photo-image photo-image photo-image

Frau Pampe

Новий бренд популярних лінійок каш швидкого приготування

photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image

Передісторія

ТМ Добродія тривалий час випускає лінію каш швидкого приготування. До ребрендингу дизайн упаковки виглядав так:

Цілі проекту

Створення нового бренду.
Розробка назви ТМ.
Створення логотипу.
Дизайн пакування.
Унікальне позиціонування.
УТП (Унікальне Торгова Пропозиція).

photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image

Опис компанії
«Добродія Фудз»

ТМ «Добродія» надає широкий асортимент нефасованої продукції вівсяних пластівців, сумішей злакових культур, а також мюслі і круп. Сьогодні компанія «Добродія Фудз» випускає більше 50 видів і 150 найменувань продукції по всій Україні.
З фасованих продуктів компанія випускає під ТМ «Добродія» наступну лінійку найменувань:
Супер Геркулес.
Супер Геркулес з вівсяними висівками.
Супер Геркулес з пшеничними висівками.
Супер Геркулес з курагою.
Супер Геркулес з яблуком.
Вівсяні пластівці №1.
Гречані пластівці.

Аналіз існуючого бренду

Відсутність незабутнього образу бренду (позиціонування).
Неунікальна назва (велика кількість брендів побудовані навколо кореня ДОБРО).

photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image
photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image

Ціновий сегмент:

середньоціновий плюс.

Ринок збуту:

вся Україна.

Цільова аудиторія:

жінки віку 30-45 років, які ведуть активний спосіб життя.

Виконання проекту

Робота над проектом стартувала з маркетингового дослідження ринку пластівців швидкого приготування. Основний висновок дослідження, 90% конкурентних торгових марок використовують апетитні зображення готового продукту, як центральний елемент дизайну упаковки. Виходячи з необхідності відбудуватися від конкурентів, було прийнято рішення шукати позиціонування в емоційному образі, а не в апетитній упаковці. Замовнику було надано на розгляд 3 різних варіанти упаковки.

photo-image

Концепт: Дівчина

photo-image

Ключові слова:

витонченість, леді, експерт харчування, фітнес, краса, молодість, Німеччина, натуральність. Модний «Флет» стиль упаковки Фрау Пампе, який поки унікальний серед конкурентів.
Теплі м’які кольори, контрастні по відношенню один до одного — виглядають яскраво, але затишно.
На упаковці є «псевдо» віконце, через яке видно кашу. Каша Фрау Пампе буде намальована, тому завжди лишатиметься апетитною. Ми пропонуємо споживачам створити свій смак і колір каші, заливши рідиною на свій розсуд. Показавши фото готового продукту на упаковці, ми обмежимо політ фантазії.

Логотип

photo-image

Інфографіка:

Схематичне відображення фруктів у flat-стилі, миттєво повідомляє про смак начинки.
Є час приготування, 3 хвилини — це класно, це швидко.
У інтуїтивно зрозумілій формі споживачеві пропонують варіанти, чим можна залити кашу. Іноді люди навіть не замислюються, і не здогадуються, що можна зробити зі звичайної каші на воді, справжній десерт — кашу на йогурті.

photo-image
photo-image photo-image
photo-image photo-image
photo-image photo-image
photo-image photo-image
photo-image
photo-image
photo-image
photo-image
photo-image
photo-image

Ідентифікаційний елемент

Центральний елемент — це величезне коло, що притягає увагу унікальною формою і комбінацією кольорів. Максимально підкріплює назву FRAU, що забезпечить кращу запам’ятовуваність.
Двоїння голови зроблено кольорами прапора Німеччини, що в комбінації з назвою на підсвідомому рівні говорить про якість, користь, відмінний смак.
Дівчина струнка і красива (волосся, шкіра, губи). Вона може бути як домогосподаркою, так і успішної бізнес леді.

Зображення витонченої і красивої «господині», мотивує жіночу половину цільової аудиторії до здійснення покупки, під дією «ефекту асоціації» себе з героїнею упаковки.

Читать дальше
photo-image photo-image photo-image

УТП:

1. Додай, що подобається (інфографіка). Подібних пропозицію на ринку немає.
2. Значок «Зерно України» надає продукту надійності і підвищує довіру, демонструє високу якість продукту вітчизняного виробництва.
3. Значок «Європейський стандарт» підкріплює посил про високу якість продукту.

photo-image
photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image photo-image

Результат співпраці

В результаті роботи з ТМ «Добродія» створений ефективний бренд лінійки каш швидкого приготування, яка тепер має вагому перевагу в конкурентній боротьбі на сучасному ринку.

Підсумок

Брендингове агентство KOLORO провело комплексну роботу по створенню нового бренду. Був розроблений емоційний дизайн і ефективне УТП.
Якщо Вам сподобався проект, ви можете звернутися до нас, і команда професіоналів створить для вас ефективний бренд з унікальним позиціонуванням.

4601 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !