Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Ребрендинг − це комплекс заходів щодо зміни існуючого бренду (або його окремих елементів) з метою зміцнення його позицій на ринку. Ребрендинг — невід'ємний елемент довгострокового перебування бренду на ринку. Яким би гарним не був логотип, слоган, або інша символіка торгової марки, її необхідно періодично оновлювати, щоб утримувати інтерес цільової аудиторії. Також тенденції в графічному дизайні постійно змінюються, тому важливо осучаснюватись, щоб ваші основні атрибути бренду не виглядали застарілими.
Провести ребрендинг фірмового стилю – значить:
зробити його знову привабливим і цікавим;
залучити нові ідеї, емоції і враження;
зберігаючи при цьому основні елементи впізнаваності.
Ви отримаете
Кількість елементів, для яких потрібно редизайн.
Причини, по яким проводиться ребрендинг. Наприклад, ребрендинг у зв'язку зі старінням дизайну і ребрендинг через репутаційні втрати вимагають кардинально різних підходів.
Потреба в розробці репозиціонування. Простий редизайн не вимагає зміни іміджу компанії, тому ціна на нього буде нижчою. Тотальний ребрендинг компанії — складніша процедура. Разом з візуальним рестайлінгом він вимагає зміни позиціонування компанії.
Ціна в блоці вказана за ребрендинг логотипу компанії. Детальніше про редизайн упаковки і ребрендинг мережі роздрібних продажів ви можете прочитати у відповідних розділах.
1. Постановка цілей і завдань ребрендингу, складання ТЗ. На цьому етапі керівник проекту та замовник обговорюють цілі проведення ребрендингу та результати, яких вони хочуть досягти. На основі цієї інформації складається технічне завдання. Вся подальша робота буде вестися згідно з документом ТЗ.
2. Аналіз ринку, дослідження споживачів і конкурентів, SWOT і внутрішній аудит компанії та бренду. Аналітичний етап передбачає збір всієї інформації про сферу діяльності компанії, ринку, на якому вона працює.
3. Розробка основних елементів фірмового стилю. На основі ТЗ і аналітики, дизайнери, маркетологи та копірайтери розробляють варіанти фірмового стилю: колірну схему, шрифти, текстури та фактури логотип і под.
4. Візуалізація 3 концептів дизайну елементів бренду на основних носіях для більшої наочності. На вибір замовника надається 3 варіанти нового логотипу.
5. Презентація концептів та вибір замовником одного з варіантів, його доопрацювання. Також можливі незначні корективи логотипу.
Стратегія просування бренду на 1 рік для обраного варіанту-фіналіста.
Якщо вам потрібна розробка ребрендингу − зверніться в KOLORO. Ми підберемо ідеальний варіант для вашої компанії.
Стратегія ребрендингу — це метод активного маркетингу, сукупність заходів по зміні бренду. У якості бренду може виступати як компанія, так і продукт, який вона виробляє. В процесі ребрендингу змін може піддавати весь бренд, або його окремі елементи (логотип, дизайн упаковки, фірмові кольори, тощо).
З допомогою ребрендингу торговельну марку приводять у відповідність поточним вимогам ринку. Ребрендинг не означає ліквідацію старого бренду, а тільки його оновлення. В результаті правильного ребрендингу, бренд стає привабливішим для споживачів. Існує також спеціальний термін — мікроребрендинг. Це незначна зміна логотипу та фірмового стилю, які точково покращать дизайн бренду. При такому підході не кожен споживач помітить зміни, що відбулися.
Про те, як правильно провести ребрендинг ми писали в нашому матеріалі.
Є кілька основних факторів, що вказують на те, що вам потрібен ребрендинг:
1. Старіння бренду. Тенденції постійно змінюються, успішний бренд повинен постійно стежити за змінами, щоб відповідати вимогам ринку. Потрібно систематично моніторити ситуацію і оцінювати бренд, і, в разі його старіння, проводити ребрендинг. Особливо актуально це для сфери послуг — ресторанів, кафе, барів і клубів. Ребрендинг ресторану — часте явище і може відбуватися з регулярністю 1 раз в 2-3 роки.
2. Поява сильних конкурентів. Поява на ринку нового, сильнішого конкурента також може стати вагомим аргументом на користь проведення ребрендингу.
3. Постановка нових стратегічних завдань. Якщо перед вашою компанією або продуктом стоять нові завдання (наприклад, збільшення продажів, розширення цільової аудиторії), тоді ребрендинг допоможе адаптувати бренд під мінливі умови.
4. Зміна сфери діяльності компанії. Зміна функціоналу поточного продукту, розширення асортименту, випуск нових товарів − вимагають комплексного ребрендингу компанії.
5. Криза в компанії. Якщо трапляється репутаційна трата, іноді єдиним виходом є ребрендинг. Найчастіше такого ребрендингу потребують банки та кредитні кооперативи, фармацевтичні компанії, компанії, які займаються видобутком цінних копалин, авіакомпанії і под.
6. Об'єднання декількох компаній в одну, фінансові поглинання і под. Розширення компанії за рахунок злиття потребує ребрендингу, нового погляду на бізнес і позиціонування бренду.
Зробити ребрендинг і досягти успіху допоможе KOLORO. Перевтілення разом з нами буде безболісним і корисним для вашої компанії.
Розробити нову, або скорегувати стару концепцію позиціонування бренду.
Адаптувати продукт до нових ринкових умов.
Підвищити рівень впізнаваності й популярності бренду.
Зробити торгову марку більш конкурентоспроможною.
Успішно реалізувати нові завдання компанії.
Диференціація бренду та розробка унікальних атрибутів продукту, що відрізняють його від конкурентів.
Підвищення рівня лояльності споживачів.
Залучення нової цільової аудиторії і завоювання нових сегментів ринку.
Ребрендинг може проводитися комплексно і бути актуальним для всіх елементів бренду. Також трансформації можуть зазнавати окремі компоненти торгової марки. Ребрендинг може включати такі пункти.
Репозиціювання. Зміна або заміна концепції позиціонування.
Рестайлінг фірмового стилю. Зміна фірмових шрифтів, кольорів, або поліпшення старого варіанту.
Редизайн упаковки. Просування давно знайомого товару в новій привабливій, цікавій або незвичайній упаковці; або додавання до вже відомого бренду нових деталей, не змінюючи, але освіжаючи вже знайомий образ товару — спеціально для проведення планової рекламної компанії.
Перебудову системи комунікацій бренду – розробку стратегії просування торгової марки на основі нової концепції позиціонування бренду.
Ребрендинг логотипів (оновлення, доопрацювання або повний редизайн логотипу).
Зміну імені – ребрендинг назви бренду, фірми, торгової марки, магазину, підприємства чи компанії (частковий ренеймінг старого імені або зовсім нову назву).
План ребрендингу, складений відповідно до внутрішнього аудиту компанії і комплексного аналізу бренду. Аналітичну інформацію ви зможете використовувати й надалі, для розвитку компанії.
Бренд, який орієнтований на ЦА, і «говорить» з аудиторією.
Унікальний і незабутній фірмовий стиль для вашої компанії.
Оновлений і робочий бренд, який відповідає позиціонуванню і викликає лояльність споживачів.
Стратегію просування оновленого бренду на рік.
Замовити ребрендинг ви можете в брендинговом агентстві KOLORO. Давайте змінюватися разом!