Розробка фірмового стилю

Варстість розробки фірмового стилю

4000 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Сфери роботи компанії, якій потрібна послуга фірмового стилю
  2. Видів елементів, для яких потрібна послуга розробки фірмового стилю
  3. Обсягу замовлення

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Розробка фірмового стилю в KOLORO це:

Фірмовий стиль − це набір колірних, графічних, словесних та інших елементів. Вони створюють візуальну і смислову єдність послуг або товарів фірми. Фірмовий стиль дозволяє:

  • підкреслити індивідуальність і професіоналізм компанії;

  • залучити нових клієнтів;

  • поліпшити запам'ятовуваність і підвищить довіру до фірми;

  • зміцнити ринкові позиції;

  • виділити компанію серед конкурентів;

  • забезпечити єдність товарів або послуг фірми;

  • захистити товари від підробок.

Фірмовий стиль компанії − це важливий фактор її успіху. Замовити розробку фірмового стилю ви можете в брендинговому агентстві KOLORO.

Ви отримаете

Вартість розробки фірмового стилю залежить від таких факторів

1. Сфери роботи компанії, якій потрібна послуга фірмового стилю. Вартість розробки фірмового стилю для торгово-роздрібних мереж буде вищою.

2. Видів елементів, для яких потрібна послуга розробки фірмового стилю. Вартість фірмового стилю документації буде вищою.

3. Обсягу замовлення. Замовляючи разом зі створенням дизайну фірмового стилю інші послуги, ви отримаєте знижку.

Детальніше дізнатися вартість фірмового стилю ви можете, зв'язавшись з нами за телефоном + 38 044 223 20 51 або написавши на поштуinfo@koloro.ua.

Етапи виготовлення фірмового стилю

1. Внутрішній аудит компанії. Щоб розробити дизайн фірмового стилю, маркетологи KOLORO зберуть інформацію про компанію та її послуги. Також вони вивчать стратегію розвитку та перспективи фірми. На даному етапі необхідно зрозуміти специфіку діяльності і перспективи компанії. Потрібно визначити її стан і сформувати переваги для формулювання унікального позиціонування.

2. Аналіз ринку, споживачів і конкурентів. Далі ми проведемо детальний аналіз поточного положення справ на ринку, вивчимо і оцінимо всіх конкурентів. Наша команда визначить цільову аудиторію і складе докладний портрет споживача.

3. Розробка основних елементів фірмового стилю. Зібравши необхідну інформацію, ми визначимо стратегію і концепцію фірмового стилю. На даному етапі визначаються головні складові майбутнього іміджу компанії. Наші маркетологи разом з дизайнерами підберуть фірмові кольори,корпоративні шрифти, фактуру і под.

4. Розробка логотипу. Ми підготуємо 3 концепти логотипу, візуалізуємо їх на основних носіях.

5. Розробка елементів фірмового стилю. На базі прийнятих візуальних рішень ми створимо додаткові елементи, об'єднані фірмовим стилем. В основному це документація, на яку наносять логотип, тобто візитки, бейджі, конверти, листівки, календарі, буклети. За необхідності ми перенесемо фірмовий стиль на сувенірну продукцію, зовнішню рекламу, POS-матеріали, корпоративний одяг і адаптуємо його длявідеоформатів. Усі ці заходи нададуть вам можливість оцінити те, як фірмовий стиль виглядатиме в реальному житті.

Розробка фірмового стилю La Dorada

Розробка логотипу та фірмового стилю підприємства La Dorada

Як створити фірмовий стиль: елементи

1. Товарний знак − це головний елемент дизайну фірмового стилю компанії. Він є зареєстрованим образотворчим, словесним, звуковим, об'ємним позначенням або їх поєднанням. Компанії використовують його для ідентифікації товарів або послуг.

Словесний товарний знак – найпоширеніший. Створивши для нового фірмового стилю словесний ТЗ, його можна зареєструвати у звичайному і в графічному вигляді. У другому випадку його називають логотипом. 80% товарних знаків реєструють у формі логотипу. Наприклад, напис на логотипі компанії Coca-Cola.

Образотворчий товарний знак − це емблема фірми. Наприклад, яблуко Apple або вигнута лінія Nike.

Об'ємний товарний знак існує в тривимірному вимірюванні. Найчастіше він представлений упаковкою товару або оригінальною формою виробу. Наприклад, запатентована форма пляшки Coca-Cola або статуетка богині на автомобілі Rolls-Royce.

Звуковий товарний знак − це зареєстровані компанією звуки. Наприклад, мелодія, що супроводжує заставку кінокомпанії Twentieth Century Fox або звук клацання запальнички Zippo. В основному звукові ТЗ реєструють у вигляді нотного запису, але можлива і реєстрація словесного позначення.

Комбінований товарний знак є поєднанням зазначених вище типів. Окремо його елементи не є товарними знаками та не охороняються.

2. Логотип − оригінальне зображення або фірмовий шрифтовий напис. Найчастіше він складається з 4-7 букв. Його розробка − значний етап в оформленні фірмового стилю. Тому дуже важливо замовити фірмовий стиль логотипу компанії у професіоналів.

3. Слоган − це постійно використовуваний компанією оригінальний девіз. Іноді його реєструють, як товарний знак. Він повинен відображати основні принципи діяльності фірми, її специфіку та ідею. Наприклад, «Just Do It!» (англ. Просто зроби це) Nike або «Connecting People» (англ. Єднаючи людей) Nokia.

4. Фірмовий блок є поєднанням декількох елементів фірмового стилю. Найчастіше це художній товарний знак та логотип. Наприклад, три смужки і напис Adidas під ними.

5. Фірмові кольориБагато компаній можна впізнати за специфічним поєднанням кольорів. Наприклад, синій, білий і червоний − кольори Pepsi або жовто-чорні − кольори Білайн. Якщо ТЗ зареєстровано в кольоровому варіанті, він буде захищений тільки в ньому. Якщо реєструється чорно-білий варіант − він буде захищений у всіх кольорах.

Розробка фірмового стилю Sandwich or Salad

Розробка бренду та фірмового стилю магазину Sandwich or Salad

6. Фірмовий шрифт. Стиль шрифту підкреслює особливості компанії і формує її імідж.

Прямі витягнуті шрифти відмінно передадуть діловий бізнес-настрій. Вони підійдуть для банків і фінансових установ, але навряд чи допоможуть виділитися серед конкурентів.

Суворі квадратні шрифти в основному використовують в промисловому і технологічному дизайні або для соціальної реклами. Вони дозволяють зробити фірмовий стиль важливішим і серйознішим. Часто їх використовують для роботи з інвесторами або бізнес-партнерами.

Округлі шрифти створюють відчуття спокою і затишку. Вони передають тепле ставлення компанії до споживачів.

Похилі шрифти з віньєтками. В основному, їх використовують компанії, направлені на жіночу аудиторію (салони краси, магазини косметики і под.) Курсив полегшує посил, роблячи інформацію менш значущою.

Рукописні шрифти. Через великий розмір букв, вони не підходять для зовнішньої реклами. Але вони підкреслюють ексклюзивність послуг і викликають довіру.

Стилізовані декоративні шрифти. Згідно з правилами фірмового стилю, їх краще не використовувати там, де вони не будуть мати смислове навантаження.

63% шрифтів в логотипах компаній – без зарубок. Найпопулярніший з них – Helvetica, його використовують у 21% всіх лого-написів. Він вважається кращим шрифтом для сприйняття.

7. Корпоративний персонаж – це носій легенди бренду. Разом з логотипом, він підвищує його впізнаваність і запам'ятовуваність. Він може бути елементом логотипу або використовуватися окремо в рекламі, корпоративній документації, мобільних додатках і под. Наприклад, кролик Energizer або «Жовтий» з «Червоним» горішки "M&Ms".

8. Легенда бренду і позиціонування.

Легенда бренду − це цікава історія про продукт чи компанію. Вона сприяє просуванню бренду, виділяє його відмінні риси та підвищує рівень довіри до нього.

Позиціонування бренду − це образ компанії в свідомості споживача. Він може засновуватись на основный перевазі послуги або товару, на його аудиторії, ціні, якості, престижі або зіставленні з конкурентами.

9. Інші фірмові константи. Схема верстки, формати видань, які не отримали правовий захист емблеми фірми, фірмовий гімн і под.

Розробка фірмового стилю Pact

Розробка айдентики відкритого простору PACT

Фірмовий стиль на замовлення: переваги

1. Підвищення рівня запом’ятовуваності і впізнаваності фірми та її продукту.

2. Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу.

3. Надання фірмі індивідуальності та підвищення її конкурентоспроможності.

4. Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії та рівня лояльності споживачів.

5. Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії.

6. Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи.

7. Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності та популярності бренду.

Розробка фірмового стилю Amorgos

Розробка фірмового стилю компанії Amorgos

Створення фірмового стилю компанії: практичне застосування

Дизайн фірмового стилю організації і корпоративна айдентика − це невід'ємна частина:

  • оформлення веб-сайту компанії;

  • POS-матеріалів та поліграфії;

  • рекламних блоків і носіїв;

  • дизайну офісів та представництв;

  • фірмового одягу;

  • корпоративного транспорту.

Фірмовий стиль під замовлення: носії

  • візитівки співробітників компанії;

  • корпоративна документація та фірмові бланки;

  • фірмові конверти і папки;

  • рекламна продукція: буклети, плакати, каталоги, брошури та ін;

  • сувенірна продукція – ручки, флеш-накопичувачі, блокноти, календарі, щоденники і под.;

  • упаковка товару, фірмові пакети або папір.

Постійне візуальне і вербальне нагадування споживачеві про ваш бренд, допоможе йому не розгубитися серед ринкового різноманіття і зупинити свій вибір саме на вашій фірмі. Носії корпоративної символіки дозволяють бренду закріпитися у свідомості споживача, сформувати ряд асоціацій і залишити приємне враження про компанію.

Брендингове агентство KOLORO має більше шести років досвіду успішної роботи з клієнтами. Обираючи нас, ви обираєте професіоналів.

Щоб замовити дизайн фірмового стилю, зв'яжіться з нами !

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !