POS-матеріали

Варстість POS-матеріалiв

500 USD

термін виконання : 20 днiв

Від чого залежить ціна

  1. Кількості необхідних матеріалів
  2. Складнощі концепту дизайну
  3. Масштабності маркетингових цілей

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

POS-матеріали вiд компанії KOLORO

В арсеналі сучасного маркетингу існує величезна кількість інструментів для залучення споживача. Одним з прикладів високоефективного і малобюджетного інструменту маркетингових комунікацій єPOS-матеріали.

Виготовлення POS-матеріалів необхідно тим компаніям, які проводять комплексні рекламні кампанії свого бренду, а не лише рекламуються у місцях продажів.

Головне завдання POS-матеріалів – стимулювання попиту і активності споживачів, спонукання потенційного покупця до здійснення покупки. Як показує досвід, самої рекламної діяльності вже недостатньо. Кожен споживач, вирушаючи в магазин, має з собою звичний список покупок. Для того, щоб він придбав додаткові товари або змінив звичну торгову марку на іншу, необхідно використовувати POS-матеріали. Вони м'яко і непомітно впливають на свідомість споживача. Дизайн POS-матеріалів повинен бути якісним та ефективним, красивим і оригінальним, розкішним і багатим – таким, як треба для по-справжньому успішного «королівського» бренду.

POS-материалы

 

POS-матеріали

Абревіатура POS походить від англійського словосполучення point of sales – «місце продажу», тобто реклама будь-якого товару безпосередньо на місці його продажу.

POS-матеріали (POS materials) — один з найефективніших способів привернути увагу покупця, який робить свій вибір в магазині. Такі матеріали сприятимуть просуванню бренду або товару безпосередньо в місцях продажів. POS-матеріали призначені для залучення більшої уваги та ефективнішого просування торгової марки.

Виготовлення POS-матеріалів досить недороге задоволення, оскільки для цього використовуються прості матеріали, такі як картон, папір, пластик – але вони мають високу віддачу, ефективно працюють на вас і збільшують обсяги продажів. Для дорожчого цінового сегменту краще використовувати якісніші матеріали, нестандартний дизайн і оригінальні форми. Розміщують POS-матеріали в торговому залі, де вони скеровують покупця до місця, в якому знаходиться рекламований товар, виділяючи його серед загальної маси конкуруючих брендів. Якщо грамотно застосовувати такі матеріали, то вони стають найсильнішим засобом залучення клієнтів.

POS-матеріали мають цілком чітке завдання — підвищувати продажі конкретного товару або лінійки товарів в певній торговій точці. Вплив, що має така рекламна продукція, мотивує споживача зробити покупку «тут і зараз». Саме цим РОЅ-матеріали відрізняються від інших видів реклами (наприклад, реклама на ТБ або радіо), які не передбачають швидкої реакції покупця.

Вони впливають ненав'язливо, не дратують покупця, на відміну від вже обридлих роликів або білбордів на вулицях. Це відбувається тому, що вони не розглядаються покупцем, як реклама, але все ж це надзвичайно ефективний засіб реклами. POS-матеріали для певних видів товару служать чи не єдиним способом залучення уваги (наприклад, для алкогольних напоїв і тютюнових виробів, на які діють обмеження в рекламі).

Розробка пос-матеріалів

Дизайн POS-матеріалів повинен бути ненав'язливим, але яскравим, і привертати увагу. Як і упаковка вашого товару, вони можуть зіграти вирішальну роль у виборі продукту споживачем. У дизайні повинні бути використані фірмові кольори, мінімум тексту і яскраве графічне зображення товару.

Вимоги до розробки дизайну ПОС-матеріалів:

- повинен розроблятися з урахуванням особливостей точки продажів;

- необхідно щоб дизайн поєднувався із загальною концепцією рекламної кампанії;

- дизайн матеріалів повинен бути пов'язаний з основною ідеєю бренду, відповідати брендбуку і гайдлайну компанії.

Функції POS матеріалів

Пос-матеріали необхідні для:

1. Залучення уваги покупця до конкретного бренду або продукту.

2. Виокремлення торгової марки чи бренду на тлі конкурентів.

3. Стимулювання впізнаваності бренду споживачем та його рекламної кампанії.

4. Нагадування аудиторії про продукт, торгову марку, компанію.

5. Підвищення рівня довіри до компанії та зміцнення її репутації на ринку.

6. Впливу на купівельну спроможність споживача, стимулювання імпульсивних і обдуманих покупок.

7. Виконання рекламної функції – «пропаганда» товару, компанії або бренду.

8. Формування «стійкої звички» споживача до торгової марки.

9. Підвищення рівня лояльності споживачів до бренду.

Відмінно зарекомендували себе пос-матеріали у сфері імпульсивних продажів, до яких відносяться різні дрібниці – сигарети, цукерки, жуйки, канцелярські та інші товари. Продукти, що розміщуються в касовій зоні, збільшують свої продажі тільки завдяки POS-підтримці.

POS матеріали компанії

Види POS-матеріалів

Умовно POS-матеріали поділяють на два різновиди:

1. Поліграфічні матеріали. Все що виготовляється за допомогою різних видів друку, з використанням таких матеріалів, як папір, картон, тканина, пластик і под.

2. Матеріали з ДСП, металу, скла. Дорожчі матеріали, однак, термін їх служби практично нескінченний.

В залежності від розташування, POS-матеріали поділяються на такі:

1. Розташовані в зоні зовнішнього оформлення.

2. Матеріали у вхідній групі.

3. Розташовані на місці викладки товару.

4. Матеріали, розташовані в торговому залі.

5. POS-матеріали в прикасовій зоні.

POS-матеріали в зоні зовнішнього оформлення:

- панель-кронштейн – конструкція, розташована в торці будівлі торгової точки, може бути статичною або динамічною, також світловою. Найчастіше такі конструкції обертаються навколо власної осі за допомогою вітру або інших технічних можливостей;

- штендер – невелика конструкція, встановлена перед входом у торговельну точку або вказує на її розташування. Вона легко збирається і переміщується, завдяки чому дуже зручна у використанні;

- тротуарна графіка – пропозиція відвідати торгову точку, виражене графічним способом – зображення з захищеною поверхнею, нанесене або наклеєне безпосередньо на асфальт.

Крім вище зазначених матеріалів, у зовнішньому оформленні можуть використовуватися різні наклейки і конструкції, що розміщуються на урнах, склі вітрин, вікнах і дверях, підлогових попільнички та ін

Такі матеріали сприяють швидкому знаходженню споживачем магазину, в якому він зможе придбати товар, що цікавить його. Вони привертають увагу читача, спонукають його до відвідування торгової точки, повідомляють про наявність певної продукції.

Види POS матеріалів

POS-матеріали вхідної групи:

- таблички – пластикові або картонні таблички прямокутної форми, що містять інформацію про товар рекламного характеру, можуть містити додаткові відомості для споживача, наприклад «зачинено/відчинено» або «на себе/від себе»;

- продуктова картка (product cards) – рельєфне зображення товару із зазначенням його вартості, що розміщується на картонних або пластикових плакатах.

У цій зоні також використовуються наклейки рекламного характеру на камерах зберігання речей, брелоки для ключів, купівельних кошиках і візках.

Такі матеріали нагадують споживачам про торгові марки, що пердставлені в даній торговій точці.

POS-матеріали на місці викладки товарів:

- поличні – смуги, виготовлені з пластику і закріплені на торці стелажів або полиць, які демонструють назву товару та коротку інформацію про нього;

- настільні – розміщуються на будь-якій горизонтальній поверхні, але найчастіше на промо-столах або на столах у камерах зберігання речей споживача;

- підвісні кишені – детальна інформація про товар, яка розташована в спеціальних кишенях. Для залучення уваги при оформленні інформації, часто використовують великі шрифти та яскраві контрастні кольори;

- тримачі цінників – різні пристосування, на яких вказана інформація про вартість товару – голки, бейджі, підставки, куточки, різні прищіпки та ін.

Розробка фірмового стилю

Ці елементи оформлення точки продажів доносять до споживача певну інформацію про товар для управління вибором покупця безпосередньо на місці «зустрічі» з продуктом.

Більш узагальнена класифікація містить наступні види POS матеріалів:

  • воблери;

  • мобайли;

  • лайнери;

  • шелфтокери;

  • стенди, павуки та інші рекламні конструкції;

  • муляжі;

  • стоппери;

  • диспенсери;

  • прапорці та гірлянди;

  • упаковка;

  • цінники;

  • наклейки;

  • листівки та флаєри;

  • брошури;

  • буклети;

  • каталоги;

  • сувенірна продукція.

Брендингове агентство KOLORO

Брендингове агентство KOLORO багато років займається дизайном і виробництвом POS-матеріалів. Ми допоможемо Вам розробити дизайн і виготовити POS-матеріали будь-якої складності, де б Ви не перебували – Київ, Харків, Донецьк або Росія.

Якісно, професійно і з «родзинкою»! Фахівці брендингового агентства КОЛОРО успішно візуалізують необхідне для здійснення покупки повідомлення споживачеві, яскраво і емоційно прикрасивши інформаційне поле вашого бренду!

Привертайте увагу до своєї «царської персони», однак пам'ятайте, що оформлення «титулованого бренду» завжди повинно бути на найвищому рівні!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !