Розробка рекламної концепції

Варстість розробки рекламної концепції

3500 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Каналів комунікації

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Розробка рекламної концепції в KOLORO це:

Рекламна концепція − це стандартизований опис цілей і завдань передбачуваної рекламної політики. Вона передає переваги бренду і формує певний образ у споживача. На основі розробленої рекламної концепції приймаються всі подальші маркетингові та рекламні рішення. Тому від того, наскільки продуманою буде рекламна концепція, залежить успіх просування продукту на ринку.

Ви отримаете

Розробка концепції рекламного продукту складається з:

  • загальні параметри та визначення бренду;

  • його мета;

  • переваги перед конкурентами.

Замовити розробку рекламної концепції ви можете в брендинговому агентстві KOLORO. У нас більше 6 років досвіду успішної роботи з клієнтами, які зверталися до нас з проханням розробити рекламну кампанію або рекламну концепцію. Ми допоможемо уникнути основних помилок в просуванні і створити рекламну концепцію, яка принесе вам успіх.

Розробка рекламної концепції: що впливає на вартість

1. Масштаб ринку, на якому працює бренд. Для всеукраїнського або міжнародного бренду вартість розробки концепції буде вищою.

2. Ціна також залежить від обраного каналу комунікації (друкована, аудіо, відео тощо).

Розробка творчої концепції рекламного продукту: етапи

1. Аналіз ринку, дослідження споживачів і конкурентів. Маркетологи компанії детально вивчать всіаспекти ринку, складуть портрет споживача, а також проаналізують стратегії конкурентів. Це допоможе відбудуватися від конкурентів,  зробивши рекламну концепцію, націлену на споживача.

2. Внутрішній аудит компанії. Маркетологи KOLORO детально вивчають всі переваги і недоліки бренду і сформулюють список переваг, на яких ґрунтуватиметься головна ідея рекламної концепції.

3. Вибір каналів комунікації. Грунтуючись на результатах дослідження, ми виберемо саме ті канали, які дозволять найповніше охопити цільову аудиторію і максимально ефективно впливати на кожного конкретного споживача.

4. Розробка 5 концептів рекламних комунікацій на вибір. Дизайнери спільно з маркетологами і копірайтерами розроблять 5 концептів, які відповідають головній ідеї і розрізняються візуально.

5. Тестування концептів на цільовій аудиторії. З представників цільової аудиторії ми сформуємо фокус-групу, яка оцінить концепти і залишить свою думку. За результатами опитування ми виберемо такий концепт, який сприйметься максимально позитивно.

6. Колажування зображень і підготовка реалістичного рекламного зображення. З урахуванням всіх зауважень і доопрацювань, ми підготуємо фінальну концепцію, яка буде максимально привабливою для цільової аудиторії.

З чого складається рекламна концепція?

Рекламна концепція містить вказівки інструментів і методик, за допомогою яких досягатимуться поставлені цілі. Рекламна концепція допомагає створити цілісний образ бренду, сприяти його популяризації та просуванню. Розробити просування бренду допоможе брендингове агенство KOLORO. Рекламна концепція відповідає на головне питання «Як сподобатися споживачеві?». Також вона пояснює, якими способами потрібно домагатися вдячності цільової аудиторії. Вона допомагає відшукати правильні і дієві інструменти завоювання клієнта, максимально ефективно розпланувати рекламний бюджет. Крім продажу товару, сучасні рекламні послання мають на меті:

  • продати емоції;

  • висловити образ компанії;

  • зміцнити імідж компанії.

Розробка рекламної концепції

Як розробити рекламну концепцію

1. Вивчення ринку і збір інформації. Складно планувати рекламні розміщення і розробляти слоган, якщо компанія не знає хто її цільова аудиторія, які конкурентні переваги її продукту, як рекламують себе конкурентні фірми і т. д. Тому, перш ніж розробляти концепцію рекламної кампанії, проводятьмаркетингові дослідження та аналіз конкурентних компаній. А також вивчають останні тенденції ринку і потреби цільової аудиторії, проводиться аналіз конкурентних компаній.

2. Прив'язка до маркетингової стратегії. Рекламна концепція не зможе ефективно працювати без прив'язки до маркетингової стратегії. Тому її розробка повинна проходити суворо в рамках загальної ідеї бренду, доповнювати і розвивати її. Також необхідно врахувати дизайн-концепцію і фірмовий стилькомпанії. Саме тому краще за все, якщо розробкою концепції реклами займається одна команда професіоналів. Тоді вам не доведеться поєднувати різні погляди та ідеї.

3. Знання трендів. Рекламна концепція повинна враховувати останні тенденції ринку і орієнтуватися на майбутнє. Тоді ідея може бути використана в рекламних кампаніях практично без змін багато років.

Рекламна концепція Lego

Правильно розроблена ідея рекламної кампанії містить наступні елементи:

Дизайн-концепція рекламної кампанії: що це

Особливу увагу необхідно приділити процесу розробки дизайн-концепції рекламної кампанії. Дизайн-концепція – це візуальний образ вашого бренду, який презентуватиметься споживачеві. Дизайн реклами і дизайн-концепція − це основні засоби, за допомогою яких можна:

  • виробити стійкі асоціації споживачів;

  • виробити відгук на рекламну кампанію;

  • побудувати емоційний ряд;

  • донести потрібну інформацію.

Дизайн-концепція – це наочне графічне зображення ідеї рекламної кампанії, яке відображається в рекламних модулях газет і журналів, на виставкових стендах, зовнішньої реклами, POS-матеріалах та інших рекламних площинах.

Розробка рекламної концепції Coca Cola

Процес розробки дизайн-концепції складається з таких кроків

1. Розробка дизайн-концептів (до 10 шт.) − графічного відображення ідеї рекламної кампанії.

2. Тестування концептів на цільовій аудиторії.

3. Відбір 3-х кращих концептів.

4. Створення 3 візуальних рядів, відповідних концептів.

5. Вибір кращого варіанту, і його остаточна доробка.

Для досягнення максимальних результатів, вибраної дизайн-концепції потрібно дотримуватися не менше 1 року.

Що ви отримаєте, замовивши розробку рекламної концепції в KOLORO

1. Маркетологи компанії проведуть детальний аналіз цільової аудиторії і конкурентів. Його результати дозволять вам дізнатися поточний стан справ на ринку.

2. Ми дамо ефективні рекомендації, які допоможуть вам у подальшому просуванні бренду на ринку.

3. Звернувшись до нас, ви отримаєте розроблену професіоналами унікальну торгову пропозицію. Ми знайдемо і підкреслимо ті риси, які виокремлять ваш бренд і збільшать прибуток компанії.

4. Ми створимо концепцію, орієнтовану на вашу цільову аудиторію.

Брендингове агентство KOLORO накопичило чималий досвід у розробці ідей для рекламної кампанії й рекламної концепції, а також у розробці дизайн-концепції і просуванні брендів. Економте свій час і сили, довіривши розробку рекламної концепції професіоналам.

Розробка рекламної концепції − перший крок на шляху до успіху вашого бренду. Зробіть його разом з Koloro! Щоб замовити рекламну кампанію і рекламну концепцію, зв'яжіться з нами !

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !