Кабінетні маркетингові дослідження - це збір та аналіз вторинної інформації по заданій темі. Мета дослідження - отримати точну інформацію для прийняття правильних бізнес-рішень
Перейти до послугиСьогодні упаковка продукту є одним з основних каналів комунікації бренду зі споживачем
Перейти до послугиУнікальна торгова пропозиція (УТП) — це кращий спосіб донести інформацію про продукт до потенційного клієнта
Перейти до послугиПарасольковий бренд або парасолькова торгова марка — розширення бренду, шляхом випуску під однією назвою великої кількості різноманітних груп товарів або товарних категорій
Перейти до послугиЛінійка найменувань — це ряд товарів із загальної товарної лінійки компанії, об'єднаний спільною концепцією, функціоналом, споживчою аудиторією або схожою ціновою категорією
Перейти до послугиБрендинг − послуга, що допомагає створити унікальний бренд (торгову марку), що швидко та легко запам’ятається
Перейти до послугиПоняття «неймінг» походить від англійського слова «name» — ім'я, назва. Naming — процес розробки назви для чого-небудь. Неймінг бренду — поєднання креативу та маркетингу
Перейти до послугиЛоготип — графічний символ, який використовується для ідентифікації та підвищення впізнаваності бренду.
Перейти до послугиЛоготип і фірмовий стиль – це ключові елементи візуальної айдентики бренду (об'єкти ідентифікації)
Перейти до послугиУнікальні лінії та стиль написання – це головні властивості, якими повинен володіти шрифт для логотипу
Перейти до послугиПозиціонування бренду – це створення і закріплення потрібного образу торгової марки в свідомості споживача
Перейти до послугиСтворили бренд, а що робити далі – Ви не знаєте? Що включає комплексне просування бренду? Як збільшити його активи?
Перейти до послугиФірмовий персонаж — це герой з індивідуальною зовнішністю, характером і звичками, за допомогою якого бренд спілкується зі споживачами
Перейти до послуги«Королями не народжуються, ними стають завдяки любові народу». Створити успішний «королівський» бренд, який принесе прибуток, досить складно
Перейти до послугиРекламная кампанія – це ваша головна зброя у війні за місце під сонцем для вашого бренду
Перейти до послугиРеєстрація торгових марок як «ритуал посвячення в лицарі», є обов'язковою процедурою, однак тільки для тих, хто цього дійсно цього «заслуговує» і хоче розвивати свій бренд або торговельну марку
Перейти до послуги
Погодьтесь, бренди-лідери свого сегменту, так би мовити, «бренди з короною на голові», мають одну важливу особливість – естетичний і часом нестандартний дизайн упаковки товару.
Перейти до послугиЕстетика винагороджується! «Коронований» бренд-лідер завжди повинен бути оточений красою і розкішшю, як йому і належить
Перейти до послугиКомпанії і бренди, які «сидять на престолі» завжди знайдуть спосіб вразити споживача і підкреслити свій «королівський титул», і в цьому їм допомагає промисловий дизайн.
Перейти до послугиБрендбук – це внутрішньокорпоративний документ, який систематизує всі ідеологічні елементи бренду, формує його комплексну картину, а також містить звід правил з використання графічних і вербальних компонентів бренду.
Перейти до послуги«Король буває голим, але тільки до корони» (Володимир Кафанов). «Корона» вашого бренду – це бренд-дизайн
Перейти до послугиПакувальна коробка першочергово використовувалась як спосіб зберігання і транспортування товарів
Перейти до послугиРебрендинг упаковки – це зміна дизайну упаковки, яка проводиться для збільшення продажів та залучення нових покупців
Перейти до послугиДизайн упаковки (бренд-дизайн упаковки) - це особа компанії, перше, з чим стикається споживач
Перейти до послугиДодрукарська підготовка (або підготовка перед друком) – найважливіша і трудомістка частина друкарського процесу
Перейти до послугиДизайн макету упаковки – це один з головних чинників, що мотивують споживача до придбання товару
Перейти до послугиРозробляючи дизайн упаковки, слід звернути увагу на контретикетку (зворотна сторона упаковки)
Перейти до послугиРебрендинг − це комплекс заходів щодо зміни існуючого бренду (або його окремих елементів) з метою зміцнення його позицій на ринку
Перейти до послуги
Високий рівень конкуренції в роздрібній торгівлі і велика кількість «гравців» на ринку сприяють тому, що такі критерії вибору магазину для споживача як асортимент продукції, рівень цін, місце локації – відходять на другий план.
Перейти до послугиОбставини досить сильно психологічно впливають на споживача, особливо, якщо це стосується сфери торгівлі.
Перейти до послугиРозробка бренду компанії (або корпоративний брендинг) це процес створення позитивного образу компанії в свідомості споживачів
Перейти до послугиСтворення сайту-візитівки – це перший крок бренду на шляху до розширення цільової аудиторії
Перейти до послугиСайт - не мета, а засіб. Ваша мета - продавати через сайт-магазин, поширювати інформацію через сайт-новинний ресурс, ділитися думкою в блозі або розмістити графічну новелу онлайн
Перейти до послугиПравильне розташування стелажів в магазині, освітлення, викладка товару здатні поліпшити фінансовий стан магазину. Як правильно застосувати прийоми візуального мерчендайзинга - поговоримо в матеріалі.
Перейти до послуги
Сучасні тенденції брендингу характеризуються тим, що емоційні мотиви покупців переважають над раціональними, визначаючи їх споживчу поведінку
Перейти до послугиПідкріплюючі тексти на упаковках – рекламний прийом для підкріплення стратегії бренду і створення кращої комунікації зі споживачем
Перейти до послугиБудь-який успішний відеопроект, короткий навчальний відеоролик на YouTube або реклама на телебаченні, починається зі створення сторіборду
Перейти до послугиУспіх фотозйомки − це комбінація професіоналізму фотографа і якісного студійного обладнання
Перейти до послугиКампанія 360 або інтегровані маркетингові комунікації – концепція рекламного просування, яка заснована на ефективному використанні максимальної кількості засобів комунікації
Перейти до послугиKey Visual (key visual) – ключовий рекламний образ, який використовується для налагодження комунікації зі споживачем
Перейти до послугиUser Interface Design або користувацький інтерфейс допомагає організувати взаємодію користувача з пристроєм або програмою
Перейти до послугиБрендинг сайту – створення єдиного візуального стилю (назви і логотипу для сайту, фірмового стилю і т. д.) для онлайн-представництва компанії або продукту
Перейти до послугиДля збільшення продажів у роздрібній торгівлі сучасні компанії витрачають величезну кількість коштів: на торгове обладнання, оформлення торгових залів, рекламу, на розробку акцій та знижки
Перейти до послугиСьогодні зросла кількість керівників в українських і російських компаніях, які усвідомлюють важливість створення та просування власного бренду
Перейти до послугиЯкщо Ви не заявите про себе − ніхто не дізнається про вас, якщо припините нагадувати споживачу про своє існування − він швидко про вас забуде
Перейти до послугиЗамовлення розробки фірмового стилю, дизайну упаковки, логотипу або сайту завжди супроводжується складанням та оформленням відповідної документації – договору, брифу і технічного завдання (ТЗ)
Перейти до послугиУчасть у виставці – чудова можливість для кожної компанії презентувати свій асортимент продукції потенційним споживачам, замовникам або партнерам
Перейти до послугиВ арсеналі сучасного маркетингу існує величезна кількість інструментів для залучення споживача
Перейти до послугиУпаковка товару – один із найважливіших стратегічних інструментів і головний канал комунікації зі споживачем
Перейти до послугиРекламна концепція − це стандартизований опис цілей і завдань передбачуваної рекламної політики
Перейти до послугиКожна компанія повинна чітко знати, які завдання перед нею стоять, яких цілей їй необхідно досягти і які заходи потрібно для цього зробити
Перейти до послугиСильний та успішний бренд – це справжній «королівський скарб», яким володіє компанія
Перейти до послугиІнфографіка – це спосіб подачі інформації за допомогою графічних елементів (діаграми, графіки, образи). Іншими словами, інфографіка – це візуалізація складної інформації
Перейти до послугиЯкі продають і тішать око
Інтернет-магазин (onlineshop або e-shop) – веб-сторінка, що продає товари або послуги за допомогою мережі Інтернет
Перейти до послугиАдаптивний дизайн сайту – це оформлення веб-сторінок для оптимального відображення і зручної взаємодії з користувачем
Перейти до послугиiOS – це операційна система для смартфонів, планшетів, програвачів, яку в 2007 році розробила компанія Apple
Перейти до послугиРозробка мобільних додатків під Android дозволить вам стати ближчими до своїх покупців і клієнтів, швидше вирішувати їх проблеми і підвищить рівень лояльності до бренду.
Перейти до послугиІконка – це умовна графічна позначка, яка вказує на екрані інструмент, програму або додаток
Перейти до послугиЩодня люди користуються десятками програм на смартфонах. Багато з них передають конфіденційну інформацію, яка може зацікавити зловмисників
Перейти до послугиТестування додатків – процес випробування мобільного продукту. Це допомагає визначити ситуації, під час яких програма дає збій і не відповідає вимогам сертифікації
Перейти до послугиТехнічне завдання – це частина договору на розробку сайту, яка описує, як і які роботи з розробки сайту повинні бути виконані студією KOLORO
Перейти до послугиРозробка корпоративного сайту – це можливість для компанії отримати онлайн-представництво свого бізнесу
Перейти до послуги
Предметна 3D-візуалізація – процес створення точних і реалістичних зображень об'єктів за допомогою комп'ютерної програми
Перейти до послугиБільшість пластикових виробів промислового виробництва отримують за допомогою прес-форм
Перейти до послугиТехнології 3D не стоять на місці, і, якщо фільми у форматі 3D вже давно увійшли в наше життя, то 3D-друк стане масовим явищем вже завтра
Перейти до послугиОригінальний гарний дизайн упаковки і незвичайна етикетка можуть спровокувати споживача до покупки саме вашого товару
Перейти до послуги3D-моделювання і візуалізація необхідні у виробництві продуктів чи їх упаковки, а також для створення прототипів виробів і створення об'ємної анімації
Перейти до послугиПід час розробки якого-небудь приладу, інженер створює не тільки його «нутрощі» (електро-технічне наповнення), але і його зовнішню оболонку
Перейти до послуги