Ребрендинг упаковки

Варстість ребрендингу упаковки

7000 USD

термін виконання : 21 день

Від чого залежить ціна

  1. Розмір і стиль ілюстрацій

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Редизайн упаковки в KOLORO це:

Ребрендинг упаковки – це зміна дизайну упаковки, яка проводиться для збільшення продажів та залучення нових покупців. Зміна дизайну може проводитися в контексті загального ребрендингу компанії (ребрендинг упаковки) чи ізольовано від інших елементів бренду (редизайн упаковки). Ребрендинг упаковки потрібен у випадку значних змін бренду. В процесі ребрендингу може кардинально змінюватися позиціонування продукту, його ціновий сегмент і цільова аудиторія. Тому часто упаковка «до» і «після» може кардинально відрізнятися одна від одної.

Редизайн упаковки потрібно робити, якщо попередній варіант дизайну застарів. Цей процес неминучий для кожного бренду, який існує на ринку більше 10-15 років. У процесі редизайну, упаковка стає більш сучасною. Це необхідно, оскільки тренди змінюються, а цільова аудиторія будь-якого бренду виростає. Їй на зміну приходить нове покоління споживачів. Щоб відповідати їхнім запитам і вимогам часу, бренди проводять редизайн упаковки, створюють новий імідж продукту. Головне в редизайні упаковки – наслідування традицій.

Рестайлінг упаковки – незначні зміни в логотипі або дизайні упаковки. Рестайлінг це точкові зміни. Таким чином можна  змінити шрифт в лого, кут нахилу букв, додати нові елементи (наприклад, більш чітка промальовка). У 2015 році Google, Facebook, Renault, KFC, Electrolux, Opera та інші бренди змінили свої логотипи. В більшості своїй, це були незначні зміни. Вони покликані зробити лого більш сучасними, впізнаваними і простими. Докладніше прочитати про ці зміни і подивитися результати можна в нашому матеріалі.

Замовити ребрендинг упаковки ви можете в KOLORO. Ми зробимо вашу упаковку кращою!

Ви отримаете

Вартість редизайну упаковки залежить від декількох факторів

1. Розмір і стиль ілюстрацій. Створення великих і ретельно промальованих ілюстрацій вимагає набагато більшого часового проміжку, тому вартість ребрендингу упаковки буде вищою.

2. Кількість однотипних ілюстрацій (для лінійки, наприклад). Якщо потрібно створити три або більше однотипні ілюстрації, вартість редизайну буде нижчою для кожної одиниці продукції.

Якщо разом з розробкою упаковки потрібно створити УТП, придумати легенду бренду, намалювати ілюстрації — на додаткові послуги буде надана знижка(згідно обсягу робіт). Вартість рестайлінгу упаковки не нижча за вартість ребрендингу упаковки. Кількість внесених змін може різнитися, однак витрати часу будуть однаковими в обох випадках.

Редизайн упаковки

Редизайн упаковки напоїв Rexam

Редизайн упаковки: етапи

1. Аналіз ринку, дослідження конкурентів, ЦА і продукту. Ми складемо портрет споживача, з'ясуємо, що його приваблює в товарі. Також ми розглянемо бренд-стратегії конкурентів, виділимо їх основні фішки (приклад – аналіз бренд-платформ чаю). Відправний пункт – вивчення бренду, якому належить редизайн упаковки. Приклад: Бренд або марення: як правильно провести аналіз бренду?

2. Визначення тенденцій. На цьому етапі маркетологи та дизайнери, з'ясують макро- та мікротренди в дизайні пакування конкретного продукту. Приклади:тенденції в дизайні молокатенденції в дизайні чаютенденції в дизайні цукерок.

3. Створення 5 концептів лінійки продукції. Кожен з 5 концептів включає логотип, основний ідентифікуючий елемент, область під ідентифікацію найменування в лінійці, текстури, фактури, і под.

4. Розробка дизайну зворотного боку продукту (контретикетки). На цьому етапі ми створюємо підкріплюючі тексти і інфографіку для товару. Цю послугу ви можете замовити окремо.

5. Вибір і фінального доопрацювання концепту. Ми відшліфовуємо обраний замовником концепт, і складаємо докупи дизайн, етикетки та контретикетки, підкріплюючі тексти і інфографіку. Потім переносимо затверджений концепт на лінійку продукції.

6. Підготовка оригінал-макетів до друку. Це технічний етап, завдяки якому друк пройде швидко і гладко. Ми простежимо, щоб не було допущено помилок і не довелося переробляти роботу.

7. Авторський нагляд за виготовленням першого тиражу. Наш менеджер поїде на виробництво і особисто простежить за друком першого тиражу нової упаковки.

Щоб замовити редизайн упаковки зв'яжіться з нами негайно. Менеджер проведе безкоштовну консультацію і розрахує ваш проект.

Ребрендинг упаковки

Ребрендинг упаковки напоїв Sprindrift

Редизайн упаковки

Редизайн упаковки цукорків Little Secrets

Розробити редизайн упаковки: причини і передумови

1. Старіння упаковки. Тенденції в дизайні змінюються дуже швидко. І морального старіння пакуванню не уникнути. Успішні компанії встигають спрацювати на випередження: оновити дизайн ще до того, як він застаріє. На різних ринках життєвий цикл упаковки може тривати від 2-3 до декількох десятків років, проте так чи інакше проводити редизайн упаковки доводиться всім.

2. Поява нових сильних конкурентів. Буває так, що на ринку з'являється новий гравець, який за рахунок оригінальної упаковки та унікального позиціонування швидко набирає популярності і охоплює більшу частку ринку. В такому випадку існуючим брендам варто провести ребрендинг упаковки, щоб нагадати про себе клієнтам.

3. Зміни в самому продукті. Будь-які позитивні зміни в структурі або складі продукту обов'язково повинні вказуватися на упаковці. Іноді виробники обмежуються простим додаванням елементу, однак набагато ефективніше буде цілковите оновлення пакування.

4. Зміна формату упаковки. У всьому світі, і в тому числі в Україні, підвищуються вимоги до технологічності упаковки. З'являється їстівна, біорозкладна та ін. види упаковок. Перехід на новий формат обов'язково вимагатиме зміни дизайну.

6. Зміни ринкових умов. Іноді сам ринок спонукає виробників оновлювати та вдосконалювати дизайн упаковки. Наприклад, кілька років тому з'явилася мода акцентувати увагу на тому, що продукти харчування не містять ГМО. Багато виробників додавали даний елемент на свою упаковку або змінювали її повністю.

Редизайн упаковки

Рестайлінг упаковки йогурту God Morgon Valling

Провести ребрендинг упаковки: вимоги до нового дизайну

1. Оригінальність. За статистикою від 30 до 60% покупок відбуваються спонтанно. Такі рішення приймаються через те, що покупець побачив оригінальну упаковку.

2. Ефективна комунікація з цільовою аудиторією. Різні сегменти споживачів по-різному вибирають продукт. Наприклад, молоду аудиторію приваблюють динамічні елементи і яскраві кольори, молоді мами хочуть бути впевнені в якості продукції і шукають підтвердження цьому на упаковці.

3. Простота. Захопившись створенням яскравого і незвичайного дизайну, не варто забувати, що упаковка повинна бути не перевантажена зайвими елементами. Важливо зосередити увагу споживача на головному, гармонійно підкресливши переваги продукту.

4. Акцент на УТП. Розробка УТП − обов'язковий етап ребрендингу упаковки. Це головна ідея, яка повинна бути основою для нового дизайну.

Рестайлінг упаковки

Рестайлінг логотипу та упаковки жуйки Dirol – 3 останні зміни

Результати рестайлінгу упаковки продукції

1. Збільшення кількості клієнтівПравильно розроблена упаковка, як правило, продає себе сама. А в поєднанні з якісним продуктом, це обов'язково привабить нових клієнтів і допоможе утримати існуючих.

2. Підвищення продажів. Це відбувається не тільки через зростання кількості клієнтів, але і внаслідок збільшення середнього чеку.

3. Збільшення впізнаваності бренду. Оригінальна упаковка добре запам'ятовується і запускає сарафанне радіо, яке зміцнює довіру до бренду і підвищує кількість лояльних клієнтів.

Редизайн упаковки

Рестайлінг упаковки молочного бренду Selsky

Що ви отримуєте, вирішивши розробити ребрендинг упаковки в KOLORO?

1. Новий впізнаваний дизайн упаковки, привабливий для ЦА. Це досягається завдяки аналізу ринку і цільової аудиторії. Тому, редизайн буде успішним, і клієнти позитивно сприймуть рестайлінг упаковки продукції.

2. Відмінні якості, які допоможуть відбудуватися від конкурентів. Провівши аналіз ринку, ми підготуємо огляд всіх брендів конкурентів. Завдяки йому дизайнери і маркетологи зможуть розробити новий дизайн упаковки, який буде відрізняти бренд від аналогічних.

3. Складно оновити дизайн упаковки, не втративши зв'язок з історією бренду. Команда KOLORO зможе зберегти все найкраще, що було в минулому варіанті, та провести рестайлінг упаковки без втрат.

4. Створити новий дизайн упаковки, який говоритиме зі споживачем і рекламувати товар на полицях – головна мета KOLORO. Завдяки інфографіці, і розробці комунікаційних підкріплюють текстів ми відобразимо на упаковці всі переваги продукту.

5. Якщо потрібно провести редизайн упаковки через застаріння – команда KOLORO знайде варіант оформлення, який надовго залишиться актуальним. Наші дизайнери використовують не мікро -, а макротренды. Микротренды актуальні сезон чи два, а макротренды дозволять не міняти дизайн кілька років.

Дизайнери, маркетологи та копірайтери компанії KOLORO знають, як зробити ваш бренд успішним і пізнаваним. Ми із задоволенням поділимося усіма секретами! Щоб замовити новий дизайн упаковки, зв'яжіться з нами негайно.

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !