Горілка «Дубровка»

«Гумор — найкращий спосіб зацікавити споживача»

Передісторія

Історія торгової марки «Дубровка» безпосередньо пов'язана з групою компаній «Тораль-Груп», що заснована в 1998 році. «Тораль-Груп» — відомий імпортер міцного алкоголю і іноземних вин, компанія є дистриб'ютором алкогольних напоїв з Шотландії, Іспанії, Франції, Аргентини, Німеччини та інших країн. Кілька років тому «Тораль-Груп» представив ринку ряд власних горілчаних торгових марок, таких як «Nord Standard», «Пшеничний дар» і «Дубровка». Новинки стали вельми перспективними торговельними марками завдяки сучасним технологіям виробництва, професіоналізму і технічному арсеналу компанії-виробника.

Завдання

Керівництво компанії «Тораль-Груп» прийняло рішення про створення нового бренду і навіть робили спроби по розробці дизайну горілки, крім того було точно визначено назву нового продукту — «Дубровка». Виникла потреба у брендингу «з нуля» — створити колоритний народний бренд, підкресливши екологічність продукту. Розробити дизайн упаковки і концепцію позиціонування, створити лінійку найменувань і отримати успішний бренд, який користується попитом.

Рішення

Вивчення цільової аудиторії. Аналіз конкурентів

Робота над проектом почалася з дослідження ринку та вивчення переваг сучасного споживача на ринку алкогольної продукції. Результати досліджень показали, що споживачі лояльні до горілчаних торгових марок з національними і близькими за колоритом мотивами. Крім того, споживач шукає натуральний природний продукт.

Дизайн упаковки і позиціонування

В процесі виконання роботи було запропоновано декілька концептів дизайну упаковки і варіантів позиціонування бренду.

Дизайн-концепт з використанням зображення багаторічного могутнього дуба, мудрого і вічного. Ностальгічний концепт за мотивами радянських кінофільмів отримали відгук аудиторії.

Концепт №1 — «Ностальгійний»

Ключові слова концепту: ностальгія, кінокласика, таксі на Дубровку, флірт, відпочинок, стиляги.

Згідно з проведеним опитуванням, «ностальгічна» упаковка навіває споживачеві асоціації з фільмом «Діамантова рука» 60-і роки,і зі стилем субкультури «стиляги» кінця 50-х років. Ностальгічну тему доповнює форма пляшки, яка відповідає радянської епохи.

Ідентифікаційні елементи

  1. Основний ідентифікаційний елемент жовто-зелений фон — це унікальний колір, який виділяє продукт на полиці. Схоже поєднання кольорів не використовує ніхто з конкурентів. Горілка «Дубровка» буде виділятися на полиці серед конкурентів.
  2. Автомобіль «Волга», таксист і гарна дівчина. Стилістика і сюжет зображення повертають нас в минуле. Також є асоціації з фільмом «Діамантова рука».
  3. Написання назви на кольоровій змінній смужці допоможе споживачеві чітко ідентифікувати кожну з позицій лінійки на вітрині.

Лінійка найменувань:

Найменування лінійки — це слова, які відповідають духу радянської епохи, а також відносяться до географії, де буде поширюватися продукт.

  1. Буфетна
  2. Світська
  3. Комісійна

Концепт «Ностальгійний»

dubrovka-picture
dubrovka-picture

Концепт №2 — «Дерево»

В основу концепту закладений наступний асоціативний ряд: природа, екологія, дуб, натуральність.

Продукт, спрямований на чоловіків м'яких, чуйних, що цінують близькість до природи. Для них найбільш цінними є такі якості продукту, як екологічна чистота, натуральність продукту, а також традиційність рецептури виготовлення.

Центральними елементом на етикетці виступає зелений дуб. Даний елемент у свідомості російської людини асоціюється з вічністю, мудрістю, традиціями, стабільністю, потужністю, довголіттям і чоловічою силою.

Ідентифікаційні елементи

  1. Унікальний малюнок дуба.
  2. Унікальне написання назви з використанням оригінального шрифту.
  3. Фактурна основа етикетки — незвичайний фон, майданчик для поліграфічних знахідок.

Лінійка найменувань:

Представлена ​​лінійка найменувань повністю відображає настрій, який створено етикеткою — вічність, природність, традиційність, мудрість

  1. М'яка;
  2. Золота;
  3. Класична.

Концепт «Дерево»

dubrovka-picture
dubrovka-picture

 

Однак за результатами тестування на фокус-групах безперечним лідером став концепт «Кабанчик і жолуді».

Концепт №3 — «Кабанчик і жолуді»

Для створення цього багатого, колоритного, оптимістичного і дорогого концепту було обрано такі ключові слова: дуб, жолудь, кабан, ліс, природа. Проходячи такий ланцюжок асоціацій, у споживача, через необхідність обмірковування побаченого, посилюється ступінь сприйняття текстової інформації і назви, і, тим самим, запам’ятовування.

При розробці візуальної ідентифікації нового бренду необхідно було підкреслити його самобутність і природну чистоту продукту. Сьогодні споживач пред'являє серйозні вимоги до натуральності і екологічності алкогольної продукції. Саме тому настрій природністі, який створюють жолуді, доповнює зелений дубовий листок.

Зображення «веселої свині», що використовується в дизайні, надає концепту гумористичний відтінок. Гумор — найкращий спосіб зацікавити споживача. Адже інформація про бренд, зроблений з гумором, краще передається «сарафанним радіо» народних переваг.

Додаткову комунікацію зі споживачем створює бірка на шийці пляшки — ароматизований «сувенір», що привертає увагу споживачів і провокує повторну покупку. Фактурні брижі на тлі етикетки — унікальні і добре запам’ятовуються, розроблені також для подальшого використання в рекламі і pos-матеріалах. При розробці дизайн-концепту за основу була взята стандартна пляшка з вільного продажу з закупореним ковпаком типу «кепка».

Читать дальше

Концепт «Кабанчик і жолуді»

dubrovka-picture
dubrovka-picture

POS-матеріали для горілки «Дубровка»

dubrovka-picture

УТП (унікальна торгова пропозиція)

Концепція позиціонування і УТП були побудовані на ідеї використання жолудевого борошна в якості природного боніфікатора смаку або можливості застосування жолудів, як основної сировини для горілки замість зернових. Самі по собі жолуді мають величезну кількість корисних властивостей, таким чином, УТП по концепту «Кабанчик і жолудь» має реально відчутні технологічні перспективи для розробки вигідної технології масового виробництва.

Результат

Новий горілчаний бренд «Дубровка» вже знаходиться у вільному продажу. Незважаючи на «молодість» торгової марки, вона встигла завоювати визнання споживачів і почесне місце на російському ринку алкогольної продукції. Новизна і самобутність бренду привернула велика кількість лояльних споживачів. Експерти відзначають ТМ «Дубровка» як «технологічно революційний» і перспективний бренд.

Концепт — Переможець

dubrovka-picture

Етикетки для горілки «Дубровка»

dubrovka-picture

Пляшка горілки "Дубровка"

dubrovka-picture

Висновок

Гумористичний відтінок, як в дизайні упаковки, так і в концепції позиціонування бренду в цілому не новий, але практично завжди успішний варіант. Створити самобутній і колоритний бренд вам із задоволенням допоможуть фахівці компанії KOLORO .

2113 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !