Русский Элемент

«Традиционный, искусно выполненный и чистый продукт без излишеств»

Передісторія

Одним з кращих виробників якісної горілчаної продукції в Бєлгородській області є лікеро-горілчаний завод «Люкс». Таке звання завод отримав в першу чергу завдяки високій якості продукції, що виготовляється тільки зі спирту класу «Люкс» і рослинної сировини. Не так давно ЛГЗ «Люкс» вирішив поповнити свій портфель продукції та випустити нову торгову марку — горілку «Російський елемент».

Завдання

Нашим внеском в появу і розвиток нового бренду стало повноцінне створення торгової марки, від початку — і до успіху. Тобто, від концепції позиціонування товару на ринку — до розробки і друку таких елементів фірмового стилю, як оригінальний візерунчастий ковпак, етикетка та супутні продукції рекламні POS-матеріали.

Рішення

Аналіз ситуації на ринку. Складання портрета споживача

Перш ніж приступити до реалізації проекту по дизайну горілки , було проведено маркетингове дослідження з метою вивчити переваги бєлгородських споживачів. За результатами дослідження виявилося, що для вітчизняного споживача немає нічого приємнішого для душі і ріднішого, ніж «истинно русская водка». Горілка — російський напій, і він повинен залишатися таким у всьому, в тому числі в позиціонуванні і дизайні. Крім того, назва торгової марки ще раз підкреслює цю концепцію.

Етапи розробки бренду. Ціновий сегмент — Економ

Так як новий горілчаний бренд планувалося запустити для споживачів сегменту економ, то створення торгової марки і її дизайну проводилося з мінімальними витратами.

  1. Пляшка була підібрана з вільного асортименту скляного заводу. Отже, нам не треба було індивідуальне виготовлення формкомплекту, а це дозволило істотно заощадити.
  2. Універсальний ковпак на всю лінійку найменувань також зменшив вартість горілки, а значить і кількість її залишків на складі.
  3. Дизайн етикетки на пляшки був виконаний з використанням елементів староруської орнаментальної в’язі.

Дизайн нового горілчаного бренду «Русский элемент»

russkiy-element-picture

 

Унікальна технологія друку, реалізована з мінімальними витратами, дозволила створити фактурну і емоційно наповнену етикетку, яка формує позитивний образ бренду в уяві цільової аудиторії.

Фірмовий стиль

POS-матеріали , виготовлення яких також довірили брендинговому агентству KOLORO, вдало довершили створення торгової марки. Нагадаємо, абревіатура «POS» визначає рекламну поліграфію для розміщення в point of sales — безпосередніх точках продажів (воблери, стопери, цінники, шелфтокери і т.п.).

POS-матеріали для ТМ «Русский элемент»

russkiy-element-picture
russkiy-element-picture

 

У підсумку, перед покупцем постав традиційний, майстерно виконаний, чистий і красивий продукт без надмірностей. Так, староруський орнамент, вписаний в дизайн етикетки на пляшку і ковпак, а також емоційно спрямована технологія друку наклейки стали переможною сумішшю для успіху горілки в сегменті економ.

Результат

З’явившись на алкогольному ринку, новий бренд — «Русский Элемент», за перші місяці за кількістю продажів обігнав всі місцеві торгові марки в сегменті економ. А «російські» мотиви використані в дизайні отримали чималий позитивний відгук від цільової аудиторії.

Горілка «Русский Елемент»

russkiy-element-picture

Висновок

Використання в концепції позиціонування горілчаного бренду російських мотивів завжди сприймається ринком на ура, незважаючи на величезну кількість вже існуючих інтерпретацій. Бренд, улюблений народом — все одно, що царський бренд з короною на голові.

2530 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !