Створення брендбуку

Варстість створення брендбуку

5000 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Аудит компанії, аналіз платформи бренду
  2. Опис ідеологічної складової бренду
  3. Опис графічних елементів бренду і правил їх використання

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Створення брендбуку від компанії KOLORO

Брендбук – це внутрішньокорпоративний документ, який систематизує всіідеологічні елементи бренду, формує його комплексну картину, а також містить звід правил з використання графічних і вербальних компонентів бренду.

Дані брендбуку необхідні керівництву компанії, маркетологам, PR-фахівцям, маркетологам і всім іншим працівникам. Він дозволяє зберігати цілісність бренду, єдину ідеологічну та дизайнерську концепцію, допомагає ефективно працювати над просуванням і популяризацією торгової марки.

Брендбук (brand book) буквально перекладається як «книга бренду» і є своєрідною «біблією» бренду. 
Розробка брендбуку – це невід'ємний етап розвитку компанії, оскільки він стаєосновою для прийняття всіх майбутніх маркетингових рішень.

разработка брендбука, создание брендбука, брендбук, брендинговое агентство, бренд-агентство, cоздание бренд бука, из чего состоит брендбук, услуга, понятие, бренд-дизайн, гайд лайн, гид лайн, guide line, brand book, составление брендбука, компании

З чого складається брендбук?

«Книга бренду» це багатокомпонентний документ, який складається з кількох частин.

1. Ідеологічна частина:

  • опис сфери діяльності та легенди компанії;

  • формулювання місії, філософії та цінностей бренду;

  • передбачуваний життєвий цикл бренду;

  • опис корпоративної культури;

  • певні стратегії розвитку, які відображають переваги продукту або компанії в конкурентному середовищі;

  • опис специфіки бізнес-процесів бренду.

2. Графічна частина:

  • опис корпоративного знаку та його елементів (логотип, корпоративний символ);
    основна і додаткова версії побудови корпоративного знаку та його охоронної зони;

  • варіанти використання корпоративного знаку (повноколірне, ч/б, монохромне виконання);

  • варіанти використання основного та додаткового логотипів залежно від яскравості фону;

  • неприпустимі варіанти використання корпоративного знаку;

  • слоган і пояснення до нього;

  • принципи компонування слогану (виставці icif букв, відступи, розташування щодо логотипу);

  • варіанти використання логотипу та слогану (в повнокольорі, ч/б, монохромі);

  • характеристика областей застосування корпративного знаку та слогану;

  • правила використання корпоративного знаку на різних матеріалах;

  • основні і додаткові корпоративні шрифти, правила оформлення текстів;

  • основні і додаткові корпоративні кольори;

  • загальні принципи побудови макетів;

  • принципи ко-брендингу;

  • принципи оформлення і верстки зовнішньої реклами (бігборди, мегаборд, пілларс, сіті-лайт, тощо);

  • принципи використання корпоративних елементів на інтернет-носіях (інтернет-банери).

3. Юридична частина

  • регулювання авторських і суміжних прав, прав на запатентовані торгові знаки, і тому подібне.

Розробити брендбук — ціна:

Середня вартість розробки брендбуку становить 90 тисяч гривень. Ціна залежить від обсягу необхідних робіт, якщо вам потрібно розробити мінімальний набір елементів в рамках брендбуку —тоді вартість послуги буде нижчою.

разработка брендбука, создание брендбука, брендбук, брендинговое агентство, бренд-агентство, cоздание бренд бука, из чего состоит брендбук, услуга, понятие, бренд-дизайн, гайд лайн, гид лайн, guide line, brand book, составление брендбука, компании

Навіщо потрібна розробка брендбуку?

Найчастіше компанії прагнуть розробити брендбук в наступних випадках:

1. Національний або міжнародний бренд. Якщо географія діяльності вашої компанії виходить за рамки одного регіону і ви надаєте свої послуги або продаєте товари по всій країні або навіть у кількох країнах, вам необхідно розробити брендбук. Це спростить маркетингову і рекламну діяльність компанії, забезпечить збереження і правильне використання всіх графічних елементів вашого бренду.

2. Доручіть проведення маркетингових і рекламних заходів спеціальним організаціям. Якщо ваша компанія віддає частину робіт з просування бренду на аутсорсинг, то рекламні компанії або дизайн студії запитають у вас чітке технічне завдання, вимоги і правила для створення фірмової або рекламної продукції. Завдяки брендбуку, ви зможете легко і швидко надати необхідні матеріали.

3. Розширення діяльності компанії. Тоді, коли ви вирішите розширювати межі своєї діяльності і провести набір додаткових співробітників, брендбук заощадить вам час на навчання нового персоналу та введення їх в курс справи. Посібник допоможе їм самостійно зрозуміти місію та головну ідею компанії, розібратися з використанням атрибутів бренду. Також, якщо в процесі розширення ви вирішите відкрити нові офіси і представництва кмпаніі, брендбук спростить роботу зі всіма графічними елементами вашого бренду.

Як ми це робимо?

Створення брендбуку вимагає комплексного підходу. Наші фахівці розроблять брендбук за кілька етапів:

  1. Аудит компанії. Опис ідеологічної складової бренду — місія, цінності, завдання, корпоративна культура, цілі, і под.

  2. Аналіз платформи бренду та розробка стандартів використання його елементів. Правила використання логотипу, фірмового знаку, фірмових кольорів, шрифтів, правила складання макетів і розробки зовнішньої реклами, і под.

  3. Розробка юридичної складової. Регулювання авторських і суміжних прав, прав на запатентовані торгві марки, і под. 

Не існує єдиного стандарту для оформлення брендбуку. Безумовно, кожна книга бренду містить основні елементи — використання логотипу, слогану, фірмових кольорів і шрифтів. Інші елементи брендбуку розробляються за необхідності, його структура і обсяг залежить від індивідуальних особливостей бренду.

Основні елементи брендбуку:

разработка брендбука, создание брендбука, брендбук, брендинговое агентство, бренд-агентство, cоздание бренд бука, из чего состоит брендбук, услуга, понятие, бренд-дизайн, гайд лайн, гид лайн, guide line, brand book, составление брендбука, компании
разработка брендбука, создание брендбука, брендбук, брендинговое агентство, бренд-агентство, cоздание бренд бука, из чего состоит брендбук, услуга, понятие, бренд-дизайн, гайд лайн, гид лайн, guide line, brand book, составление брендбука, компании
разработка брендбука, создание брендбука, брендбук, брендинговое агентство, бренд-агентство, cоздание бренд бука, из чего состоит брендбук, услуга, понятие, бренд-дизайн, гайд лайн, гид лайн, guide line, brand book, составление брендбука, компании

Фірмовий знак:

  1. Ідеологія і концептуальний опис фірмового знаку.

  2. Рішення з візуалізації знаку (допустимі кольори, варіанти чорно-білого рішення)

  3. Правила відтворення фірмового знаку.

  4. Допустимі умови зміни розміру знака (збільшення чи зменшення) за допомогою масштабної сітки.

  5. Стандарти побудови знака, як у графічній, так і в цифровій формі – комбінація знаку з іншими графічними або текстовими об'єктами, іншими знаками, допустимим розташуванням цих об'єктів, межі фірмового знаку, допустимого колірного фону.

Логотип:

  1. Опис логотипу.

  2. Варіанти його написання різними мовами.

  3. Допустимі кольорові і чорно-білі рішення для логотипу.

  4. Умови зміни його розмірів.

  5. Схеми побудови лого в кольоровій і графічній формі, а також комбінації з іншими об'єктами.

Фірмовий блок: опис концепції фірмового блоку, варіантів його розміщення на різноманітній документації, колірні рішення для фірмового блоку, схеми його побудови.
Фірмові кольори: визначення основного фірмового кольору і додаткових кольорів, дозволених комбінацій кольорів.
Фірмові шрифти: вибір основного фірмового шрифту, а також додаткових, звід правил щодо їх використання.
Крім правил оформлення, прописуються варіанти неприпустимого використання графічних елементів бренду.

Що ви отримаєте:

У результаті комплексної роботи, ви отримаєте готовий оформлений брендбук, що містить:

  1. Ідеологічну концепцію бренду (місія, цілі, цінності, корпоративна культура тощо)
  2. Опис графічних елементів і правил їх використання (логотип, фірмовий знак, фірмові кольори, і под.)
  3. Опис юридичних аспектів.

Зв'яжіться з представником компанії KOLORO прямо зараз і отримайте безкоштовну консультацію!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !