Споживчий брендинг

Варстість споживчого брендингу

4500 USD

термін виконання : 30 днів

Від чого залежить ціна

  1. Масштабності маркетингових цілей
  2. Стадії розвитку бренду
  3. Кількості конкурентів в сегменті

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Споживчий брендинг з KOLORO це:

Чи запитуєте себе, чому ваш продукт залишається без уваги споживачів? Значить, ви ще не знаєте що таке споживчий брендинг. Це персональний брендинг конкретно для вашого продукту, адаптований під вашу цільову аудиторію.

У загальному сенсі брендинг – це процес створення і просування бренду продукту, однак досить часто, підприємці під брендингом розуміють лише процес розробки дизайну упаковки або логотипу, тобто окремі елементи брендингу.

Насправді ж, брендинг – це комплекс заходів по роботі з продуктом, починаючи від створення гарної назви та концепції позиціонування, до розробки графічної (дизайнерської) складової і стратегії просування бренду на ринку.

Важливо розуміти, що бренд – це не просто продукт, це комплекс цінностей, пов'язаних з ним, а точніше – сукупність вражень, емоцій, асоціацій у свідомості споживачів.

Бренд ґрунтується на унікальній ідеї, яка і створює його імідж, забезпечує рівень впізнаваності, високий попит, лояльність споживачів і под.

Ви отримаете

Види брендингу

Багато компаній досі до кінця не усвідомлюють поняття брендингу і працюють лише над окремими елементами бренду, проте ніяких результатів це не дає. Красива упаковка або яскрава назва суттєво  не змінять сприйняття продукту споживачем і можуть навіть викликати негативну реакцію на зміни. Крім того, брендинг - не одноразова процедура, а довгий процес, робота над створенням і просуванням бренду ведеться стільки ж, скільки існує сам бренд. Тому створення бренду продукту повинно включати всі аспекти брендингу: від дослідження ринку і цільової аудиторії до грамотної рекламної кампанії.

Фахівці поділяють брендинг за 2 напрямами:

1. Споживчий (товарний) брендинг – для товарів, орієнтованих на кінцевого споживача

2. Корпоративний брендинг, створює образ компанії.

Споживчий брендинг

Споживчий брендинг

Що це? Це створення системи унікальних вербальних і візуальних елементів продукту, які дозволяють висловити основну ідею бренду, його індивідуальність, конкурентні переваги і вигоди для споживача.

Основною відмінністю споживчого брендингу є особливості цільової аудиторії, на яку він впливає. Він стосується продуктів (послуг), які розробляються для конкретного споживача. Він торкається усіх сфер життя людей (від продуктів харчування до розваг).

Переваги споживчого брендингу:

- Підвищує соціальну вартість бренду – рівень впізнаваності і запам'ятовуваності продукту в свідомості споживача;

- Збільшує комерційну цінність продукту – дає можливість підвищити вартість товару і створити монополію в певному сегменті ринку.

Розробка споживчого бренду

Етапи розробки бренду

Створення споживчого бренду здійснюється в наступній послідовності:

1. Аналіз ситуації на ринку, аналіз конкурентів і моніторинг цільової аудиторії. Важливо знати, що сьогодні відбувається на ринку, де потрібно створити новий бренд, і чим зайняті думки потенційних споживачів.

2. Формулювання ідеї бренду – розробка концепції позиціонування продукту і УТП, на основі його переваг, моделі бренду та її компонентів.

3. Робота над вербальної складової бренду – назва торгової марки (неймінг), слоган, рекламні тексти, легенда бренду і под.

4. Створення графічної (дизайнерської) складовою бренду – його «одежини», це розробка логотипу, дизайну упаковки й етикетки, фірмового стилю.

5. Організація іміджевої складової – стандартів роботи з продуктом, правил використання фірмових елементів і атрибутів, тобто створення брендбука і гайдбука, опис місії, філософії, цінностей продукту.

6. Реєстрація торгової марки (бренду).

7. Стратегічне планування просування бренду та керування ним – вибір способів взаємодії і комунікації з цільовою аудиторією, для створення зв'язку між продуктом і споживачем, розробка рекламної кампанії.

8. Тестування нового бренду, аналіз всіх його елементів і ефективності рекламних заходів.

Таким чином, процес споживчого брендингу – досить складний і вимагає великої кількості праці і часу, залучення фахівців з різних областей – маркетологів, бренд-менеджерів, дизайнерів, копірайтерів та ін. Самостійно і повноцінно створити новий бренд не під силу жодній компанії. В роботу необхідно залучати безліч фахівців і експертів. Для того щоб робота була цілісною і комплексною, а результат виправдав ваші очікування, ви можете доручити цю роботу професіоналам.

Технология создания бренда нашим брендинговым агентством  позволяет получить в итоге следующие результаты:

Создание бренда

Технологія створення бренду нашим брендинговим агентством дозволяє отримати наступні результати:

1. Готову модель бренду – всі компоненти продукту, які важливі для споживача.

2. Опис сегментів цільової аудиторії товару.

3. Схему зв'язків між брендом і цільовою аудиторією.

4. Назва бренду (неймінг).

5. Графічне та вербальне оформлення продукту (дизайн упаковки та етикетки, адаптація дизайну в лінійці найменувань, логотип, фірмовий стиль бренду, слоган, дизайн POS-матеріалів та ін), а також брендбук і гайдбук

6. Програму просування і розвитку нового бренду.

Брендингове агентство KOLORO любить свою справу і щодня накопичує досвід, на нашому рахунку більше 100 проектів з бренд-дизайну, що включають бренди міжнародного рівня.

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !