З метою розробки моделі бренду, брендбуку і фірмового стилю, до компанії KOLORO звернувся уряд Бєлгородської області (Росія). А саме — компанія «Развитие», що займається проектними рішеннями щодо стимулювання інвестиційної діяльності на території Бєлгородської області.
Мета діяльності компанії — підвищення рівня життя бєлгородців і створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього бізнесу.
Тобто, за своїми завданнями «Развитие» — це компанія майбутнього.
Передова, стрімка, прогресивна і надійна компанія, що розвивається. Саме такою бачать компанію «Развитие» цільові сегменти. На основі даної концепції позиціонування необхідно було розробити кілька варіантів логотипу та фірмового стилю для корпорації «Развитие», які повністю розкривали б сформовану модель бренду: сучасна компанія, що йде в ногу з часом і прогресом.
Створення логотипу (за побажанням замовника) було виконано в двох мовних варіантах — російською та англійською: «Развитие» і «PROGRESS».
В даному концепті передані наступними елементами фірмового стилю: поступово наростаюча хвиля, а також збільшуються кільця в логотипі компанії, кольорова насиченість яких зростає зліва направо. Таким чином, всі елементи фірмового стилю вказують на рух вперед і стрімкість компанії.
Прямокутна форма логотипу ідеально підходить для ділової документації і сприяє якісній корпоративній ідентифікації. В даному концепті назва компанії є основним елементом логотипу, добре проглядається і легко читається.
Читать дальшеДругий концепт розкриває динамічний розвиток, новаторство і сучасність компанії виражені наступними елементами фірмового стилю: буква «Р», побудована з ліній кольорів російського державного прапора (червоного, синього і білого), що нагадує «сліди від саней на снігу», що уособлюють рух вперед крізь перешкоди, прогрес і спрямованість у майбутнє.
Крім того, в логотипі компанії присутній такий графічний елемент, як «крило», що ще раз підкреслює прогресивність компанії. А також викликає у споживача відчуття надійності і стабільності.
Читать дальшеВ основі третього концепту лежить асоціація слова «прогрес» з рослинною тематикою, адже дерева і рослини дійсно завжди уособлювали розвиток і зростання. Крім вибраного кольору «соковитої зелені», що формує позитивне ставлення до компанії, в графічному дизайні концепту також використовується насичений сірий, що гармонійно доповнює задуманий природний образ компанії.
У логотипі присутній такий розповсюджений елемент фірмового стилю, як «стара лоза» і проростає з неї «молодий паросток» у вигляді літери «Р». В даному випадку проводиться асоціація: «стара лоза» — уряд, а «проростає паросток» — нові інвестиційні проекти, яким дає життя уряд Бєлгородської області. Такий логотип прекрасно відображає і ідею корпорації про те, що навіть від малого вкладу (насіння або паростка) в розвиток країни, в майбутньому обов’язково буде величезний результат.
Читать дальшеЧетвертый концепт, так же как и третий, выдержан в растительной тематике.
Четвертий концепт, так само як і третій, витриманий в рослинній тематиці. Основним елементом логотипу є дуб — благородний, стриманий і лаконічний. Дуб відображає серйозність і надійність компанії. В даному логотипі є не тільки приємний графічний дизайн, в ньому є ідея і сенс. Дуб символізує могутність, надійність, стабільне зростання і безперервний розвиток. Саме це має асоціюватися з надійною корпорацією: їй повинні довіряти, бачити в ній прогрес, бути впевненими в її майбутньому і в її позитивному результаті.
Всі 4 концепти легко сприймаються і запам’’ятовуються. За допомогою даних елементів фірмового стилю можна домогтися бажаної впізнаваності бренду споживачем. Концепти агітують і закликають вкладати кошти саме в цю корпорацію. До того ж, всі 4 концепти викликають бажання приєднатися і стати частиною компанії, в складі якої можна міняти і будувати своє майбутнє.
На основі розробленої моделі бренду і концепції позиціонування був створений перелік прийомів, що забезпечують єдиний графічний фірмовий стиль компанії — брендбук. Була підібрана кольорова гама, шрифти, та інші елементи фірмового стилю для рекламної продукції та матеріалів: фірмових бланків, поліграфічної продукції, сувенірної продукції та інших рекламних матеріалів. А також розроблена обґрунтована стратегія просування бренду корпорації «Развитие».
Ексклюзивний фірмовий стиль підкреслить індивідуальність і професіоналізм компанії, підвищує довіру споживачів. Якщо ви хочете, щоб ваш бренд став «королем» серед брендів, тоді розробка фірмового стилю — для вас завдання номер один. Адже будь-яка «королівська особа» має свої «атрибути влади» — печатку, скіпетр, зброю, державу і корону. Ваші «атрибути влади» — це елементи фірмового стилю.