Водка Всех Поколений, «ВВП»

«Лідерство, якість і технологічна перевага»

Передісторія

Федеральна продуктова компанія — молода, сучасна і динамічна — важливий гравець на ринку алкогольної продукції Росії та провідна компанія Ленінградської області і міста Санкт-Петербург. У своєму продуктовому портфелі компанія має чимало відомих горілчаних, винних, коньячних і інших алкогольних брендів — «Скандинавія», «Тисяча озер», «Національний лідер» і т.д. Однією з останніх новинок компанії став горілчаних бренд ВВП (Горілка Всіх Поколінь).

Завдання

Створення бренду з нуля завжди вимагає великих зусиль. Це маркетингові дослідження ринку, проведення опитувань, розробка дизайну етикетки, ковпака, логотипу та геометрії пляшки, унікальної торговельної пропозиції і позиціонування і багато іншого.

Рішення

Дизайн пляшки горілчаного бренду

Робота над проектом почалася зі створення дизайну пляшки горілки ВВП, яка підкреслює статус, благородство і велич продукту. Після того як ми розробили форму пляшки, ми створили дизайн 3 варіантів дизайну етикетки. Кожен дизайн має свою унікальну торгову пропозицію і позиціонування. Під кожен концепт ми створили унікальну лінійку найменувань і свій логотип.

Дизайн пляшки горілки ВВП

vodka-vseh-pokoleniy-picture

Дизайн етикетки і створення УТП (унікальна торгова пропозиція)

Концепт «Народний»

Концепт «Народний» заснований на потребі єднання з природою. Цей варіант дизайну етикетки вказує на натуральність і природність продукту.

В якості елементів дизайну, які задають єдину комунікацію концепту, ми обрали:

  1. Концентричні кільця дерева — означають роки і поколіннях;
  2. Акварельні фарби — природність;
  3. Масивний напис «Горілка всіх поколінь» — як заголовок книги з легендами;
  4. Природні фактури і заливки всіх плашок;
  5. Логотип у вигляді листка, дерева.

Унікальна торгова пропозиція: «на м’яких сортах пшениці», «витримка на дубовій корі». Опитування фокус-групи показало, що споживачі відзначають даний концепт як ностальгічний і душевний.

Читать дальше

Концепт «Народний»

vodka-vseh-pokoleniy-picture

Концепт «Час»

Концепт «Час» покликаний зачепити емоції, пов’язані з бажанням споживачів бути експертами, знавцями. Позиціонування продукту — для інтелігентів, тих, хто вважає себе мудрим, проникливим, або тих, хто просто задоволений якістю свого життя.

Лінійка найменувань: класика і модерн. Великим ідентифікаційним елементом на етикетці і п’ятаку ковпака є циферблат годинника, цифри якого змінюються в лінійці. Годинники — це впізнаваний і нетривіальний елемент.

Притягує на себе увагу фон етикетки, виконаний у вигляді ромбовидної сітки. Фон етикетки — об’ємний і має тактильні властивості. Для більшого залучення уваги можна виконати даний фон контрастом матового і глянцевого лаку, або підняти сітку тисненням, або скомбінувати обидва методи. Назва написана великими контрастними літерами, завдяки чому легко читається навіть на великій відстані.

Читать дальше

Концепт «Час»

vodka-vseh-pokoleniy-picture

 

Попередні концепти хороші і унікальні, проте замовник затвердив концепт Кубок.

Концепт «Кубок»

Даний концепт заснований на першості і лідерстві. Позиціонування горілки — для людей, орієнтованих на статус. Дизайн етикетки виглядає сучасним. Етикетка виконана у вигляді кубка. Видовжена форма етикетки, блиск і контраст кольорів неодмінно привернуть увагу споживачів на полиці.

Центральним елементом етикетки є величезна одиниця. Опитування фокус-групи показало, що споживачі сприймають дизайн продукту як строгий і діловий. Багаторазово прозвучало слово «президентська».

Ключовим моментом концепту може стати тактильне сприйняття продукту. Половина етикетки — це текстура, яку необхідно зробити рельєфною і об’ємною, для міцного позиціонування продукту як технологічного, якісного, що володіє незаперечною довірою.

Колір етикетки — колір дорогоцінних металів (золото, срібло) — максимально підкреслює тему лідерства та успіху. Колір знаходить своє продовження в лінійці найменувань: золота, срібна. Всі елементи етикетки доповнюють один одного, створюють сильну комунікацію «лідерства та технологічної переваги». Така комунікація унікальна і відповідає потребам.

Читать дальше

Концепт "Кубок"

vodka-vseh-pokoleniy-picture

Результат

Новий горілчаний бренд «ВВП» вже знаходиться у вільному продажу на території Ленінградської області та Санкт-Петербурга. Горілка Всіх Поколінь — статусна і якісна горілка-лідер, отримала не тільки визнання з боку споживачів, а й високі оцінки російських експертів.

Концепт-переможець

vodka-vseh-pokoleniy-picture

Висновки

Сьогодні брендинг — та сама чарівна паличка, яка перетворює звичайний продукт в бренд «з королівськими амбіціями». Наше брендингове агентство KOLORO із задоволенням допоможе вам у створенні успішного бренда-лідера!

2283 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !