Варстість розробки маркетингової стратегії
10000 USD
термін виконання : 20 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Кожна компанія повинна чітко знати, які завдання перед нею стоять, яких цілей їй необхідно досягти і які заходи потрібно для цього зробити. В даному випадку «заходи» − це стратегія просування бренду і компанії, іншими словами − маркетингова стратегія.
Для досягнення максимальних результатів з просування товарів і утвердження позицій на ринку, необхідно скласти детальний план компанії з використання наявних ресурсів та залучення додаткових ресурсів, а точніше маркетинговий план (стратегію).
Розробка маркетингової стратегії дозволяє компанії швидко реагувати на мінливі тенденції ринку. Також дозволяє знайти свій оптимальний стиль роботи, який враховуватиме цілі і можливості компанії. Завдяки плануванню і готовій стратегії просування, ви ніколи не загубитесь і діятимете ефективніше.
Згадайте, навіть, у царські часи правителі складали стратегічні плани закупівель зерна, кошториси на утримання армії, календарі важливих заходів. З того часу практично нічого не змінилося. Якщо ваш бренд не керуватиме мудро своїми справами і не слідуватиме стратегії − «царську корону» отримає хтось інший.
Маркетингова стратегія − це формування цілей і завдань, які ставить перед собою компанія, визначення способів і засобів їх досягнення. Це інструмент, що дозволяє випередити конкурентів на кілька кроків!
Стратегія маркетингу є складовою загальної стратегії компанії, тому їх цілі повинні бути взаємопов'язаними. В основі маркетингової стратегії лежать головні складові комплексу маркетингу «4Р»: продукт, ціна, місце і просування. В даному випадку: товарна стратегія, цінова стратегія, стратегія збуту і комунікативна стратегія. Розробляючи маркетинговий план, треба вибрати стратегію для кожного з цих напрямків.
Стратегія маркетингу необхідна компанії для того, щоб вибрати напрямок, в якому вона розвиватиметься. Крім того, вона допомагає віднайти можливості та перспективи розвитку компанії та її продуктів, визначити точки зростання. Маркетингова стратегія – це план, короткостроковий або довгостроковий, який допомагає компанії досягти поставлених цілей, вирішити пріоритетні завдання і досягти успіху на ринку.
Стратегія маркетингу структурує і впорядковує діяльність служби маркетингу, служби продажів і компанії в цілому.
1. Зміцнення ринкових позицій компанії.
2. Зростання частки ринку і збільшення рівня продажів.
3. Завоювання нових сегментів ринку, зростання кількості лояльних споживачів.
4. Вихід на нові ринки і розширення географічних меж продажів.
5. Успішне виведення на ринок нових товарів і послуг.
- компаніям, які тільки почали свій бізнес або збираються відкритись (для стартапів);
- фірмам, які хочуть покращити свої позиції на ринку, вийти на нові сегменти і збільшити масштабність бізнесу;
- підприємствам, у яких спостерігається спад діяльності та обсягів продажів.
1. Визначення напрямку розвитку компанії і постановка стратегічних цілей.
2. Аналіз поточного стану компанії, аналіз внутрішньої інформації та звітності.
3. Проведення SWOT-аналізу.
4. Маркетингові дослідження ринку, визначення ролі й позицій компанії на ринку.
5. Вивчення конкурентних компаній і їх активності.
6. Проведення маркетингових досліджень з метою скласти портрет споживача.
7. Вибір стратегії розвитку фірми.
8. Опис принципів стратегії маркетингу на основі концепції «4Р».
9. Визначення портфеля проектів, реалізація яких необхідна для впровадження маркетингової стратегії:
- брендинг;
- асортиментна і цінова політика;
- збутова політика;
- рекламна стратегія;
- аналітика ринку і бренд-аналітика;
10. Планування заходів щодо реалізації стратегії маркетингу.
11. Супровід та моніторинг виконання маркетингової стратегії (аудит та внесення коригувань). Економічна оцінка проміжних і кінцевих результатів діяльності компанії.
В залежності від того, які завдання повинна вирішити маркетингова стратегія можна виділити:
- стратегію розширення ринку збуту;
- завоювання нових сегментів ринку, нових ринкових ніш;
- маркетингову стратегію підтримання рівня стабільності компанії.
За термінами реалізації стратегії маркетингу поділяються на:
- короткострокові (до 1 року);
- середньострокові (від 2 до 5 років);
- довгострокові (на 5-7 років).
Тривалість процесу розробки маркетингової стратегії залежить безпосередньо від компанії, для якої вона розробляється й її потенціалу. В середньому, ефективна маркетингова стратегія розробляється за 1-6 тижнів.
Брендингове агентство KOLORO надає послуги з комплексного аналізу ринку, аналізу конкурентів, вивчення цільової аудиторії. Ми допоможемо Вам зібрати необхідну інформацію, вибрати стратегію маркетингу і розробити детальний маркетинговий план, розробити концепцію позиціонування і рекламну кампанію для досягнення маркетингових цілей вашої компанії, максимально швидко і ефективно! Побудуйте свою стратегію завоювання «царської корони» у світі брендів!