Розробка маркетингової стратегії

Варстість розробки маркетингової стратегії

10000 USD

термін виконання : 20 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Рівня конкуренції в сегменті
  3. Цілей маркетингової стратегії

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Розробка маркетингової стратегії від компанії KOLORO

Кожна компанія повинна чітко знати, які завдання перед нею стоять, яких цілей їй необхідно досягти і які заходи потрібно для цього зробити. В даному випадку «заходи» − це стратегія просування бренду і компанії, іншими словами − маркетингова стратегія.

Для досягнення максимальних результатів з просування товарів і утвердження позицій на ринку, необхідно скласти детальний план компанії з використання наявних ресурсів та залучення додаткових ресурсів, а точніше маркетинговий план (стратегію).

Розробка маркетингової стратегії дозволяє компанії швидко реагувати на мінливі тенденції ринку. Також дозволяє знайти свій оптимальний стиль роботи, який враховуватиме цілі і можливості компанії. Завдяки плануванню і готовій стратегії просування, ви ніколи не загубитесь і діятимете ефективніше.

Згадайте, навіть, у царські часи правителі складали стратегічні плани закупівель зерна, кошториси на утримання армії, календарі важливих заходів. З того часу практично нічого не змінилося. Якщо ваш бренд не керуватиме мудро своїми справами і не слідуватиме стратегії − «царську корону» отримає хтось інший.

Разработка маркетинговой стратегии

 

Маркетингова стратегія

Маркетингова стратегія − це формування цілей і завдань, які ставить перед собою компанія, визначення способів і засобів їх досягнення. Це інструмент, що дозволяє випередити конкурентів на кілька кроків!

Стратегія маркетингу є складовою загальної стратегії компанії, тому їх цілі повинні бути взаємопов'язаними. В основі маркетингової стратегії лежать головні складові комплексу маркетингу «4Р»: продукт, ціна, місце і просування. В даному випадку: товарна стратегія, цінова стратегія, стратегія збуту і комунікативна стратегія. Розробляючи маркетинговий план, треба вибрати стратегію для кожного з цих напрямків.

Навіщо потрібна маркетингова стратегія

Стратегія маркетингу необхідна компанії для того, щоб вибрати напрямок, в якому вона розвиватиметься. Крім того, вона допомагає віднайти можливості та перспективи розвитку компанії та її продуктів, визначити точки зростання. Маркетингова стратегія – це план, короткостроковий або довгостроковий, який допомагає компанії досягти поставлених цілей, вирішити пріоритетні завдання і досягти успіху на ринку.

Стратегія маркетингу структурує і впорядковує діяльність служби маркетингу, служби продажів і компанії в цілому.

Ефективна маркетингова стратегія може принести компанії наступні результати:

1. Зміцнення ринкових позицій компанії.

2. Зростання частки ринку і збільшення рівня продажів.

3. Завоювання нових сегментів ринку, зростання кількості лояльних споживачів.

4. Вихід на нові ринки і розширення географічних меж продажів.

5. Успішне виведення на ринок нових товарів і послуг.

Стратегія маркетингу

Кому необхідна маркетингова стратегія

- компаніям, які тільки почали свій бізнес або збираються відкритись (для стартапів);

- фірмам, які хочуть покращити свої позиції на ринку, вийти на нові сегменти і збільшити масштабність бізнесу;

- підприємствам, у яких спостерігається спад діяльності та обсягів продажів.

Розробка маркетингової стратегії

Основні етапи розробки маркетингової стратегії:

1. Визначення напрямку розвитку компанії і постановка стратегічних цілей.

2. Аналіз поточного стану компанії, аналіз внутрішньої інформації та звітності.

3. Проведення SWOT-аналізу.

4. Маркетингові дослідження ринку, визначення ролі й позицій компанії на ринку.

5. Вивчення конкурентних компаній і їх активності.

6. Проведення маркетингових досліджень з метою скласти портрет споживача.

7. Вибір стратегії розвитку фірми.

8. Опис принципів стратегії маркетингу на основі концепції «4Р».

9. Визначення портфеля проектів, реалізація яких необхідна для впровадження маркетингової стратегії:

брендинг;

- асортиментна і цінова політика;

- збутова політика;

- рекламна стратегія;

- аналітика ринку і бренд-аналітика;

10. Планування заходів щодо реалізації стратегії маркетингу.

11. Супровід та моніторинг виконання маркетингової стратегії (аудит та внесення коригувань). Економічна оцінка проміжних і кінцевих результатів діяльності компанії.

Управління маркетингом

Види маркетингових стратегій

В залежності від того, які завдання повинна вирішити маркетингова стратегія можна виділити:

- стратегію розширення ринку збуту;

- завоювання нових сегментів ринку, нових ринкових ніш;

- маркетингову стратегію підтримання рівня стабільності компанії.

За термінами реалізації стратегії маркетингу поділяються на:

- короткострокові (до 1 року);

- середньострокові (від 2 до 5 років);

- довгострокові (на 5-7 років).

Терміни розробки маркетингової стратегії

Тривалість процесу розробки маркетингової стратегії залежить безпосередньо від компанії, для якої вона розробляється й її потенціалу. В середньому, ефективна маркетингова стратегія розробляється за 1-6 тижнів.

Маркетинговий план

Брендингове агентство KOLORO надає послуги з комплексного аналізу ринку, аналізу конкурентів, вивчення цільової аудиторії. Ми допоможемо Вам зібрати необхідну інформацію, вибрати стратегію маркетингу і розробити детальний маркетинговий план, розробити концепцію позиціонування і рекламну кампанію для досягнення маркетингових цілей вашої компанії, максимально швидко і ефективно! Побудуйте свою стратегію завоювання «царської корони» у світі брендів!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !