Розробка логотипу та фірмового стилю

Варстість розробки логотипу та фірмового стилю

4500 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Кількості концептів

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Розробка логотипу та фірмового стилю в KOLORO це:

Логотип і фірмовий стиль – це ключові елементи візуальної айдентики бренду (об'єкти ідентифікації).

Створення фірмового стилю та розробка логотипу компанії – один з перших, але найбільш важливих кроків у формуванні «королівського» бренду та розвитку вашого бізнес-проекту. Впізнаваний логотип і фірмовий стиль приверне увагу до бренду, підвищить його запам'ятовуваність і створить необхідні асоціації у споживачів.

Вам це потрібно, тому що: високий рівень конкуренції призвів до того, що традиційні критерії вибору для споживача (такі як якість, асортимент, цінова політика та місце локації) відійшли на другий план. Сьогодні ключова роль відводиться комунікації.

Як величні короліі відрізнялися увагою до підданих, так і величні бренди відрізняються правильно побудованою комунікацією зі споживачем. Команда KOLORO розробить для вас не тільки дизайн, що запам'ятовується, але і створить міцний зв'язок з цільовою аудиторією.

Ви отримаете

Що таке логотип і фірмовий стиль?

Фірмовий стиль – це сукупність графічних і текстових елементів, що дозволяють ідентифікувати бренд серед торгових марок конкурентів. У поняття фірмового стилю часто включають сукупність правил з використання елементів бренду.

Логотип – це графічна візуалізація образу і головної ідеї компанії (бренду). Основний елемент фірмового стилю, інструмент просування, залучення уваги споживачів і партнерів, ідентифікатор компанії серед конкурентів.

Головне завдання створення логотипу – впізнаваність компанії або торговельної марки. Лого – це коротка і яскрава емоційна розповідь про ваш бренд, про його місії, ідеології, цінності компанії і продуктів. Логотип – це індикатор бренду, який є гарантом якості та надійності компанії в очах споживача. Логотип може бути представлений ілюстрацією, написом, символікою або комбінацією цих елементів.

Створення логотипу та фірмового стилю вартість:

Базова ціна розробки логотипу і фірмового стилю – 45 тисяч гривень. У вартість розробки логотипу і фірмового стилю включені:

  • написання назви;

  • приставний елемент;

  • фонова текстура;

  • колірна схема;

  • шрифти які підкріплюють текстів;

  • дизайн ділової документації (візитки, пакети, шаблони документів);

  • дизайн транспорту, уніформи.

За бажанням замовника, список можна розширити.

Найчастіше, дизайн логотипу і фірмового стилю замовляють разом з такими послугами, як Позиціонування (розробка концепції позиціонування)УТП (унікальна торгова пропозиція)Рекламна комунікація, оскільки ці елементи бренду не повинні суперечити логотипу та фірмовому стилю, і повинні відповідати єдиній концепції.

Ви можете замовити всі ці послуги, як в комплексі, так і окремо.

Якщо ваш «королівський» бренд складається з безлічі ідентифікаційних елементів, і ви хочете створити книгу стандартів, наші фахівці розроблять для вас Бренд-бук.

Як розробити логотип

Яким повинен бути логотип?

Основні правила грамотного створення логотипу:

1. Простота і зрозумілість. Лаконічна, легка для сприйняття форма, неперевантажена графіка, яка відразу говорить аудиторії про те, хто перед нею, навіть при побіжному погляді – це і є ідеальний логотип. Необхідно уникати тонких ліній і зайвих дрібних деталей при розробці логотипу.

2. Доцільність – відповідність лого сфері діяльності і продукту компанії.

3. Впізнаваність – самобутність і легка запам'ятовуваність лого аудиторією, його асоціативність з брендом.

4. Довговічність – логотип, не повинен втрачати актуальності протягом багатьох років, і не вимагати швидкого ребрендингу.

5. Гармонійність – палітра логотипу повинна включати не більше трьох кольорів, крім того, вибрані кольори повинні гармоніювати між собою і відповідати загальному фірмовому стилю компанії.

6. Ідейність – перш ніж створити логотип, потрібно вибрати основну його ідею. Дизайн логотипу повинен чітко відображати діяльність компанії, її цінність і індивідуальність.

Створення логотипу бренду

Як ми це робимо?

Дизайнери компанії KOLORO розроблять для Вас якісний логотип у 5 етапів:

1. Збір та аналіз інформації. На даному етапі наші фахівці вивчають сферу діяльності клієнта, продукцію компанії та її основні якості, аналізують конкурентне середовище, актуальні тенденції та специфіку ринкового сегменту, складають портрет споживача. По завершенню даного етапу, фахівці KOLORO формулюють мету логотипу та його основний меседж.

2. Пошук графічної мови. Наші фахівці шукатимуть оптимальний образ, зроблять добірку візуальних асоціацій, кольорів, символів, і тому подібне.

3. Дизайн логотипу. Дизайнери компанії KOLORO реалізують ідеї логотипу в графічній формі, і створять для Вас декілька концептів на вибір.

4. Доробка. На цьому етапі ми будемо працювати з уже затвердженим варіантом, ретельно допрацьовувати форми, пропорції, шрифти і кольори, щоб створити для Вас ідеальний логотип.

5. Гайдлайн і логобук. За необхідністю, ми складемо для Вас керівництво з застосування логотипу та інших елементів фірмового стилю: рекомендації, розміщення і використання фірмового знаку на різних носіях, фірмові кольори CMYK, RGB і пантону, прописані інверсійний і монохромний варіанти, і тому подібне.

Крім створення логотипу, фірмовий стиль передбачає:

Логотип компанії
Необхідно враховувати, що розробка фірмового стилю і логотипу обов'язково передбачає наявність чітко розробленої концепції позиціонування, сформованої унікальної торговельної пропозиції, а іноді і легенди бренду. Якщо Ваша компанія ще не розробила ці елементи для продукту, ви завжди можете звернутися за допомогою до фахівців KOLORO.

Що Ви отримуєте:

Команда маркетологів, бренд-менеджерів і дизайнерів компанії KOLORO розроблять для вас оригінальний логотип і фірмовий стиль, які:

  • побудують правильну комунікацію, сформують позитивний імідж компанії в очах споживача, заявлять конкурентам про ваші «королівських амбіції»;

  • стануть дієвим інструментом для просування, підвищать рівень впізнаваності продукту і інтерес до компанії;

  • підвищать ефективність рекламних кампаній, оскільки логотип виконує функцію емблеми фірми і викликає певні асоціації у споживачів;

  • на довгі роки позбавлять вас від необхідності оновлення візуальних стандартів.

Результати роботи представлені у вигляді графічних зображень, які ви отримаєте по завершенні проекту.

Вистачить битися з драконами поодинці, дозвольте це робити досвідченим лицарям! П'ять років роботи у сфері брендінгу і бренд-дизайну, більше ста успішно реалізованих проектів, сотні задоволених замовників. Компанія KOLORO знає, як перетворити просту компанію в справжній «королівський» бренд!

Зв'яжіться з представником компанії KOLORO негайно, і отримаєте безкоштовну консультацію!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !