Рітейл-брендинг

Варстість рітейл-брендингу

8000 USD

термін виконання : 18 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Кількості елементів брендингу
  3. Рівня конкуренції в сегменті

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Створення рітейл-бренду в KOLORO це:

Рітейл-брендинг – це розробка бренду для торгово-роздрібної мережі. Це комплекс робіт зі створення графічних і вербальних компонентів бренду. Сучасні магазини − це не просто місця для придбання товару. Точки роздрібної торгівлі повинні створювати враження про бренд,відображати його сутність. Сильний бренд та унікальна дизайн-концепція – основні складові успішної роботи будь-якої мережі. Головна особливість рітейл-брендингу полягає в необхідності створення просторового середовища бренду разом з традиційними комунікаціями. Рітейл-брендинг − це, насамперед, дизайн інтер'єру, архітектурні рішення, оформлення офісів продажів і торгового залу, вітрин, вивісок і цінників. Проекти з рітейл-брендингу є синтезом дизайнерської думки, інженерних, архітектурних і технологічних розробок.

Ви отримаете

Рітейл брендинг: ціна залежить від таких факторів

1. Розмір бренду, охоплення ринку, на якому працює торгово-роздрібна мережа. Чим більше частка компанії - тим вищою буде вартість рітейл-брендингу.

2. Кількість елементів-носіїв корпоративного стилю, які потрібно буде розробити. Чим більше фірмових елементів потрібно - тим вищою буде сума. До стандартного набору входять: интерерьер, екстер'єр, одяг, брендований транспорт, вивіски, цінникипакунки та інша дрібна брендована атрибутика. Якщо потрібна розробка дизайну сайту, створити презентацію і т. п. − вартість буде вище.

3. Площа торгової точки і розміри фасаду. Чим більший розмір магазину − тим вища вартість рітейл брендингу.

4. Потреба в перенесенні концепції на інші формати. Найнижчу вартість має створення дизайну для кіоску (МАФ-а). Якщо реалізовану концепцію з кіоску потрібно перенести на острівець, мінімаркет, або брендувати супермаркет − вартість буде вища.

До вартості розробки бренду торгово-роздрібної мережі входить:

  • маркетингове дослідження і аудит компанії (внутрішній аудит компанії, SWOT-аналіз, аналіз конкурентів і бенчмаркінг, аналіз споживачів, формування маркетингових цілей);

  • розробка концепції позиціонування бренду;

  • розробка УТП (унікальної торгової пропозиції);

  • дизайн логотипу і фірмового стилю − 5 концептів на вибір;

  • дизайн інтер'єру − 5 концептів на вибір;

  • дизайн екстер'єру − 5 концептів на вибір;

  • створення рекламної комунікації;

  • створення брендбуку.

Розробка рітейл бренду: етапи

1. Маркетингове дослідження. Маркетологи вивчать цільову аудиторію, специфіку ринку, проведуть аналіз конкурентів, а також сформують маркетингові цілі. Приклад: Дослідження ринку безалкогольних напоїв.

2. Внутрішній аудит компанії. Ми проаналізуємо вашу компанію, щоб визначити її цінності, місію, філософію, сильні і слабкі сторони. Докладніше про це ви можете прочитати в нашій статті.

3. Створення 5 концептів дизайну логотипу і фірмового стилю. Ми розробимо для вашої торгової точки або мережі) унікальний і впізнаваний логотип фірмовий стиль (кольори, шрифти, текстури, тощо). Приклад: Розробка назви та фірмового стилю для мережі магазинів «М'ясний».

4. Дизайн інтер'єру та екстер'єру. Наші дизайнери розроблять на вибір 5 дизайн-концептів оформлення просторового середовища бренду (інтер'єр, екстер'єр). Приклад: Розробка інтер'єру та екстер'єру мережі магазинів «Салтівський М'ясокомбінат».

5. Розробка дизайну для різних відділів: прикасова зона, пекарня, м'ясний відділ, прилавки з сирами, кондитерський відділ, кафе всередині гіпермаркету і под.

6. Зонування торгового залу і планування руху потоку відвідувачів.

7. Розробка стандартів мерчандайзингу, дизайну вітрин і правил викладки товарів.

8. Створення дизайну для цінників, вивісок і под.

9.  Розробка дизайну для основних носіїв фірмового стилю.

Рітейл-брендинг це:

З англійської мови слово «Retail» перекладається як роздрібна торгівля, продаж товарів або надання послуг кінцевому споживачеві. Ритейл (retail) − це не лише торгова точка або магазин, це сукупність принципів, згідно з якими організується процес торгівлі та взаємодії з покупцем.

Основні поняття рітейл-брендингу:

  • рітейлер – точка продажу або підприємство торгівлі в роздріб (наприклад, банк, ресторан, аптека, маркет, автосалон і под.);

  • мережевий рітейл – мережа одноформатних торгових точок, які об'єднані єдиною системою логістики, товарної та цінової політикою, політикою просування, а також принципами обслуговування покупців;

  • рітейл-брендинг – це розробка бренду для роздрібної торгової мережі. Включає в себе комплекс робіт зі створення графічних і вербальних компонентів бренду.

Інтер'єр і фірмовий стиль магазину Laska

Торговий брендинг - магазин Laska

3 правила рітейл-брендингу:

Виділяють три основні правила брендингу в роздрібній торгівлі:

1. Атмосфера.

2. Викладка товару.

3. Оновлення.

Атмосфера

Атмосфера в точках продажу повинна бути особливою, сприятливо впливати на аудиторію, викликати у споживачів бажання повертатися. Дизайн інтер'єру та екстер'єру, оформлення торгових зон, рекламних матеріалів, вітрин, веб-сайту та інших атрибутів бренду повинні всловлювати головну ідею і місію бренду, відповідати єдиній концепції позиціонування.

Викладка товару

Правила розташування товарних груп і викладка товару повинні відповідати основним принципам мерчандайзингу, а також гармонійно поєднуватися з позиціонуванням бренду.

Оновлення

Фахівці рекомендують роздрібним брендам проводити оновлення не рідше, ніж раз на 2-3 роки. Це пов'язано з тим, що з часом споживачеві набридає і він починає шукати нові місця, враження, товари. Щоб уникнути втрати аудиторії, необхідно періодично проводити ребрендинг.

Мережевий рітейл характеризується зростаючим рівнем конкуренції і розсіяною споживчою увагою, тому важливо, щоб рітейл-бренд став не лише місцем продажу товару, а джерелом вражень і натхнення. Апелюючи емоціями, ви зможете домогтися диференціації бренду і отримати беззаперечну конкурентну перевагу.

Ритейл-брендинг

Інтер'єр магазину Helen Marlen, та промо-фото рекламної кампанії "Shoes on"

Що Ви отримуєте?

1. Звіт за результатами маркетингового дослідження (внутрішній аудит компанії, аналіз конкурентів і бенчмаркінг, аналіз споживачів, формування маркетингових цілей).

2. Готову концепцію позиціонування і унікальну торгову пропозицію.

3. 5 варіантів логотипу і фірмового стилю. Обробку обраного варіанту.

4. 5 концептів дизайну інтер'єру. Обробку обраного концепту.

5. 5 концептів дизайну екстер'єру. Обробку обраного концепту.

6. Рекламні комунікації для просування бренду.

7. Брендбук – книгу стандартів вашого рийтел-бренду.

Зв'яжіться з представником компанії KOLORO негайно, і отримаєте безкоштовну консультацію!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !