Горілчаний бренд «Сереброфф» — дитя ВАТ «Белвино», виробника алкогольної продукції з 45-річним стажем. Починаючи свою роботу в 1960 році як завод вторинного виноробства, сьогодні ВАТ «Белвино» стало одним з найбільш технологічно оснащених підприємств, що використовує передові технології виробництва алкогольних напоїв, постійно нарощує і розвиває своє виробництво. Горілка «Serebroff» випущена підприємством як локальний бєлгородський бренд і потребувала ребрендингу .
Розробка привабливого образу для бренду, редизайн логотипу та розробка етикеток для бєлгородської горілки «Сереброфф» стало основним завданням проекту.
Особлива технологія очищення робить горілку «Сереброфф» оригінальним продуктом — еталоном мужності, впевненості в собі, благородного стилю і смаку.
Саме ці якості потрібно графічно підкреслити дизайнерам. Для донесення покупцеві зазначеної інформації, дизайнерам довірені редизайн логотипу, дизайн пляшок, створення етикеток і візуальна розробка бренду.
По закінченню роботи над геометрією пляшок отримано оригінальний, стрункий, легкий і стильний дизайн пляшки, що підкреслює благородство, мужність і аристократизм бренду. Редизайн пляшки — статусний і фундаментальний. Такий комунікативний образ відмінно відображає міцність і чистоту напою.
Читать дальшеРедизайн логотипу бренду також заслуговує на окрему увагу. Адже новий логотип — прикрашена імператорською короною фірмова анаграма SF — наріжним каменем вписалась в арочний декор етикетки і пляшки бренду. До того ж, створення етикетки за особливою технологією потребувало від замовника величезних витрат, при цьому дозволивши передати абсолютно всі ідеї бренд-дизайну!
Велика частина прозорої етикетки покрита дифракційною фольгою, поверх якої накладено п’ять кольорів. Напівпрозорі фарби, що покривають фольгу, забезпечують особливе сяйво і глибину кольору фону. За рахунок цього шрифти, логотип і орнамент етикетки здаються об’ємними і буквально летять над фоновою основою.
Коли береш таку пляшку, великий палець виявляється прямо на кнопці з написом Silver Filtered (фільтрована сріблом), що по виконанню нагадує відбиток пальця на склі. Ця ж рельєфна «кнопка» етикетки служить додатковим фіксатором пляшки в руці. Тому ідея надійності і зручності преміум-упаковки в даному випадку виглядає ще більш реалістично.
Читать дальшеУ підсумку, наш замовник отримав багаторазово захищену від підробок красиву упаковку, яка вигідно підкреслює легенду бренду і поліпшує його комунікацію. Тому горілка відразу сподобалася міцним і рішучим характером людям — лідерам, на яких і розрахований преміум-сегмент. Зараз Serebroff не тільки успішно продається в Росії, але, і з недавнього часу, регулярно імпортується в США. Особливо ж приємно, що клієнт отримав не тільки досвід і задоволення від співпраці, а й стабільно зростаючий дохід зпродажів.
З плином часу кожен бренд успішно «правлячий на ринку» і довгий час «утримуючий царську корону», вимагає проведення ребрендингу, в зв’язку з старінням дизайну упаковки і втратою колишньої привабливості. Якісний редизайн упаковки і комплексний ребрендинг ви можете замовити у нас .