ТМ «Белогор»

«Справжній білгородський продукт»

Передісторія

Лікеро-горілчаний завод «Люкс» - виробник високоякісної горілчаної продукції, визнаний одним з кращих не тільки в Бєлгородській області, а й далеко за її межами. Славиться ЛГЗ «Люкс» в першу чергу якістю виробленої горілки — тільки спирт класу «Люкс», рецептура з натуральними добавками, настоянками з рослинної сировини. Сьогодні ЛГЗ «Люкс» випускає більше 19 видів горілки. Однією з них є горілка «Белогор», представлена ​​на ринку міста Бєлгород і Бєлгородської області з 1998 року. З плином часу високоякісний продукт став втрачати свої ринкові позиції через застаріння дизайну упаковки. Він почав виглядати непримітно серед різноманіття брендів.

Завдання

Головним завданням проекту стало повне оновлення горілчаної торгової марки комплексний ребрендинг: . Розробка унікального дизайну пляшки, редизайн етикетки, ковпака і логотипу. При цьому необхідно було перетворити звичну бєлгородському споживачеві горілку «Белогор» в привабливу новинку, харизматичний символ міста Бєлгород.

Рішення

Аналіз конкурентів. Унікальна геометрія пляшки

Проект стартував з маркетингового дослідження конкурентних торгових марок, за результатами якого було розпочато роботу по розробці унікальної форми, геометрії пляшки.

3D-моделлери і дизайнери представили замовнику кілька варіантів унікальної геометрії пляшки, а оскільки раніше горілка «Белогор» випускалася в круглій пляшці, то одним з варіантів нової форми пляшки було її вдосконалення - редизайн. В результаті пляшка стала квадратною і більш зручною, але головне, вона зберегла свою впізнаваність. Далі ми розробили кілька варіантів дизайну етикетки і ковпака .

Читать дальше

Варіанти унікальної геометрії пляшки горілки "Білогір’я"

belogor-picture

Дизайн етикетки і позиціонування

Концепт «Екологічний»

Одним з варіантів позиціонування горілки «Белогор» обігравало патріотизм жителів Бєлгорода і бєлгородської області — концепт «Екологічний». Адже при виборі продукту ми частіше вибираємо той товар, що вироблений в рідному місті або місцевості, що ми так добре знаємо.

В якості УТП (унікальна торгова пропозиція) ми обрали ідею інвестиції в рідне місто. В даному концепті використані великі ідентифікаційні елементи: логотип «Белогор», написаний унікальним шрифтом з підкресленням, відомий і харизматичний орнамент на значку УТП.

Етикетка виконана в білому кольорі з використанням золотого і червоного кольорів як основних. Таке поєднання кольорів асоціюється з чистотою, довірою і безпекою.

Читать дальше

Концепт «Екологічний»

belogor-picture
belogor-picture

Концепт "Меч"

Другий концепт — «Меч». Дизайн концепту нагадує меч або шолом. Завдання даного концепту — звернутися до бажання споживачів відчути азарт і втамувати прагнення ризику.

Позиціонування горілки — для шукачів пригод, сміливих зухвалих людей, які з легкістю ставляться до життя.

Вербальний посил другого концепту: назва горілки «Белогор», напис на ковпаку «Насичена сміливістю і азартом, наповнює життя смаком гострих відчуттів», напис на ковпаку зверху «Твоя історія».

Лінійка горілки «Белогор» змінює тільки колір (синій, срібний, фіолетовий), що залишає дизайн впізнаваним і підкреслить її на полиці, серед конкурентів.

Читать дальше

Концепт «Меч»

belogor-picture
belogor-picture

Концепт «Патріотизм»

Третій концепт, який переміг— концепт «Патріотизм». Абсолютно нова і унікальна форма пляшки: класична квадратна пляшка з приталенням в нижній третині, унікальний малюнок у вигляді пагорбів і дерев, що йде знизу по колу пляшки, скошені плечики і трохи округлі боки.

Позиціонування, лінійка найменування і унікальна торгова пропозиція використовується також, як в попередньому варіанті: патріотизм і екологічність. Однак у другому варіанті суть УТП розкривається на головній етикетці.

Вербальний посил даного концепту: «натуральна горілка» — непрямий натяк на екологічність, назва-логотип «Белогор», написане унікальним шрифтом, «GENUINE BELGOROD PRODUCT» (Справді Бєлгородський продукт) — вказівка ​​на те, що це Бєлгородський продукт, натяк на те, що горілка йде на експорт.

Читать дальше

Концепт «Патріотизм»

belogor-picture

Результат

Новий унікальний дизайн горілки «Белогор» вийшов дуже яскравими, харизматичним і добре впізнаваним, що не залишилося непоміченим цільовою аудиторією. Горілчаний бренд «Белогор» отримав «нове життя» і сплеск попиту на нього. А головне, новий дизайн дозволив домогтися визнання торгової марки як «символу» Бєлгородської області, багато спеціалізованих російських видань відзначили «Белогор», як «справді Бєлгородський продукт».

Концепт, який переміг

belogor-picture

Висновок

Бренд з харизмою і унікальним дизайном завжди впізнаваний і популярний. Такий бренд покликаний носити «корону на голові» і привертати увагу. Брендингове агентство KOLORO точно знає, як створити оригінальний бренд з «королівськими амбіціями».

5030 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !