Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Брендбук – це внутрішньокорпоративний документ, який систематизує всіідеологічні елементи бренду, формує його комплексну картину, а також містить звід правил з використання графічних і вербальних компонентів бренду.
Дані брендбуку необхідні керівництву компанії, маркетологам, PR-фахівцям, маркетологам і всім іншим працівникам. Він дозволяє зберігати цілісність бренду, єдину ідеологічну та дизайнерську концепцію, допомагає ефективно працювати над просуванням і популяризацією торгової марки.
Брендбук (brand book) буквально перекладається як «книга бренду» і є своєрідною «біблією» бренду.
Розробка брендбуку – це невід'ємний етап розвитку компанії, оскільки він стаєосновою для прийняття всіх майбутніх маркетингових рішень.
«Книга бренду» це багатокомпонентний документ, який складається з кількох частин.
1. Ідеологічна частина:
опис сфери діяльності та легенди компанії;
формулювання місії, філософії та цінностей бренду;
передбачуваний життєвий цикл бренду;
опис корпоративної культури;
певні стратегії розвитку, які відображають переваги продукту або компанії в конкурентному середовищі;
опис специфіки бізнес-процесів бренду.
2. Графічна частина:
опис корпоративного знаку та його елементів (логотип, корпоративний символ);
основна і додаткова версії побудови корпоративного знаку та його охоронної зони;
варіанти використання корпоративного знаку (повноколірне, ч/б, монохромне виконання);
варіанти використання основного та додаткового логотипів залежно від яскравості фону;
неприпустимі варіанти використання корпоративного знаку;
слоган і пояснення до нього;
принципи компонування слогану (виставці icif букв, відступи, розташування щодо логотипу);
варіанти використання логотипу та слогану (в повнокольорі, ч/б, монохромі);
характеристика областей застосування корпративного знаку та слогану;
правила використання корпоративного знаку на різних матеріалах;
основні і додаткові корпоративні шрифти, правила оформлення текстів;
основні і додаткові корпоративні кольори;
загальні принципи побудови макетів;
принципи ко-брендингу;
принципи оформлення і верстки зовнішньої реклами (бігборди, мегаборд, пілларс, сіті-лайт, тощо);
принципи використання корпоративних елементів на інтернет-носіях (інтернет-банери).
3. Юридична частина
регулювання авторських і суміжних прав, прав на запатентовані торгові знаки, і тому подібне.
Середня вартість розробки брендбуку становить 90 тисяч гривень. Ціна залежить від обсягу необхідних робіт, якщо вам потрібно розробити мінімальний набір елементів в рамках брендбуку —тоді вартість послуги буде нижчою.
Найчастіше компанії прагнуть розробити брендбук в наступних випадках:
1. Національний або міжнародний бренд. Якщо географія діяльності вашої компанії виходить за рамки одного регіону і ви надаєте свої послуги або продаєте товари по всій країні або навіть у кількох країнах, вам необхідно розробити брендбук. Це спростить маркетингову і рекламну діяльність компанії, забезпечить збереження і правильне використання всіх графічних елементів вашого бренду.
2. Доручіть проведення маркетингових і рекламних заходів спеціальним організаціям. Якщо ваша компанія віддає частину робіт з просування бренду на аутсорсинг, то рекламні компанії або дизайн студії запитають у вас чітке технічне завдання, вимоги і правила для створення фірмової або рекламної продукції. Завдяки брендбуку, ви зможете легко і швидко надати необхідні матеріали.
3. Розширення діяльності компанії. Тоді, коли ви вирішите розширювати межі своєї діяльності і провести набір додаткових співробітників, брендбук заощадить вам час на навчання нового персоналу та введення їх в курс справи. Посібник допоможе їм самостійно зрозуміти місію та головну ідею компанії, розібратися з використанням атрибутів бренду. Також, якщо в процесі розширення ви вирішите відкрити нові офіси і представництва кмпаніі, брендбук спростить роботу зі всіма графічними елементами вашого бренду.
Створення брендбуку вимагає комплексного підходу. Наші фахівці розроблять брендбук за кілька етапів:
Аудит компанії. Опис ідеологічної складової бренду — місія, цінності, завдання, корпоративна культура, цілі, і под.
Аналіз платформи бренду та розробка стандартів використання його елементів. Правила використання логотипу, фірмового знаку, фірмових кольорів, шрифтів, правила складання макетів і розробки зовнішньої реклами, і под.
Розробка юридичної складової. Регулювання авторських і суміжних прав, прав на запатентовані торгві марки, і под.
Не існує єдиного стандарту для оформлення брендбуку. Безумовно, кожна книга бренду містить основні елементи — використання логотипу, слогану, фірмових кольорів і шрифтів. Інші елементи брендбуку розробляються за необхідності, його структура і обсяг залежить від індивідуальних особливостей бренду.
Фірмовий знак:
Ідеологія і концептуальний опис фірмового знаку.
Рішення з візуалізації знаку (допустимі кольори, варіанти чорно-білого рішення)
Правила відтворення фірмового знаку.
Допустимі умови зміни розміру знака (збільшення чи зменшення) за допомогою масштабної сітки.
Стандарти побудови знака, як у графічній, так і в цифровій формі – комбінація знаку з іншими графічними або текстовими об'єктами, іншими знаками, допустимим розташуванням цих об'єктів, межі фірмового знаку, допустимого колірного фону.
Логотип:
Опис логотипу.
Варіанти його написання різними мовами.
Допустимі кольорові і чорно-білі рішення для логотипу.
Умови зміни його розмірів.
Схеми побудови лого в кольоровій і графічній формі, а також комбінації з іншими об'єктами.
Фірмовий блок: опис концепції фірмового блоку, варіантів його розміщення на різноманітній документації, колірні рішення для фірмового блоку, схеми його побудови.
Фірмові кольори: визначення основного фірмового кольору і додаткових кольорів, дозволених комбінацій кольорів.
Фірмові шрифти: вибір основного фірмового шрифту, а також додаткових, звід правил щодо їх використання.
Крім правил оформлення, прописуються варіанти неприпустимого використання графічних елементів бренду.
Зв'яжіться з представником компанії KOLORO прямо зараз і отримайте безкоштовну консультацію!