Гремучая смесь

«Звучна назва торгової марки для родентицидний засіб»

Передісторія

Ринок родентицидних засобів — галузь виробництва, яка регулярно оновлюється новими торговими марками. Останньою новинкою ринку серед засобів для боротьби зі шкідниками стала торгова марка «Гремучая смесь» від ПП Семчук — компанії з виробництва родентицидних засобів сильної дії.

Завданням даного проекту було придумати назву парасолькової торгової марки, яка об’єднує різні засоби для боротьби зі шкідниками (гризунами, мурахами, комарами і т.п.). При цьому необхідно було врахувати, що назва торгової марки не повинна безпосередньо асоціюватися з гризунами. Оскільки під даною ТМ будуть випускатися різні отрути від шкідників.Також важливо було врахувати цільову аудиторію продукту — чоловіки і жінки — жителі приватного сектора, віддалені від міської метушні. Необхідно було розробити дизайн упаковки для нової торгової марки.

Читать дальше
pencil-image
pencil-image

План робіт

  1. Аналіз ринка родентицидних засобів
  2. Розробка назви бренду
  3. Дизайн пакування.
  4. Розрабока УТП

Этап I. Анализ рынка родентицидных средств

Выводы исследования

Хімічний склад отрути аналогічний багатьом іншим виробникам. Тому нашій                     метою стало створення додаткової цінності бренду. Назви існуючих                     родентицидний коштів можна розбити на кілька категорій:

  • агресивні назви, які крутяться навколо військових термінів та особистостей;
  • назви, які обіграють хімічний склад препарату;
  • цікаві назви, які не прямо пов'язані з продуктом.

Этап II. Розробка назви бренду

Выбранное название

«Гремучая смесь». Асоціації безпосередньо ведуть до двох образів. Гримучі змії — це галасливі істоти, що гримлять. Вони харчуються гризунами, а в якості власного захисту вони навчилися використовувати тріскачку на хвості. Звук, який проводиться з тріскачки гримучої змії, вельми неприємний, особливо якщо врахувати, що ця змія одна з найбільш отруйних. І образу вибухової сильнодіючої суміші компонентів. Сформовані образи поєднуються воєдино, і виходить, що «Гремучая смесь» позбавить нас від нашестя гризунів, завдяки своїй пекучості і перчинці.

Дизайн упаковки

Після обрання назви дизайнери перейшли до розробки декількох концептів дизайну упаковки, 3 з яких було презентовано замовнику.

mouses-photo
traps-photo

Этап III. Создание дизайна упаковки

Концепт I — «Гіпноз»

Упаковка «Гремучая смесь» виконана плавним кольоровим переходом від темно-синього кольору індиго в насичений червоний. Глибокий відтінок синього кольору символізує спокій і безтурботність, червоний колір — боротьбу і агресію. Саме ці два кольори представлені в двокомпонентних тісто-брикетах в «віконці» у вигляді спіралі.

У лівій частині упаковки намальована миша йде на приманку. Також на упаковці присутній візерунок у вигляді гіпнозу, який приваблює гризунів і інших шкідників на смерть, а покупців надихає на покупку. Упаковка виглядає яскравою, стильною і не схожою на упаковки конкурентів, що, безсумнівно, виділить її на тлі інших!

В основу концепту покладені такі ключові слова: змішування, гіпнотичні кола, вплив на мишей, манія, тяжіння, магія, одержимість.

Читать дальше
packaging-concept-photo

Концепт II — «Гримуча змія»

Лаконічний концепт з великими і здалеку впізнаваними об’єктами. На упаковці показана приманка у вигляді апетитного шматочка, який стереотипно привабливий для мишей. Змія в вигляді гіпнотичного кола, виконана в рідкісному і запам’ятовуючому стилі, вона смішна і несе позитивні емоції.
Підібрана відповідна текстура, що нагадує луску змії. В цілому всі канали комунікації упаковки змушують задуматися над взаємозв’язком і легко прийти до потрібного сприйняття. Така гра привертає увагу, посилює сприйняття і як наслідок запам’ятовуваність.

Ключові слова концепту: гримуча змія, приманка, привабливість, отруйний укус, запах сиру, холоднокровність, спокій, спритність, блакитна чистота, знищення, жертва, очищення, позбавлення, приманка, гіпнотичні кола.

Читать дальше
packaging-concept-photo

Концепт III — «Мертва миша»

«Мертвая мышь» — концепт-переможець. Червоний колір упаковки — яскравий і привертає увагу.

В якості основних елементів дизайну були обрані:

  • Унікальне написання назви динамічної направленості;
  • Двокомпонентна стрілочка, націлена в голову миші;
  • Дві таблетки — червона і синя;
  • Мертва миша (пацюк);
  • Унікальна фонова текстура;
  • Впізнавані смужки з боків;
  • Переконлива цифра №1.

Все це однозначно говорить споживачеві про те, що продукт двокомпонентний, що створює подвійну впевненість, гарантію того, що миші і щури будуть знищені. В цілому концепт досить комічний, але, тим не менш, створює необхідну комунікацію і викликає прямі асоціації зі смертю і знищенням гризунів.

packaging-concept-photo

Логотип

logo-photo

Унікальна торгова пропозиція

У цьому варіанті відмінно відображено унікальну торгову пропозицію (УТП) продукту, яке посилюється за рахунок графічних зображень і підкріплюючих текстів. Акцент на двухкомпонентність родентицидного засобу демонструє УТП товару, оскільки саме використання 2 елементів забезпечує ефектівнсть в боротьбі з паразитами.

infographic-photo
infographic-photo

Ілюстрація у вигляді мишачої родини, яка залишає звичне місце, супроводжується посилюючим текстом »Гризуни більше не повернуться!». Таке поєднання тексто-графічних елементів не тільки підкреслює позиціонування продукту, але і робить його унікальні властивості більш зрозумілими споживачеві, спрощує сприйняття інформації. Таким чином, упаковка не тільки яскрава і запам’ятовується, вона також в повній мірі передає ключове повідомлення покупцеві, відображає концепцію позиціонування товару, звертає увагу на продукт, а також схиляє людину до покупки.

Результат

Новий бренд для ринку родентицидних засобів в результаті вийшов оригінальним, злегка комічним і самобутнім. Торгова марка «Гремучая смесь» чудово показує себе в продажах. Яскрава упаковка і звучна назва дозволяють бренду надовго зберегти свою привабливість і завоювати чимало споживчих сегментів.

Висновок

Ім’я вашої торгової марки і дизайн упаковки — одні з вирішальних факторів, що визначають успіх бренду в цілому. Для того, щоб роздобути корону потрібно докласти чимало зусиль і виглядати розкішно.

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !