Розробка слогану (слогани для реклами)

Варстість розробк слогану (слогану для реклами)

1000 USD

термін виконання : 20 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Рівня конкуренції в сегменті
  3. Кількості концептів

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Розробка слогану (слогани для реклами) в KOLORO - це:

«Королями не народжуються, ними стають завдяки любові народу». Створити успішний «королівський» бренд, який принесе прибуток, досить складно. У цьому процесі важлива кожна складова: і дизайн упаковки, і фірмовий стиль, і те, як звучить назва бренду або слоган компанії, рекламний слоган.
Розробку кожного елементу бренду необхідно розпочинати, знаючи усі нюанси та розуміючи цільову аудиторію. Продукт, орієнтований на споживача, який викликає у нього інтерес та позитивні емоції і задовольняє його потреби, стане улюбленим. Однак, коли ваш бренд ще на самому початку довгого шляху, перше, що вам необхідно зробити – це привернути увагу аудиторії, закріпитися в її свідомості і стати відомим продуктом.
Як це зробити? Перше що спадає на думку – це, звичайно ж, реклама, проте жодна реклама не принесе очікуваного результату без рекламного слогану. Людина може не пам'ятати про що була реклама або як називається продукт, але вона пам'ятатиме рекламний слоган. Не вірите? Переконайтеся самі, кожен з нас зможе продовжити такі рекламні слогани: «Не гальмуй – ...», «Ваша кицька купила б ...», «Зроби паузу — 

Дизайн рекламы вина

Процес розробки слогану складається з наступних етапів:

1. Вивчення інформації про продукт і аналіз ринку. Що саме необхідно просувати (продукт, послугу або властивості продукту), основне завдання просування (збільшення продажів, залучення нових споживачів, підвищення впізнаваності бренду), характеристика цільової аудиторії, вибір засобів комунікації із споживачем, визначення місця слогану в візуальній концепції рекламної кампанії.
Приклад: Аналіз ринку макаронних виробів

2. Визначення ключових слів для рекламного слогану. Визначення змістовної частини, основного мотиву слогану, моделі сприйняття, яку він повинен викликати, підбір розміру гасла, надрядкових знаків і символів.

3. Підбір потрібної форми. Які психологічні і художні прийоми будуть використовуватися в гаслі (рима, ритм, афористичність, алітерація і под.). Вибір смислового навантаження слогану і забарвлення слів.

4. Адаптація слогану під концепцію рекламної кампанії. Гармонійне поєднання слогану з візуальною концепцією реклами (колір, шрифт, форма подачі і ін). Тестування ефективності розробленого гасла, рівня його запам'ятовуваності і сприйняття фокус-групою.

Слоган – це

Рекламний слоган –  це коротка фраза, що легко запамятовується і містить в себі основну ідею продукту, його концепцію позиціонування і легенду бренду. Слоган часто є частиною рекламної кампанії для створення вірусного ефекту серед споживачів під час ретрансляції реклами.
Рекламні слогани мають певну енергетику і створюють важливе перше враження. Чим сильнішим буде це враження, тим успішніше пройде рекламна кампанія і впізнаванішим стане продукт. Розробка слогану неможлива без знань у галузі маркетингу, лінгвістики, психології і соціології, а також творчих задатків. Вдало складений слоган для реклами має велику маркетингову і художню цінність!

Види слоганів

Розрізняють наступні види рекламних слоганів:

1. Слоган компанії (бренду) – коротка фраза, що відображає образ і позиціонування компанії (бренду) на ринку. Такий слоган відображає ті змістові аспекти, які не могли бути розміщені в назві (неймінг). Або ж навпаки, він доповнює назву, полегшує її трактування і розуміння.

2. Дефінітор (дескриптор) – підпис до назви компанії, в яку закладається позиціонування торгової марки, її місія, цінності. Дефінітор створює унікальний і зрозумілий образ торгової марки, так само, як це робить слоган.

3. Слогани для реклами – призначені для спеціальних подій: рекламна акція, презентація, концерт, соціальний захід і под.

Рекламний слоган

Яким повинен бути слоган?

Створюючи слоган, слід враховувати вимоги, які висуваються до слогану. Отже, він повинен бути:

1. Точним. Необхідно, щоб слоган був ясним і точно відповідав поставленому завданню. Цільова аудиторія вашого продукту складається не з однієї людини, а з широкого кола осіб, тому слоган повинен бути зрозумілим кожному, повинен бути написаним на мові аудиторії.
2. Коротким. Слоган повинен бути сконцентрований на одній основній ідеї компанії або її продукту і підносити цю ідею масам в кількох словах.
3. Простим. Споживач не стане розбиратися з тим, що він не зрозумів з першого разу. Слоган повинен бути простим, лаконічним і спонукати до здійснення покупки.
4. Оригінальним. Створення яскравого образу за допомогою рекламного слогану, грамотність написання мають не абияке значення. Помилки в правописі часто нервують споживачів, але іноді, для створення потрібного ефекту, доводиться порушувати правила. Оригінальне гасло виділить ваш продукт на фоні конкурентних компаній.
5. Римованим. Такі слогани краще запам'ятовуються, однак у всіх правилах є винятки: чим креативніша  ідея, тим яскравішим і вдалішим буде слоган.
6. Просто запам'ятати. Легкість вимови, стислість, римованість, використання нестандартних слів та інші фактори визначають наскільки впізнаваним і помітним буде ваш слоган. 

Пам'ятайте, що слоган компанії повинен орієнтуватися на потреби цільової аудиторії і не мати двозначного тлумачення.

Розробка рекламного слогана

Як придумати слоган?

«Як придумати слоган, щоб він перетворився в рекламне гасло для споживача і зміцнив позиції бренду?». Головне правило у розробці слогану: «Більше сенсу – менше тексту». Це основний принцип професійного рекламного слогану. Компанії, які віддають перевагу довгим слоганам (гасла для реклами), рано чи пізно, все одно розуміють цей принцип.

Так само, як порожня фраза не сприйматиметься споживачем, довгий слоган не запам'ятається. Тому, розробити успішний рекламний слоган – означає наповнити максимальним змістом мінімальну кількість слів!

Слоган або гасло компанії, як і вся рекламна кампанія, будується на основі позиціонування і стратегії бренду. Слогани для реклами містять емоційне забарвлення PR-кампанії, формують імідж бренду і майбутнє ставлення до нього покупців. Тому, створюючи фірмовий слоган, використовують афоризми, цитати, алюзії, метафори і каламбури.

Як придумати слоган

Правильно підібравши слова – рекламне гасло може не тільки привернути увагу, але і спричинити за собою ряд поведінкових реакцій споживача, сформувати позитивне сприйняття компанії чи бренду, а головне – стимулюватиме споживача до здійснення покупки.

Приклади ефективних слоганів, розроблених для відомих брендів брендинговим агентством KOLORO — слогани компаній, слогани брендів та рекламні слогани — ви можете побачити в нашому Портфоліо. Ми створюємо слогани, для тих, хто може дозволити собі все, для «королів ринку». Наші слогани раціональні й емоційні, що багаторазово підсилює ефективність комунікації зі споживачем.

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !