Великий виробник алкогольної галузі Росії — ТОВ СК «Родник», виробляє
чимало міцного алкоголю не тільки для більшості російських регіонів і
продукцію на експорт в такі країни як Вірменія, Казахстан, Грузія, Латвія,
Німеччина, Мексика і США. Крім того, створює локальні горілчані бренди для
м. Самари і Самарської області. Однією з нових горілчаних торгових марок
від ТОВ СК «Родник» стала горілка «Мировая традиция».
Проект передбачав розробку серії горілок «Мировая Традиция» для любителів мандрувати по безкрайнім просторам Росії, Європи і загадкового Сходу. Для молодого душею споживача, з юнацьким максималізмом і відкритою душею. Необхідно було розробити логотип, що запам’ятовується, яскравий дизайн етикетки і варіанти укупорки пляшки.
Першим етапом роботи над проектом стало проведення маркетингового дослідження ринку горілки в м Самарі і Самарському регіоні, аналізу споживачів і конкурентів. За результатами досліджень було обрано такі ідеї позиціонування бренду: традиції пиття, традиції виготовлення горілки, і традиції подорожі. Для кожного концепту запропоновано кілька варіантів ідентифікаційних елементів (в кінцевому підсумку обрані чаша, колосся пшениці і повітряна куля).
Концепт «Чаша» був побудований на традиціях пиття чисто російського
алкогольного напою — горілки. Центральний елемент — це чаша (кубок, чарка),
з якої раніше було прийнято вживати горілку (що також є традицією).
Кубок розміщений в візуальному центрі етикетки і виглядає як кнопка,
розташована під великим пальцем, коли пляшка лежить в руці. Дослідження
виявило, що елементи, які мають вигляд кнопки, сильно привертають увагу
споживача, провокуючи їх взяти продукт в руки і розглянути "кнопку" ближче.
Сприйняття староруської стилістики з легкістю підводить до загального сприйняття
упаковки, як продукту, пов’язаного з історією і традицією, продукту, народженого на Русі.
Концепт був побудований на таких ключових словах:
чаша, кубок, традиції, пиття, застілля, російське застілля, споконвічність, надійність.
Головні елементи дизайну:
Кнопка. Повинна володіти тактильними властивостями.
Назва «Мировая Традиция». Переносить в минуле своїм харизматичним написанням.
Смужка під кнопкою.
Двоколірна заливка етикетки (суцільна та з давньоруськими візерунком).
Мета — запам’ятатися за комбінацією кольорів і фактури.
Вербальний посил концепту:
У кращих світових традиціях пиття.
(Пиття — застаріле слово, актуальне для Русі тих часів).
Споконвічно-російський підхід. (Підхід до пиття, до виробництва).
Російський продукт.
Загальний посил: горілка на пшениці — це стандарт виготовлення горілки.
Ми з дитинства знаємо, що «хліб усьому голова» і що хліб викидати не можна.
Це те, що дає життя. Пшениця — священний елемент російської культури.
Обережне ставлення до пшениці і традиції приготування горілки лягли в
основу емоційного посилу «Мировая Традиция» до споживача, пов’язаного
з душевністю, м’якістю, чуйністю і близькістю до природи.
В основі концепту лежать наступні ключові слова: лаконічність, багатство, вікова традиція
рецептури, стандарт якості, колосся пшениці, російський продукт, патріотичність, урожай, душевність.
Вербальний посил:
Шум колосків в кожній краплі.
Висококласні сорти пшениці для відродження смаку справжньої російської горілки.
Колосальна сила російської землі.
Незважаючи на унікальність і оригінальність описаних концептів,
переможцем став концепт «Повітряна куля».
Споживачі сприймають і описують даний концепт як: «повітряний»,
легкий, яскравий, барвистий, оригінальний. Описові слова: політ,
динаміка, подорожі, приємні переживання, пригоди, нові враження.
Концепт спрямований на незадоволені потреби, пов’язані з пригодами і подорожами,
а також патріотизмом. Концепт дуже позитивний, за рахунок комунікації і кольорів.
Ключові слова концепту: повітряна куля, легкість, чудеса світу, туризм та пригоди,
монети світу, нові враження, відпочинок.
Головний ідентифікуючий елемент дизайну — повітряна куля.
Це яскравий і емоційно насичений об’єкт. Повітряна куля говорить
нам про тему подорожей, легкості і безтурботності, на підсвідомому
рівні — про таємне, ще дитяче і, по суті, вічне бажання людини
навчитися літати. Об’єкт для ринку горілки унікальний і володіє високою
запам’ятованістю.
Фронтальна етикетка горілки прозора, з великим вікном перегляду.
Крізь пляшку видніється двостороння контретикетка з тематичної
картинкою наступних територій: Росія, Китай і Італія (Європа).
Пляшка плоска, зображення крізь неї добре видно і дуже яскраве, з ефектом лінзи
по краям. Кришка зверху виглядає як фактурна монета в східному, європейському і в російському стилі.
(Концепт «Повітряна куля» — Варіанти оформлення пляшки і лінійки найменувань.
Розроблена легенда бренду: «Споконвіку люди відправлялися в подорожі в далекі країни в пошуках пригод і нових смакових відчуттів. Горілка «Мировая традиция" відкриває завісу таємниць, і дарує вам захоплюючі надзвичайні смакові якості горілки».
В результаті отримали оригінальний горілчаний бренд, що вигідно виділяється на полиці. Такий незвичайний і самобутній продукт швидко отримав відгук цільової аудиторії і визнання споживача, що підтверджують високий рівень продажів і зростаюча популярність бренду.
Що відрізняє бренд, який отримав «царську корону», від інших продуктів, представлених на ринку? Любов «народу». Для того, щоб ваш бренд був визнаний і полюбився цільовій аудиторії, він повинен відображати в собі головні цінності і переваги споживачів. Розробити грамотну концепцію позиціонування і легенду бренду, а також створити бренд «з нуля», з радістю допоможе вам наше брендингове агентство. Концепт, обраний Замовником