Авто-ательє «Комфорт авто» здійснює повний спектр послуг авто-тюнінгу, індивідуалізації автомобіля згідно з останніми вимогами комфорту і безпеки. Агенству KOLORO випала нагода взяти участь у запуску стартапу нової торгової марки компанії «Комфорт Авто» — магазину аксесуарів для автомобіля.
Серед завдань проекту були создание и створення і реєстрація нової торгової марки , розробка дизайну логотипу ТМ, а також створення дизайну упаковки для зазначеної лінійки авто-аксесуарів.
Робота над проектом почалася з розробки назви нової ТМ — неймінг. Торгова марка компанії «Комфорт Авто» об’єднує в собі кілька видів продукції для автомобілів: відеореєстратори; ксенонове світло; сигналізація. У замовника були такі побажання до назви: назва повинна бути незабутньою, впізнаваною, позитивною і англомовною; покупець повинен повірити, що бренд на ринку надовго; споживач повинен думати, що дана торгова марка існує в світі вже давно, але на українському ринку з’явилася лише недавно.
В результаті мозкового штурму фахівцями різних напрямків (а над проектом працювало 15 копірайтерів, маркетолог, дизайнер, керівник проекту і бренд-менеджер) було розроблено понад 200 найменувань, з яких було вибрано 9 назв для презентації. Вибір відбувався методом опитування, а також перевіркою на популярність, патентну чистоту і на відповідність технічним завданням.
Читать дальше1. Rapture — з англ. це захват, захоплення, насолода екстаз. Крім того, слово «rapture» співзвучне зі словами reptile (рептилія) а також raptor — динозавр, літак-винищувач. Тому, покупець сигналізації компанії з такою назвою, вже точно, буде відчувати себе не жертвою, а справжнім хижаком.
2. «O’ride». Ride (с англ.) — їздити. Головний посил — безпечна поїздка. Назва, що складається з слова Ride (від англійського — їзда, прогулянка, дорога, вершник) і ірландської приставки O ’, позначає бренд, який належить до роду справжніх автолюбителів, відданих дорозі і свого залізного коня. Крім того, таку назву виразно нагадує за звучанням англійське словосполучення «All Right», що означає «все в порядку».
3. CROSSPACE. Вигадане слово — неологізм, який об’єднує два англійських поняття cross (перетинати) і space (простір). Така назва асоціюється з чимось масштабним, великим і без обмежень для існування в часі і в просторі.
4. Fors – аналог англійського слова «force» (сила, дія, сенс, інтенсивність), що означає іменник «великий».
5. СoLLossus (Колоссус). Основа назви-неологізму — Колос Родоський — знаменита статуя, зведена греками на вході в гавань біля острова Родос. При згадці Колоса виникають асоціації з вартовим-гігантом колосального (великого) розміру. Та й сам термін «колосальний» часто використовується для позначення чогось неосяжного або величного.
6. NEWVIEW. Ігрова назва. Зрощений з двох англійських слів «new» (новий) і «view» (вид, погляд, думка, кругозір). Назва прямо розкриває вигоду і відмінність продукту. Коротко, ємко і символічно.
7. «King road». У перекладі з англійської «King of road» означає «король доріг». Назва «King road» заявляє про те, що продукція торгової марки дозволяє автолюбителю стати господарем і королем своєї дороги.
8. CarLine — лінія твоєї дороги, дослівно «автомобільна лінія». Життя у багатьох асоціюється з дорогою, а дорога — це, можливо, єдине місце, де все має бути залізно просто і зрозуміло. Бренд з подібним ім’ям чітко визначає долю і призначення бренду: все для дороги, все для твоєї дороги, твоя автомобільна лінія.
9. Guarand. Назва-неологізм, створений з двох слів: Guard (гвардія, охорона, вартовий, захисник) і Garant (від французького «гарант»). Візуально і фонетично слово також нагадує англійське слово Grand (великий). Оскільки звучання слова знайоме російськомовному споживачеві, подібна назва має викликати у нього довіру, відчуття надійності і захищеності, а також асоціюватися з якістю, ГАРАНТОВАНОЮ виробником.
«Комфорт Авто» — зупинив свій вибір на останньому варіанті назви, — Guarand. Тому на наступному етапі наші дизайнери взялися за створення дизайну логотипу для торгової марки саме з такою назвою. Розроблено більше 10 різних варіантів пропозицій щодо дизайну логотипу, з яких відібрано три найбільш перспективних.
Дизайнери компанії KOLORO розробили кілька варіантів дизайну упаковки, які були протестовані на фокус-групах, серед яких було відібрано три яскравих і стильних варіанти дизайну упаковки.
Кожен дизайн упаковки має невербальний посил до автодорожньої стилістики (що відображено в косих лініях і в деяких інших графічних елементах), а також картинку і вербальну складову (назва торгової марки і слово «Xenon», написані унікальними шрифтами, інші словесні елементи, тексту і т.д.).
Оскільки замовник затвердив перший варіант упаковки, то нами була використана відповідна такому дизайну кольорова гамма логотипу.
За підсумками проекту можна говорити про вдалий запуск стартапа — магазину авто-аксесуарів зі звучною назвою, оригінальним логотипом і добре впізнаваним дизайном упаковки. Нова торгова марка була успішно зареєстрована, і сьогодні Guarand — один з найбільш відомих магазинів серед автомобілістів України.
Назва, логотип, дизайн упаковки і інші атрибути бренду грають важливу роль в становленні і розвитку вашої торгової марки на ринку. Від них залежить і успіх ТМ і чи зможе вона отримати царський трон серед інших конкурентів. Комплексний брендинг з нуля ви можете замовити в KOLORO .