ТМ Добродія тривалий час випускає лінію каш швидкого приготування.
До ребрендингу дизайн упаковки виглядав так:
Створення нового бренду.
Розробка назви ТМ.
Створення логотипу.
Дизайн пакування.
Унікальне позиціонування.
УТП (Унікальне Торгова Пропозиція).
ТМ «Добродія» надає широкий асортимент нефасованої продукції вівсяних
пластівців, сумішей злакових культур, а також мюслі і круп. Сьогодні
компанія «Добродія Фудз» випускає більше 50 видів і 150 найменувань продукції по всій Україні.
З фасованих продуктів компанія випускає під ТМ «Добродія» наступну лінійку найменувань:
Супер Геркулес.
Супер Геркулес з вівсяними висівками.
Супер Геркулес з пшеничними висівками.
Супер Геркулес з курагою.
Супер Геркулес з яблуком.
Вівсяні пластівці №1.
Гречані пластівці.
Відсутність незабутнього образу бренду (позиціонування).
Неунікальна назва (велика кількість брендів побудовані навколо кореня ДОБРО).
середньоціновий плюс.
вся Україна.
жінки віку 30-45 років, які ведуть активний спосіб життя.
Робота над проектом стартувала з маркетингового дослідження ринку
пластівців швидкого приготування.
Основний висновок дослідження, 90% конкурентних торгових
марок використовують апетитні зображення готового продукту,
як центральний елемент дизайну упаковки.
Виходячи з необхідності відбудуватися від конкурентів, було
прийнято рішення шукати позиціонування в емоційному образі, а не в апетитній упаковці.
Замовнику було надано на розгляд 3 різних варіанти упаковки.
витонченість, леді, експерт харчування, фітнес, краса, молодість, Німеччина, натуральність.
Модний «Флет» стиль упаковки Фрау Пампе, який поки унікальний серед конкурентів.
Теплі м’які кольори, контрастні по відношенню один до одного — виглядають яскраво, але затишно.
На упаковці є «псевдо» віконце, через яке видно кашу. Каша Фрау Пампе буде намальована, тому завжди лишатиметься апетитною. Ми пропонуємо споживачам створити свій смак і колір каші, заливши рідиною на свій розсуд. Показавши фото готового продукту на упаковці, ми обмежимо політ фантазії.
Схематичне відображення фруктів у flat-стилі, миттєво повідомляє про смак начинки.
Є час приготування, 3 хвилини — це класно, це швидко.
У інтуїтивно зрозумілій формі споживачеві пропонують варіанти, чим можна залити кашу. Іноді люди навіть не замислюються, і не здогадуються, що можна зробити зі звичайної каші на воді, справжній десерт — кашу на йогурті.
Центральний елемент — це величезне коло, що притягає увагу унікальною формою
і комбінацією кольорів. Максимально підкріплює назву FRAU, що забезпечить кращу
запам’ятовуваність.
Двоїння голови зроблено кольорами прапора Німеччини, що в комбінації з назвою
на підсвідомому рівні говорить про якість, користь, відмінний смак.
Дівчина струнка і красива (волосся, шкіра, губи). Вона може бути як домогосподаркою,
так і успішної бізнес леді.
Зображення витонченої і красивої «господині», мотивує жіночу половину
цільової аудиторії до здійснення покупки, під дією «ефекту асоціації»
себе з героїнею упаковки.
1. Додай, що подобається (інфографіка). Подібних пропозицію на ринку немає.
2. Значок «Зерно України» надає продукту надійності і підвищує довіру, демонструє
високу якість продукту вітчизняного виробництва.
3. Значок «Європейський стандарт» підкріплює посил про високу якість продукту.
В результаті роботи з ТМ «Добродія» створений ефективний бренд лінійки каш швидкого
приготування, яка тепер має вагому перевагу в конкурентній боротьбі на сучасному ринку.
Брендингове агентство KOLORO провело комплексну роботу по створенню
нового бренду. Був розроблений емоційний дизайн і ефективне УТП.
Якщо Вам сподобався проект, ви можете звернутися до нас, і команда
професіоналів створить для вас ефективний бренд з унікальним позиціонуванням.