Створення бренду (брендинг)

Варстість створення бренду (брендинг)

5200 USD

термін виконання : 60 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Рівня конкуренції в сегменті
  3. Кількості елементів брендбуку

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Брендинг разом з KOLORO це:

Брендинг − послуга, що допомагає створити унікальний бренд (торгову марку), що швидко та легко запам’ятається. Щоб виділитися серед конкурентів, бренд повинен мати певний імідж. Крім товару в поняття бренду входять асоціації споживачів та очікування від нього. Бренд допомагає людині сформувати певне ставлення до продукту, послуги або компанії і впливає на сприйняття. Чітке позиціонування – запорука успішності бренду. Завдяки брендингу можна створювати і просувати нові торгові марки або розширювати вже існуючі.

Ви отримаете

Від чого залежить вартість створення бренду?

1. Обсяг робіт. Для створення якісного бренду необхідно багато елементів. Наприклад, план просування або брендбук. Розробка кожного такого елементу підвищує вартість брендингу.

2.Маркетингових цілей. Створюючи бренд, можна ставити перед собою одну або декілька цілей: збільшення продажів, зростання доходів, підвищення популярності марки. Чим більше маркетингових цілей існує, тим вища вартість брендингу.

3.Конкуренції на ринку. Велика кількість брендів у певній сфері ускладнює розробку унікального позиціонування. Виникне необхідність провести поглиблений аналіз, що підвищує вартість брендингу.

Продуктові бренди

Брендинг: основні етапи створення бренду

1. Аналіз ринку і цільової аудиторії. Для створення унікального бренду, що продається, необхідно з'ясувати позиціонування конкурентів, їх сильні і слабкі сторони. Процес створення бренду включає дослідження переваг і очікувань споживачів. Запропонувавши те, чого немає у конкурентів, і чого хочуть клієнти, можна підвищити популярність бренду.

2. Аудит компанії. На цьому етапі необхідно проаналізувати особливості роботи фірми-замовника. Ми досліджуємо існуючий образ компанії і дізнаємося, яким його бачить замовник. Також ми досліджуємо всі аспекти сприйняття компанії споживачами. Далі ми виявляємо особливості продукції та визначаємо головні відмінності від конкурентів.

3. Будівництво бренду. На цьому етапі розробляють основні елементи бренду:

  • УТП (унікальна торгова пропозиція);

  • легенду бренду;

  • місія та цінності бренду;

  • вербальні елементи (ім'я, слоган, що підкріплюють тексти);

  • графічні елементи (логотип і фірмовий стиль);

  • гайдлайн та брендбук.

4.Розробка плану просування. Для успішного виходу на ринок необхідно розробити ринкову стратегію продажів. Також наше агентство розробить рекламну концепцію і вкаже канали просування (на термін 1 рік).

5. Моніторинг результатів. Перевірка відповідності поставлених цілей і досягнутого результату.

6. Підтримка на етапі тестового запуску бренду.

Брендингове агентство KOLORO гарантує якість на кожному з етапів створення бренду. Зверніться до нас і отримаєте неповторний бренд!

Приклад брендингу

Вплив брендингу на продаж:

1. Dorset Cereals - британська компанія, що виробляє сніданки. Вона була заснована в 1989 році і довгий час не могла сформувати імідж свого бренду. У 2000 році виробництво перенесли в  місто Паунтбери. У ті роки по країні прокотилася хвиля скандалів, пов'язаних з неякісними продуктами. Тому власники компанії вирішили побудувати бренд, спираючись на якість продукції. Їх УТП став процес спеціального змішування злаків, завдяки якому скоротилася кількість порошкоподібних відходів. Перевагу надало і додавання більшої кількості фруктів і горіхів у каші, порівняно з конкуруючими фірмами. Продовжуючи створювати бренд, компанія в 2006 провела редизайн упаковок. Візуальне оформлення – важливий елемент комунікації зі споживачем. Упаковка зернових каш витримана в натуральній гамі, що акцентує увагу на природності продукції. Екологічність бренду підтримує і слоган: «Honest, tasty and real» (чесний, смачний і справжній). Завдяки брендингу вартість бренду зросла з £5 млн до £45 млн.

2. Little Dish – європейський бренд дитячого харчування, який підняв продажі завдяки оновленню бренду. Представники компанії вирішили налагодити комунікацію між споживачами й брендом. Ринкова стратегія продажів бренду ґрунтувалася на тому, що його продукція екологічна, здорова і містить усі мікро- та макроелементи, які необхідні дитині. У 2012 році дизайнери створили ілюстрації з персонажами для продукту Pots and Pies. Завдяки яскравому дизайну вони привертали увагу дітей і батьків. Вже в 2012 році продажі продукції зросли на 17%.

3. Компанія «Терра-Фуд» довгий час займалася виробництвом молочної продукції. Брендування допомогло їй вийти на нові сегменти ринку. Компанія вивела на ринок бренди: «Ферма», «Золотий резерв», «Від природи» і Maxi Fruit від Premialle.

Коли компанія вирішила виводити на ринок бренд «Ферма», там вже існувало понад 100 торгових марок вершкового масла. Щоб вигідно відрізнятися від конкурентів, бренд «Ферма» використовував екологічні тенденції в дизайні упаковки. Гарантом якості виступав знак ДСТУ. Все це створювало імідж бренду, який піклується про споживачів. За півроку бренд «Ферма» став одним з лідерів сегменту упакованого вершкового масла.

Бренд робить продукцію якіснішою в очах покупця. Маркетингові дослідження показують, що бренд істотно підвищує продажі продукції і збільшує лояльність споживачів.

Брендингове агентство KOLORO проаналізує вашу ситуацію і запропонує найкращий план для розвитку.

Зв'яжіться з нами − консультація безкоштовна.

Бренд Dorset Cereals

Створення бренду разом з KOLORO: що ви отримуєте

1. Високий рівень впізнаваності. Створення бренду компанії або фірми допоможе  їй відрізнятися на тлі конкурентів. Унікальний фірмовий стиль, логотип або слоган привертають увагу споживачів.

2. Любов споживачів. Багато людей, обираючи продукт або послуги, орієнтуються на імідж бренду. У більшості споживачів бренд асоціюється зі стабільністю та якістю. Він формує лояльність покупців.

3. Ідеальний образ. Імідж – це те, що дозволяє бренду виділятися серед інших. Брендова продукція асоціюється з якістю і стабільністю.

4. Підвищення доходів. Розробка та створення бренду – спосіб збільшити прибуток компанії. Бренд викликає прихильність і стимулює людей робити повторні покупки. Виводити на ринок нові товари під вже існуючим брендом економніше, ніж з нуля.

Процес створення бренду вимагає ретельного підходу. Зверніться в брендингове агентство KOLORO, і ми створимо цілісний образ вашого бренду!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !