Лікеро-горілчаний завод «Люкс» - виробник високоякісної горілчаної продукції, визнаний одним з кращих не тільки в Бєлгородській області, а й далеко за її межами. Славиться ЛГЗ «Люкс» в першу чергу якістю виробленої горілки — тільки спирт класу «Люкс», рецептура з натуральними добавками, настоянками з рослинної сировини. Сьогодні ЛГЗ «Люкс» випускає більше 19 видів горілки. Однією з них є горілка «Белогор», представлена на ринку міста Бєлгород і Бєлгородської області з 1998 року. З плином часу високоякісний продукт став втрачати свої ринкові позиції через застаріння дизайну упаковки. Він почав виглядати непримітно серед різноманіття брендів.
Головним завданням проекту стало повне оновлення горілчаної торгової марки — комплексний ребрендинг: . Розробка унікального дизайну пляшки, редизайн етикетки, ковпака і логотипу. При цьому необхідно було перетворити звичну бєлгородському споживачеві горілку «Белогор» в привабливу новинку, харизматичний символ міста Бєлгород.
Проект стартував з маркетингового дослідження конкурентних торгових марок, за результатами якого було розпочато роботу по розробці унікальної форми, геометрії пляшки.
3D-моделлери і дизайнери представили замовнику кілька варіантів унікальної геометрії пляшки, а оскільки раніше горілка «Белогор» випускалася в круглій пляшці, то одним з варіантів нової форми пляшки було її вдосконалення - редизайн. В результаті пляшка стала квадратною і більш зручною, але головне, вона зберегла свою впізнаваність. Далі ми розробили кілька варіантів дизайну етикетки і ковпака .
Читать дальшеОдним з варіантів позиціонування горілки «Белогор» обігравало патріотизм жителів Бєлгорода і бєлгородської області — концепт «Екологічний». Адже при виборі продукту ми частіше вибираємо той товар, що вироблений в рідному місті або місцевості, що ми так добре знаємо.
В якості УТП (унікальна торгова пропозиція) ми обрали ідею інвестиції в рідне місто. В даному концепті використані великі ідентифікаційні елементи: логотип «Белогор», написаний унікальним шрифтом з підкресленням, відомий і харизматичний орнамент на значку УТП.
Етикетка виконана в білому кольорі з використанням золотого і червоного кольорів як основних. Таке поєднання кольорів асоціюється з чистотою, довірою і безпекою.
Другий концепт — «Меч». Дизайн концепту нагадує меч або шолом. Завдання даного концепту — звернутися до бажання споживачів відчути азарт і втамувати прагнення ризику.
Позиціонування горілки — для шукачів пригод, сміливих зухвалих людей, які з легкістю ставляться до життя.
Вербальний посил другого концепту: назва горілки «Белогор», напис на ковпаку «Насичена сміливістю і азартом, наповнює життя смаком гострих відчуттів», напис на ковпаку зверху «Твоя історія».
Лінійка горілки «Белогор» змінює тільки колір (синій, срібний, фіолетовий), що залишає дизайн впізнаваним і підкреслить її на полиці, серед конкурентів.
Третій концепт, який переміг— концепт «Патріотизм». Абсолютно нова і унікальна форма пляшки: класична квадратна пляшка з приталенням в нижній третині, унікальний малюнок у вигляді пагорбів і дерев, що йде знизу по колу пляшки, скошені плечики і трохи округлі боки.
Позиціонування, лінійка найменування і унікальна торгова пропозиція використовується також, як в попередньому варіанті: патріотизм і екологічність. Однак у другому варіанті суть УТП розкривається на головній етикетці.
Вербальний посил даного концепту: «натуральна горілка» — непрямий натяк на екологічність, назва-логотип «Белогор», написане унікальним шрифтом, «GENUINE BELGOROD PRODUCT» (Справді Бєлгородський продукт) — вказівка на те, що це Бєлгородський продукт, натяк на те, що горілка йде на експорт.
Новий унікальний дизайн горілки «Белогор» вийшов дуже яскравими, харизматичним і добре впізнаваним, що не залишилося непоміченим цільовою аудиторією. Горілчаний бренд «Белогор» отримав «нове життя» і сплеск попиту на нього. А головне, новий дизайн дозволив домогтися визнання торгової марки як «символу» Бєлгородської області, багато спеціалізованих російських видань відзначили «Белогор», як «справді Бєлгородський продукт».
Бренд з харизмою і унікальним дизайном завжди впізнаваний і популярний. Такий бренд покликаний носити «корону на голові» і привертати увагу. Брендингове агентство KOLORO точно знає, як створити оригінальний бренд з «королівськими амбіціями».