photo-image

«Мировая традиция»,
«Добірна рецептура і кращі традиції з усього світу»

photo-image photo-image photo-image

Передісторія

Великий виробник алкогольної галузі Росії — ТОВ СК «Родник», виробляє чимало міцного алкоголю не тільки для більшості російських регіонів і продукцію на експорт в такі країни як Вірменія, Казахстан, Грузія, Латвія, Німеччина, Мексика і США. Крім того, створює локальні горілчані бренди для м. Самари і Самарської області. Однією з нових горілчаних торгових марок від ТОВ СК «Родник» стала горілка «Мировая традиция».

photo-image photo-image

Завдання

Проект передбачав розробку серії горілок «Мировая Традиция» для любителів мандрувати по безкрайнім просторам Росії, Європи і загадкового Сходу. Для молодого душею споживача, з юнацьким максималізмом і відкритою душею. Необхідно було розробити логотип, що запам’ятовується, яскравий дизайн етикетки і варіанти укупорки пляшки.

Рішення

Аналіз ринку горілки

Першим етапом роботи над проектом стало проведення маркетингового дослідження ринку горілки в м Самарі і Самарському регіоні, аналізу споживачів і конкурентів. За результатами досліджень було обрано такі ідеї позиціонування бренду: традиції пиття, традиції виготовлення горілки, і традиції подорожі. Для кожного концепту запропоновано кілька варіантів ідентифікаційних елементів (в кінцевому підсумку обрані чаша, колосся пшениці і повітряна куля).

Дизайн етикеток. Ідентифікаційні елементи

Клієнт довго думає ... і нарешті вибирає один з варіантів.

photo-image photo-image

Логотип

photo-image

Лінійка

photo-image
photo-image
photo-image
photo-image

Легенда бренду

Розроблена легенда бренду: «Споконвіку люди відправлялися в подорожі в далекі країни в пошуках пригод і нових смакових відчуттів. Горілка «Мировая традиция" відкриває завісу таємниць, і дарує вам захоплюючі надзвичайні смакові якості горілки».

photo-image photo-image photo-image

Результат

В результаті отримали оригінальний горілчаний бренд, що вигідно виділяється на полиці. Такий незвичайний і самобутній продукт швидко отримав відгук цільової аудиторії і визнання споживача, що підтверджують високий рівень продажів і зростаюча популярність бренду.

photo-image

Висновок

Що відрізняє бренд, який отримав «царську корону», від інших продуктів, представлених на ринку? Любов «народу». Для того, щоб ваш бренд був визнаний і полюбився цільовій аудиторії, він повинен відображати в собі головні цінності і переваги споживачів. Розробити грамотну концепцію позиціонування і легенду бренду, а також створити бренд «з нуля», з радістю допоможе вам наше брендингове агентство. Концепт, обраний Замовником

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !