Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Рітейл-брендинг – це розробка бренду для торгово-роздрібної мережі. Це комплекс робіт зі створення графічних і вербальних компонентів бренду. Сучасні магазини − це не просто місця для придбання товару. Точки роздрібної торгівлі повинні створювати враження про бренд,відображати його сутність. Сильний бренд та унікальна дизайн-концепція – основні складові успішної роботи будь-якої мережі. Головна особливість рітейл-брендингу полягає в необхідності створення просторового середовища бренду разом з традиційними комунікаціями. Рітейл-брендинг − це, насамперед, дизайн інтер'єру, архітектурні рішення, оформлення офісів продажів і торгового залу, вітрин, вивісок і цінників. Проекти з рітейл-брендингу є синтезом дизайнерської думки, інженерних, архітектурних і технологічних розробок.
Ви отримаете
1. Розмір бренду, охоплення ринку, на якому працює торгово-роздрібна мережа. Чим більше частка компанії - тим вищою буде вартість рітейл-брендингу.
2. Кількість елементів-носіїв корпоративного стилю, які потрібно буде розробити. Чим більше фірмових елементів потрібно - тим вищою буде сума. До стандартного набору входять: интерерьер, екстер'єр, одяг, брендований транспорт, вивіски, цінники, пакунки та інша дрібна брендована атрибутика. Якщо потрібна розробка дизайну сайту, створити презентацію і т. п. − вартість буде вище.
3. Площа торгової точки і розміри фасаду. Чим більший розмір магазину − тим вища вартість рітейл брендингу.
4. Потреба в перенесенні концепції на інші формати. Найнижчу вартість має створення дизайну для кіоску (МАФ-а). Якщо реалізовану концепцію з кіоску потрібно перенести на острівець, мінімаркет, або брендувати супермаркет − вартість буде вища.
маркетингове дослідження і аудит компанії (внутрішній аудит компанії, SWOT-аналіз, аналіз конкурентів і бенчмаркінг, аналіз споживачів, формування маркетингових цілей);
розробка концепції позиціонування бренду;
розробка УТП (унікальної торгової пропозиції);
дизайн логотипу і фірмового стилю − 5 концептів на вибір;
дизайн інтер'єру − 5 концептів на вибір;
дизайн екстер'єру − 5 концептів на вибір;
створення рекламної комунікації;
створення брендбуку.
1. Маркетингове дослідження. Маркетологи вивчать цільову аудиторію, специфіку ринку, проведуть аналіз конкурентів, а також сформують маркетингові цілі. Приклад: Дослідження ринку безалкогольних напоїв.
2. Внутрішній аудит компанії. Ми проаналізуємо вашу компанію, щоб визначити її цінності, місію, філософію, сильні і слабкі сторони. Докладніше про це ви можете прочитати в нашій статті.
3. Створення 5 концептів дизайну логотипу і фірмового стилю. Ми розробимо для вашої торгової точки або мережі) унікальний і впізнаваний логотип фірмовий стиль (кольори, шрифти, текстури, тощо). Приклад: Розробка назви та фірмового стилю для мережі магазинів «М'ясний».
4. Дизайн інтер'єру та екстер'єру. Наші дизайнери розроблять на вибір 5 дизайн-концептів оформлення просторового середовища бренду (інтер'єр, екстер'єр). Приклад: Розробка інтер'єру та екстер'єру мережі магазинів «Салтівський М'ясокомбінат».
5. Розробка дизайну для різних відділів: прикасова зона, пекарня, м'ясний відділ, прилавки з сирами, кондитерський відділ, кафе всередині гіпермаркету і под.
6. Зонування торгового залу і планування руху потоку відвідувачів.
7. Розробка стандартів мерчандайзингу, дизайну вітрин і правил викладки товарів.
8. Створення дизайну для цінників, вивісок і под.
9. Розробка дизайну для основних носіїв фірмового стилю.
З англійської мови слово «Retail» перекладається як роздрібна торгівля, продаж товарів або надання послуг кінцевому споживачеві. Ритейл (retail) − це не лише торгова точка або магазин, це сукупність принципів, згідно з якими організується процес торгівлі та взаємодії з покупцем.
Основні поняття рітейл-брендингу:
рітейлер – точка продажу або підприємство торгівлі в роздріб (наприклад, банк, ресторан, аптека, маркет, автосалон і под.);
мережевий рітейл – мережа одноформатних торгових точок, які об'єднані єдиною системою логістики, товарної та цінової політикою, політикою просування, а також принципами обслуговування покупців;
рітейл-брендинг – це розробка бренду для роздрібної торгової мережі. Включає в себе комплекс робіт зі створення графічних і вербальних компонентів бренду.
Торговий брендинг - магазин Laska
Виділяють три основні правила брендингу в роздрібній торгівлі:
1. Атмосфера.
2. Викладка товару.
3. Оновлення.
Атмосфера в точках продажу повинна бути особливою, сприятливо впливати на аудиторію, викликати у споживачів бажання повертатися. Дизайн інтер'єру та екстер'єру, оформлення торгових зон, рекламних матеріалів, вітрин, веб-сайту та інших атрибутів бренду повинні всловлювати головну ідею і місію бренду, відповідати єдиній концепції позиціонування.
Фахівці рекомендують роздрібним брендам проводити оновлення не рідше, ніж раз на 2-3 роки. Це пов'язано з тим, що з часом споживачеві набридає і він починає шукати нові місця, враження, товари. Щоб уникнути втрати аудиторії, необхідно періодично проводити ребрендинг.
Мережевий рітейл характеризується зростаючим рівнем конкуренції і розсіяною споживчою увагою, тому важливо, щоб рітейл-бренд став не лише місцем продажу товару, а джерелом вражень і натхнення. Апелюючи емоціями, ви зможете домогтися диференціації бренду і отримати беззаперечну конкурентну перевагу.
Інтер'єр магазину Helen Marlen, та промо-фото рекламної кампанії "Shoes on"
1. Звіт за результатами маркетингового дослідження (внутрішній аудит компанії, аналіз конкурентів і бенчмаркінг, аналіз споживачів, формування маркетингових цілей).
2. Готову концепцію позиціонування і унікальну торгову пропозицію.
3. 5 варіантів логотипу і фірмового стилю. Обробку обраного варіанту.
4. 5 концептів дизайну інтер'єру. Обробку обраного концепту.
5. 5 концептів дизайну екстер'єру. Обробку обраного концепту.
6. Рекламні комунікації для просування бренду.
7. Брендбук – книгу стандартів вашого рийтел-бренду.
Зв'яжіться з представником компанії KOLORO негайно, і отримаєте безкоштовну консультацію!