Варстість розробки шрифтів (шрифтів для логотипу)
2000 USD
термін виконання : 14 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Унікальні лінії та стиль написання – це головні властивості, якими повинен володіти шрифт для логотипу. Саме ці властивості виступають в якості індикатора, згідно якого споживач легко розпізнає бренд, ідентифікує його з-поміж конкурентів.
А що це у вас таке фіолетове на зеленому - це ваша реклама? Вона, безумовно, приваблива, але абсолютно незрозуміла і її важко прочитати через неправильно обраний шрифт. Жодна компанія не може допустити виникнення такої ситуації, бо вона негативно позначиться на її іміджі, і доведеться витратити на рекламу немалі кошти.
Багато компаній в якості логотипу використовують написання назви фірми індивідуальним фірмовим шрифтом.
Більшість безкоштовних шрифтів, представлених в Інтернеті, вже використовуються іншими компаніями. Отримати шрифт, який буде ідентифікувати саме ваш бренд або компанію, можливо тільки, якщо ви розробите власний фірмовий шрифт.
Тому великі компанії і невеликі фірми, які займаються створенням і просуванням свого бренду, приділяють багато уваги розробці власного унікального шрифту.
Що таке шрифт для логотипу або фірмовий шрифт? У загальному розумінні, шрифт – це набір символів і знаків певного шрифту і розміру, складові графічного малюнку, стилістичну і композиційну систему. Шрифт - це невід'ємний і найпомітніший елемент фірмового стилю компанії. Корпоративний шрифт – це дух, стиль і індивідуальність вашої організації.
Підбір шрифту, його лінії відіграють дуже важливу роль у розробці назви бренду (неймінгу) і створенні дизайну логотипу. Об'єднання назви бренду і лого володіє величезною силою запам'ятовування і впізнаваності з боку аудиторії.
Унікальний і красивий фірмовий шрифт для логотипу підсилює ефект запам'ятовування! Крім того, ексклюзивний шрифт демонструє стабільність, надійність, успіх і статусність компанії, підкреслює її імідж, престиж і репутацію.
Дизайн логотипу та шрифт повинні бути не тільки оригінальними і відповідати загальному фірмовому стилю компанії, але і повинні легко читатися.
Використання занадто вигадливого, неправильного шрифту при створенні логотипу може призвести до спотворення назви компанії і викликати реакцію роздратування у споживача, який матиме труднощі з прочитанням. Якщо у вас простий і лаконічний логотип, його рекомендується доповнювати текстом назви бренду, якщо ж лого складний – поєднувати його з текстом не рекомендується.
Психологи стверджують, що за допомогою правильно підібраного шрифту для лого можна передати емоції і настрій тексту.
За допомогою різних видів шрифтів можна передати різне емоційне повідомлення:
- шрифти без зарубок – не емоційні, передають практичність і надійність;
- шрифти з зарубками – більш «жіночні», легкі для читання і сприйняття;
- прямолінійні і незграбні шрифти – «холодні», емоційно стислі, передають жорсткі позиції і механічність дій;
- гарнітурні шрифти (округлі і з «хвостиками») – дружні і «людяні»;
- декоративні шрифти – підкреслюють яскравість і новизну, передають індивідуальність;
- шрифти рукописного стилю – найкраще передають дружність і підкреслюють бажання близьких (хороших) відносин зі споживачем.
1. Шрифти для логотипів – шрифти, що використовуються при розробці дизайну логотипу компанії чи бренду;
2. Веб-шрифти - мають особливий спеціальний формат, оптимізований під веб-браузери, що використовуються в розробці дизайну сайту або лого для сайту;
3. Рекламні шрифти – незамінні при створенні рекламних текстів, поліграфічної продукції та POS-матеріалів компанії.
Щоб правильно підібрати шрифт, який ідеально поєднувався б з ілюстраціями в логотипі, необхідно відкинути функціональні властивості шрифту і поглянути на нього як на зображення. Необхідно проаналізувати стиль, форму букв і накреслення шрифту, наприклад, якщо картинка в логотипі складається з прямих вертикальних або горизонтальних ліній, то і шрифт повинен бути прямолінійним.
Оптимальним розміром шрифту вважається шрифт від 8 до 18 пунктів. В залежності від типу шрифту, головне правило при підборі розміру – це легкість читання тексту.
Не рекомендується використання шрифтів із зарубками і застосування в шрифтах елементів, які зникають при зменшенні розміру шрифту та/або фонового зображення.
Колір шрифту. Чим більший контраст між фоном і самі шрифтом, тим простіше його прочитати.
Не варто забувати про вирівнювання тексту. Найлегше читається і сприймається текст з вирівнюванням по центру або по лівому краю.
Не рекомендується зловживати засобами виділення шрифтів і прописними буквами - це розсіює увагу.
Фірмовий шрифт і кольори компанії не повинні часто змінюватися – застосування однакового стилю в вашій рекламі, може споживачам простіше асоціювати її з вашим брендом.
Застосування нестандартних, оригінальних шрифтів має свої плюси і приносить компанії чимало переваг:
- залучення уваги за рахунок неординарного і нестандартного зовнішнього вигляду;
- підвищує рівень запам'ятовування і впізнаваності компанії;
- створення єдиного стилю компанії, об'єднання всіх рекламних інструментів;
- підтримання позитивного іміджу компанії, репутації і статусу;
- підкреслює креативний і оригінальний підхід компанії до своєї місії і своєї справи.
Розробка шрифтів потребує професійного і творчого підходу, в процесі створення необхідно використовувати знання в області психології, стилістики, дизайні і маркетингу.
Брендингове агентство KOLORO пропонує наступні послуги:
1. Розробка унікального ексклюзивного шрифту для логотипу;
2. Розробка комплексу шрифтів (шрифтові набори);
3. Розширення набору знаків вашого корпоративного шрифту;
4. Розробка шрифтів з високим ступенем читабельності при низькій роздільній здатності;
5. Доповнення фірмових шрифтів будь-якими символами – фірмовими знаками, підписами, логотипами та ін, а також комплексна розробка фірмового стилю компанії.
Ми професіонали своєї справи. У нас великий досвід роботи, накопичений при створенні брендів-лідерів ринку, тому ми можемо гарантувати результат, який буде відповідати вашим очікуванням.