Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Чи запитуєте себе, чому ваш продукт залишається без уваги споживачів? Значить, ви ще не знаєте що таке споживчий брендинг. Це персональний брендинг конкретно для вашого продукту, адаптований під вашу цільову аудиторію.
У загальному сенсі брендинг – це процес створення і просування бренду продукту, однак досить часто, підприємці під брендингом розуміють лише процес розробки дизайну упаковки або логотипу, тобто окремі елементи брендингу.
Насправді ж, брендинг – це комплекс заходів по роботі з продуктом, починаючи від створення гарної назви та концепції позиціонування, до розробки графічної (дизайнерської) складової і стратегії просування бренду на ринку.
Важливо розуміти, що бренд – це не просто продукт, це комплекс цінностей, пов'язаних з ним, а точніше – сукупність вражень, емоцій, асоціацій у свідомості споживачів.
Бренд ґрунтується на унікальній ідеї, яка і створює його імідж, забезпечує рівень впізнаваності, високий попит, лояльність споживачів і под.
Ви отримаете
Багато компаній досі до кінця не усвідомлюють поняття брендингу і працюють лише над окремими елементами бренду, проте ніяких результатів це не дає. Красива упаковка або яскрава назва суттєво не змінять сприйняття продукту споживачем і можуть навіть викликати негативну реакцію на зміни. Крім того, брендинг - не одноразова процедура, а довгий процес, робота над створенням і просуванням бренду ведеться стільки ж, скільки існує сам бренд. Тому створення бренду продукту повинно включати всі аспекти брендингу: від дослідження ринку і цільової аудиторії до грамотної рекламної кампанії.
1. Споживчий (товарний) брендинг – для товарів, орієнтованих на кінцевого споживача
2. Корпоративний брендинг, створює образ компанії.
Що це? Це створення системи унікальних вербальних і візуальних елементів продукту, які дозволяють висловити основну ідею бренду, його індивідуальність, конкурентні переваги і вигоди для споживача.
Основною відмінністю споживчого брендингу є особливості цільової аудиторії, на яку він впливає. Він стосується продуктів (послуг), які розробляються для конкретного споживача. Він торкається усіх сфер життя людей (від продуктів харчування до розваг).
- Підвищує соціальну вартість бренду – рівень впізнаваності і запам'ятовуваності продукту в свідомості споживача;
- Збільшує комерційну цінність продукту – дає можливість підвищити вартість товару і створити монополію в певному сегменті ринку.
1. Аналіз ситуації на ринку, аналіз конкурентів і моніторинг цільової аудиторії. Важливо знати, що сьогодні відбувається на ринку, де потрібно створити новий бренд, і чим зайняті думки потенційних споживачів.
2. Формулювання ідеї бренду – розробка концепції позиціонування продукту і УТП, на основі його переваг, моделі бренду та її компонентів.
3. Робота над вербальної складової бренду – назва торгової марки (неймінг), слоган, рекламні тексти, легенда бренду і под.
4. Створення графічної (дизайнерської) складовою бренду – його «одежини», це розробка логотипу, дизайну упаковки й етикетки, фірмового стилю.
5. Організація іміджевої складової – стандартів роботи з продуктом, правил використання фірмових елементів і атрибутів, тобто створення брендбука і гайдбука, опис місії, філософії, цінностей продукту.
6. Реєстрація торгової марки (бренду).
7. Стратегічне планування просування бренду та керування ним – вибір способів взаємодії і комунікації з цільовою аудиторією, для створення зв'язку між продуктом і споживачем, розробка рекламної кампанії.
8. Тестування нового бренду, аналіз всіх його елементів і ефективності рекламних заходів.
Таким чином, процес споживчого брендингу – досить складний і вимагає великої кількості праці і часу, залучення фахівців з різних областей – маркетологів, бренд-менеджерів, дизайнерів, копірайтерів та ін. Самостійно і повноцінно створити новий бренд не під силу жодній компанії. В роботу необхідно залучати безліч фахівців і експертів. Для того щоб робота була цілісною і комплексною, а результат виправдав ваші очікування, ви можете доручити цю роботу професіоналам.
Технология создания бренда нашим брендинговым агентством позволяет получить в итоге следующие результаты:
Технологія створення бренду нашим брендинговим агентством дозволяє отримати наступні результати:
1. Готову модель бренду – всі компоненти продукту, які важливі для споживача.
2. Опис сегментів цільової аудиторії товару.
3. Схему зв'язків між брендом і цільовою аудиторією.
5. Графічне та вербальне оформлення продукту (дизайн упаковки та етикетки, адаптація дизайну в лінійці найменувань, логотип, фірмовий стиль бренду, слоган, дизайн POS-матеріалів та ін), а також брендбук і гайдбук
6. Програму просування і розвитку нового бренду.
Брендингове агентство KOLORO любить свою справу і щодня накопичує досвід, на нашому рахунку більше 100 проектів з бренд-дизайну, що включають бренди міжнародного рівня.