“Українка”

«Сучасний продукт, який шанує українські традиції виробництва»

Передісторія

Завод «Атлантис», де на світ з'явилася горілка «Українка», оснащений високотехнологічним обладнанням і відрізняється ретельним контролем за виробничим процесом. Для виробництва горілки «Українка» використовуються спирти 2-х спиртзаводів: Залозецького і Новосілківського.

Серед 10-ти заводів України продукція цих спиртзаводів показала кращі смакові якості шляхом закритої дегустації. Керівництво компанії «Атлантіс» прийняло рішення провести ребрендинг і оновити етикетку ТМ «Українка» і звернулось в KOLORO.

Завдання

Головним завданням стала розробка нового дизайну етикетки горілчаного бренду «Українка». Однак в процесі редизайну етикетки необхідно було продемонструвати три важливі відмінні риси бренду, виявлені шляхом дослідження цільової аудиторії: ТМ «Українка» - сучасний продукт, який шанує українські традиції виробництва горілки; це міська (урбаністична) горілка; це бренд з акцентом не на національну приналежність - акцент ставиться на високу якість вітчизняної сировини, з якої виготовляється продукт.

Рішення

Дизайн етикетки горілчаного бренду

Дизайнери KOLORO розробили більше 10 варіантів дизайну етикетки для горілки «Українка». Але, оскільки, за домовленістю із замовником, на презентації повинно було бути представлено тільки 3 концепти, всі розроблені варіанти були протестовані фокус-групами; так визначилися найбільш перспективні напрямки.

Концепт «Стрічка»

Стрічка з орнаментом - одна з найбільш впізнаваних прикрас в Україні. Орнамент на стрічках більш характерний для Правобережжя, але такі стрічки використовують і в святковому вбранні, заплітають у волосся і кріплять до квітковим вінком по всій Україні. Стрічки, як атрибутика, присутні в більшості українських свят і обрядів. Стрічка на етикетці несе в собі позитивні асоціації і ідентифікує дизайн з українськими традиціями, піднесеними в сучасному вигляді.

Стрічка з орнаментом - одна з найбільш впізнаваних прикрас в Україні. Орнамент на стрічках більш характерний для Правобережжя, але такі стрічки використовують і в святковому вбранні, заплітають у волосся і кріплять до квітковим вінком по всій Україні. Стрічки, як атрибутика, присутні в більшості українських свят і обрядів. Стрічка на етикетці несе в собі позитивні асоціації і ідентифікує дизайн з українськими традиціями, піднесеними в сучасному вигляді.

Читать дальше

Концепт «Стрічка»

ukrainka-picture
ukrainka-picture

Концепт «Тюльпан»

Концепт «Тюльпан» - це благородна і яскрава етикетка. Даний концепт дивує своєю неоднозначністю. З одного боку, геометрія етикетки нагадує тюльпан і вдало поєднує назву жіночого роду - «Українка» зі строгістю форм пляшки і етикетки.

З іншого боку, споживач може побачити в формі етикетки щит з державним гербом України. Щит повідомляє споживачеві про безпеку і гарантії якості.

З третього боку - етикетка схожа на корону, і, нарешті, концепт повинен був бути запущений в рік проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу (Євро-2012), через що дизайн, виконаний в стилі, схожому на дизайн футбольної форми збірної України, добре б закріпив асоціації даного продукту з радісною для України подією.

Ключові слова: солідність, статус, гарантія, довіру, значимість.

Читать дальше

Концепт «Тюльпан»

ukrainka-picture
ukrainka-picture

 

Вся поверхня етикетки покривається золотою фольгою, основне завдання чого - вселити довіру і солідність. Заливка ромбовидного елемента, що відповідає за найменування, зроблена у вигляді прапора, що розвіюється. Червоні галочки знизу і вгорі етикетки повторюють виріз пляшки у її основі.

Концепт «Надбання України»

На етикетці зображені відомі українські пам'ятки. Ці місця «викарбувались» в свідомості споживача, як образи з позитивними емоціями, і асоціюються з подорожами і відпочинком. Етикетка містить великі графічні елементи для того, щоб увага споживача сконцентрувалася на головних комунікаційних посиланнях бренду - на назві ТМ і на її символах, що становлять національне надбання!

Мета концепту - звернутися до почуття патріотичності, але, при цьому, концепт виконаний в сучасному європейському стилі, що наштовхує на приємні думки - про динамічність розвитку держави і бренду. Ключові фігури концепту (Богдан Хмельницький і київська княжна Либідь з братами) повернені на право, що також говорить про рух вперед і про розвиток.

Ключові слова: рідна, пам'ятки, сучасний продукт.

Читать дальше

Концепт «Надбання України»

ukrainka-picture
ukrainka-picture

 

Всі три концепти унікальні і незвичайні, крім того зберігають і підкреслюють УТП і концепцію позиціонування бренду.

Результат

На жаль, замовник не схвалив жоден з розроблених нами концептів, і, в даний момент, горілка торгової марки «Українка» виглядає так:

Горілка торгової марки «Українка»

ukrainka-picture

Висновок

Збереження впізнаваності і пам'ятних елементів бренду при проведенні ребрендингу - важливе і досить складне завдання, яку необхідно виконати, щоб не втратити довіру з боку лояльних споживачів. Брендингове агентство KOLORO допоможе вам провести комплексний ребрендинг і редизайн упаковки зі збереженням головної ідеї бренду.

4724 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !