«Чистая правда»

«Нет ничего слаще, чем свет правды»

Передісторія

ТМ «Чистая правда» — новий горілчаний бренд, задуманий як локальний. Сьогодні це перспективний і затребуваний продукт на російському алкогольному ринку.

Завдання

Створення нового бренду — непроста і дорога робота. Однак, виходячи з бюджету замовника і того, що дана горілка буде продаватися в економ сегменті, необхідно було розробити новий бренд, дизайн етикетки, концепцію позиціонування і УТП, продумати укупорку пляшки з мінімальними витратами.

Рішення

Етапи розробки бренду. Ціновий сегмент — економ

Проект стартував з розробки дизайну етикетки. Виходячи з обмеженого бюджету, замовнику запропонована готова пляшка, яка є у вільному продажу, стандартної округлої форми. У процесі роботи над проектом було створено кілька варіантів дизайну етикетки і ковпака.

Дизайн етикетки і ковпака

Концепт №1 — «Полярний»

Розроблений концепт «Полярний» орієнтований на широку категорію споживачів, яких можна охарактеризувати, як «Шукачі пригод». Як ідентифікаційні елементи були обрані: сіро-блакитний колір етикетки, портрет дослідника на значку вгорі пляшки, ілюстрація полярної експедиції.

Опитування фокус-груп показало, що такий дизайн упаковки сприймається як «дизайн з минулого», що особливо підкреслюється плакатною стилістикою зображення, шрифтами радянських часів і вдало поєднується з простою формою пляшки. Ключові слова концепту: чистота, далека подорож, сніг, холод, мужність, невідоме, пробивна сила.

Найменування лінійки — це близькі за змістом до позиціонування слова:
Лінійка найменувань:

  1. Полярная
  2. Отважная
  3. Неведомая
Читать дальше

Концепт «Полярний»

chistaya-pravda-picture
chistaya-pravda-picture

Концепт №2 — «Рибак»

Однак, по закінченню проекту перемогу здобув інший концепт — «Рибак». Концепт «Рибак» позиціонується для широкої аудиторії споживачів, яким важливо спілкування і дружні відносини, які хочуть бути частиною компанії. Таке позиціонування для горілки — найвдаліший і має найбільший попит.
Опитування фокус-групи показало, що споживачі сприймають даний концепт, як «життєвий», веселий і гумористичний. Споживачі описують концепт такими словами: гумор, відпочинок, спілкування, довіра. Тому тема риболовлі обрана нами свідомо. Риболовля — це найкращий привід для зустрічі і спілкування з друзями.

Ідентифікаційні елементи

В якості основних ідентифікаційних елементів були обрані:

  1. Картина рибалки. Емоції, що передаються кольорами, технікою зображення, а також мімікою і позою героя, мають яскраве емоційне забарвлення, близьке споживачам горілки економ-сегменту.
  2. Рибки зроблені тисненням і виглядають як золоті рибки, що виконують бажання.
  3. Бронзовий фон з домішками металу — добре помітний здалеку.

При промальовуванні безлічі варіантів дизайну ковпака, вирішено запропонувати замовнику як закупорювальну пробку-Камю (Т-подібна пробка).

УТП (унікальна торгова пропозиція)

Для цього концепту запропоновано наступне УТП : технологія очищення «Рыбий клей КАРЛУК». Суть технології: риб’ячий клей карлук додається в горілку розчиненим. Клей поступово перетворюється в згустки, осідає і забирає на себе шкідливі домішки. Технологія придумана на Русі в 13-15 століттях і мала тоді велику популярність. Але, у зв’язку з поступовою заміною дорогих технологій більш дешевими, очищення горілки «обклеюванням» було незаслужено забуте російськими виробниками горілки.

Концепт «Рибак»

chistaya-pravda-picture

Результат

Новоспечений горілчаний бренд «Чистая правда» завоював широке коло споживачів і вагому частку ринку алкогольної продукції. Позитивний і душевний дизайн етикетки , правильно підібрані ідентифікаційні елементи і комунікаційний посил до аудиторії зіграли чималу роль в залученні покупців і завоювання їх довіри і лояльності. Новий бренд отримав високі оцінки експертів.

Концепт – Переможець

chistaya-pravda-picture

Висновок

Створення бренду — нелегке завдання, але для досягнення успіху — необхідне. Продукт без назви ніколи не буде користуватися колосальним успіхом, він залишиться непоміченим. Бренд, причому не просто зареєстрована торгова марка, а бренд з великої літери з королівськими амбіціями — не просто прибутковий, він — гарантований лідер ринку!

5030 голосов

Понравилась работа?
Оставьте свой голос:)

ЭТОТ ПРОЕКТ ВЫЗВАЛ У ВАС ЖЕЛАНИЕ РАБОТАТЬ С НАМИ?

Привет, KOLORO!
Меня зовут , я представляю компанию . Знаю, что Вы делаете крутые проекты и мы тоже хотим сделать что-то классное. Если коротко, то нам нужен . Свяжитесь со мной по e-mail или телефону:

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !