Ледяной родник

«Крижаний смак із серця землі»

photo-image photo-image

Передісторія

Своєю появою на світ торгова марка «Ледяной родник» зобов'язана підприємству ТОВ СК «Родник», одному з найбільших виробників алкогольної продукції європейської якості, розташованому в місті Самара. ТОВ «СК «Родник» здійснює виробництво алкогольної продукції не тільки для більшості регіонів Росії, а й для експорту в Вірменію, Грузію, Німеччину, Латвію, Казахстан, Ізраїль, Мексику, США. Керівництво підприємства прийняло рішення розробити локальний самарський горілчаний бренд. Завдяки передовим технологіям, високоякісній сировині, сучасному обладнанню та автоматизованій паспортній системі контролю за виробничим процесом ТОВ «СК «Родник» можна було з великою ймовірністю розраховувати на успіх.

Завдання

Стислі терміни і обмеженість бюджету замовника створювали екстремальні умови для розробки дизайну етикетки і ковпака нового горілчаного бренду, логотипу, створення концепції позиціонування і пошуку ідеї для УТП (унікальної торговельної пропозиції). Причому необхідно було створити «особливий» і самобутній бренд, підкресливши екологічну чистоту продукту.

Рішення

Дизайн етикетки.
Дизайн укупорки

Робота над проектом почалася зі створення дизайну етикетки і розробки варіантів укупорки пляшки. Для даної торгової марки пляшка була підібрана з вільного продажу: стандартної круглої форми. Така форма найпопулярніша в Росії. Дизайнери створили кілька варіантів етикетки, але, виходячи з бюджету, для презентації замовнику був направлений один варіант дизайну етикетки і ковпака з двома можливими варіантами логотипу.

photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image

Ідентифікаційні
елементи

Головні атрибути бренду і ідентифікаційні елементи
Небо - верхня частина зображення (блакитний кристал) - це двостороння контретикетка (сендвіч), яка просвічується крізь пляшку; Головне зображення лицьової етикетки (гори, ліс, вода), виконане тактильним (трафаретним і об'ємним) лаком, що створює додаткові тактильні відчуття. Лицьова етикетка роздрукована на дифракційній (голографічній) фользі.

photo-image

Лінійка
найменувань

Далі ми розробили наступну лінійку найменувань горілки: “Подих гір” - сіра підкладка; “Свіжість річок” - синя підкладка; “Чистота роси” - зелена підкладка. Поетичні найменування ще раз підкріплюють комунікаційний посил торгової марки і служать завершальним штрихом образу бренду.
Концепт “Кристал” - Лінійка найменувань продукту

photo-image
photo-image
photo-image
photo-image

Результат

Торгова марка «Ледяной родник» вже перебуває у вільному продажі на російському ринку. Горілчана новинка отримала чималий попит серед споживачів економ сегмента Самарської області, позитивні відгуки експертів і зайняла міцні позиції серед конкурентних марок. Чистий «крижаний» продукт - душевно близький споживачеві, тому успіх торгової марки був заздалегідь прогнозованим.

Висновок

Грамотна концепція позиціонування і гарна упаковка, що підкреслює УТП продукту, дозволяють завоювати навіть найвибагливіших споживачів. По тому як продукт зачіпає головні цінності і переваги цільової аудиторії. Брендингове агентство KOLORO допоможе вам створити не просто оригінальну упаковку, а справжній «королівський» бренд з усіма «атрибутами влади», не забуваючи підкреслити «душевність» продукту, яку так любить споживач.

5794 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !