Деревенский самогон

«Натуральний сільський продукт, еталон якості і самобутнього смаку»

Передісторія

«Деревенский самогон» — це традиційний російський напій, зроблений вручну в мідному перегінному кубі. ТМ «Деревенский самогон» — федеральна торгівельна марка, представлена ​​на всій території Російської Федерації.

Це спільний продукт двох компаній «Russian Spirits International» і «Русские Оригинальные Напитки». Russian Spirits International здійснює безпосереднє виробництво спиртів для ЄС, які згодом розливають по пляшках в Литві.

Після чого вони експортуються в Росію. Компанія «Російські Оригінальні Напої» здійснює контроль за якістю продукції на кожному етапі її виробництва. Нещодавно компанія прийняла рішення про проведення редизайну існуючої пляшки і дизайну етикетки «Деревенский самогон» для чого був проведений конкурс серед дизайнерських компаній і брендингових агентств.

Читать дальше

Завдання

Завданням нашої компанії для даного проекту стала розробка унікальної геометрії пляшки і нового дизайну етикетки ТМ «Деревенский самогон», створення пам’ятних ідентифікаційних елементів бренду та інших комунікацій зі споживачем.

Рішення

Оскільки ТМ «Деревенский самогон» — продукт преміального сегменту, для того щоб виділити його на тлі інших конкурентних марок, важливо було розробити нову унікальну форму пляшки , яка відображала б як сучасність продукту, так і його багатий смак, і крім того, була б запам’ятовуваною. Новий дизайн етикетки повинен був зберігати позиціонування і УТП торгової марки — натуральний сільський продукт, еталон якості і самобутнього смаку.

Розробка унікальної геометрії пляшки і дизайну етикетки

Дизайнери і 3D-моделлери KOLORO врахували всі вищенаведені вимоги і відобразили свої унікальні ідеї в трьох концептах, презентованих замовникові.

Концепт «Колос»

Форма пляшки кругла – форма з найбільшим попитом в Росії. На поверхню нанесені об’ємні візерунки, якраз в тому місці, де беруться рукою; це збільшує сприйняття і запам’ятовуваність продукту через тактильні властивості. Форма схожа на традиційну, стару пляшку для зберігання самогону, використовувану в Росії вже протягом століть. Товсте дно вказує на ексклюзивність товару.

Родзинка концепту — фактурність і тактильні властивості. Через нанесений трафарет передана фактура благородного дерева. Матеріал етикетки структурою і кольором схожий на натуральні матеріали.

Багатий візерунок, стилізовані колоски, які служать не тільки для краси, а й для зручності і надійності тримання пляшки в руці, привертає увагу покупця переливом і блиском.

Читать дальше
samogon-picture

 

«Колоскова фактурність»підкреслює натуральність продукту і показує, з чого продукт виготовлений — з зернових.

Концепт «Колос»

samogon-picture

Концепт «Мануфактура»

В даному концепті була використана бочкова форма пляшки, характерна для дорогих напоїв, таких як віскі або бренді. Така пляшка зручно лежить в руці і актуальна для самогону «преміального» класу. Комунікаційний посил концепту можна виразити в наступних ключових словах: міць, тракторист, урожай, справжність, авторська робота, Федір Колосков, колгосп, ностальгія, акварель.

samogon-picture

 

Як ідентифікаційні елементи були обрані написи, що підкреслюють загальне позиціонування торгової марки:

  • «Урожай 2012 року» — як на дорогих винах;
  • «Народна мануфактура»;
  • «Зроблено вручну в мідному перегінному кубі»;
  • «Дбайливий підхід до традицій».

А також фірмовий персонаж — тракторист Федір Колосков. Сильний персонаж, якому можна довіряти і який розуміється на «Сільському самогоні». Горілка від талановитого майстра виробництва. Багатоетапний відбір компонентів, ексклюзивний купаж і дбайливий підхід до процесу виробництва — три унікальних особливості бренду. Тільки заможні люди можуть дозволити собі «бути собою».

Читать дальше

Концепт «Мануфактура»

samogon-picture

Концепт «Гуси»

Привабливість дизайну даного концепту підкріплюється унікальною формою пляшки у вигляді гусака.

Така пляшка не просто унікальна, але несе сильний емоційний посил. Концепт сільського самогону «Гуси» притягує до себе увагу ще й технікою виконання дизайну — декоруванням пляшки. Гуси можуть розганятися і злітати по колу пляшки, що змусить споживача взяти її в руки і крутити продукт, що є сильним стимулятором здійснення покупки. Крім того, злітають вгору птиці свідчать і несуть споживачам комунікацію: рух, прагнення вгору, зростання. Концепт був побудований на таких ключових словах: легкість, політ, зграя, переліт, дружба, ставок, небо, село, перо, м’якість, роздолля.

samogon-picture

Лінійка найменувань

білий і сірий, актуально для гусей, а також для самогону. Багато опитаних споживачі відзначили, що така пляшка виглядає дуже дорого і навіть як сувенірна продукція. Досить імовірно, що таку пляшку будуть купувати не тільки для себе, але і на подарунок.

Концепт «Гуси»

samogon-picture

Геометрія пляшки для концепту «Гуси»

samogon-picture

Результат

По закінченню конкурсу на розробку геометрії пляшки і нового дизайну етикетки, незважаючи на безліч гарних ідей, компанія «Російські Оригінальні Напої» не наважилася на кардинальну зміну образу бренду і вирішила зберегти колишній дизайн «Деревенского самогона».

Колишній дизайн «Деревенского самогона»

samogon-picture

 

Серед варіантів нашого брендингового агентства замовник особливо відзначив і схвалив концепт «Гуси».

Висновок

Брендам преміум-сегменту для того щоб зберегти і зміцнити свої позиції необхідно «відповідати очікуванням». Тому дуже важливо мати «багату», царську упаковку і унікальну концепцію позиціонування.

1819 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !