет-магазин (onlineshop або e-shop) – веб-сторінка, що продає товари або послуги за допомогою мережі Інтернет. Інтернет-магазин можна створювати з нуля або на базі вже наявного бізнесу. Інтернет-магазин – це спосіб відкрити власний бізнес, не витрачаючи гроші на оренду приміщення. У будь-якому випадку, він буде користуватися популярністю у споживачів. Завдяки інтернет-магазинам люди можуть здійснити покупки у зручний час, з будь-якої точки земної кулі. Це ефективний і прибутковий канал продажів.
Ви отримаете
1. Термінів виконання. Чим вони коротші, тим вища ціна розробки сайту.
2. Вартості CMS (content management system). Комерційні системи управління сайтом мають різну вартість. Для поліпшення функціональності, бажано підбирати CMS, спираючись на потреби інтернет-магазину.
3. Розмірів бази товару. Чим більша база, тим вища ціна розробки інтернет-магазину.
4. Підключення платіжних систем. Для оплати товарів або послуг, необхідна якісна та захищена платіжна система. В залежності від її типу, ціна може бути вищою або нижчою.
5. Обсягу дизайнерських робіт. Створити дизайн інтернет-магазину з нуля обійдеться дорожче, ніж використання готового шаблону.
1. Формування ТЗ для створення сайту магазину. Необхідно з'ясувати цілі та завдання магазину, основні вимоги до оформлення і змісту. Менеджер брендингового агентства KOLORO досліджує ринок, для якого потрібно створити сайт інтернет-магазину і запити споживачів. Після цього обумовлюється вартість створення інтернет-магазину.
2. Проектування. На цьому етапі розробляються структури і дизайн сайту інтернет-магазину. Розробка сайтів, інтернет-магазинів вимагає ретельного підходу. Вони повинні бути простими у використанні і інтуїтивно зрозумілими.
3. Розробка функціоналу сайту інтернет-магазину. Чим більш продумано функції, тим впевненіше і комфортніше почуваються відвідувачі інтернет-магазину.
4. Тестування. На цьому етапі відбувається перевірка працездатності всіх елементів сайту інтернет-магазину.
1. Швидкість завантаження. Сайт інтернет-магазину повинен легко і швидко завантажуватися з будь-яких пристроїв, комп'ютерів, планшетів і мобільних телефонів. Згідно статистики, 40% людей не заходять на веб-сайт, якщо він завантажується довше 3 секунд.
2. Зручна просторова навігація. Якщо відвідувач заплутається в каталозі товарів, він полишить сайт, не зробивши покупки.
3. Швидкий пошук. Завдяки йому користувач може знайти потрібний товар, не вдаючись до навігації. Тому бажано розміщувати пошук в шапці сайту та робити його помітним.
4. Фільтр (фасетна навігація). Ця опція допомагає вибирати товари на основі зазначених характеристик (вартість, колір, розмір, склад і под.).
5. Контактні дані та онлайн-чат. Якщо в клієнта виникнуть питання щодо товарів або доставки, він зможе звернутися до консультанта. До того ж особисте спілкування викликає у людей більше симпатії і довіри.
У сучасному світі практично кожен підприємець має свій інтернет-магазин. Це може бути продаж:
продуктів і напоїв;
техніки;
косметики та парфумерії;
побутових товарів;
одягу і под.
Розробка і просування інтернет-магазину – відмінна можливість для розширення бізнесу. Зверніться в брендингове агентство KOLORO і стати успішніше.
1. Якісний дизайн. Привабливий дизайн сайту робить процес покупки приємнішим. У дизайні інтернет-магазинів необхідно застосовувати принцип AIDA: attention, interest, desire, action (увага, інтерес, бажання, дія). Якісний дизайн привертає увагу. Це, в кінцевому підсумку, призводить до купівлі товару.
2. Зручний і простий функціонал. До нього належать: пошук, сортування, фільтрування і підбір товарів або послуг. Також це може бути розсилка та публікація новин, комунікація з клієнтами та SEO-функції. Все це покращує якість обслуговування і приваблює клієнтів.
3. Ретельне проектування. Сайт інтернет-магазину відкривають з різних пристроїв. Тому необхідно створити адаптовану верстку. Користуватися сторінками такого магазину буде набагато зручніше.
4. Професійний підхід. Протягом всього проекту над сайтом інтернет-магазину працюватиме група фахівців: менеджер, дизайнер, програміст, маркетолог, верстальник і тестувальник.
Кожен бізнес має свої особливості. Зверніться в брендингове агентство KOLORO, і ми створимо сайт інтернет-магазину, який підходить саме вам.