Один з провідних виробників м’ясних і ковбасних виробів на українському ринку. Крім м’ясних виробів компанія займається виробництвом молочної продукції. Для просування бренду компанії продукту потрібен впізнаваний фірмовий стиль і дизайн. Тому керівництво ГК «Глобино» звернулось в брендингове агентство KOLORO і замовило редизайн існуючого молочного бренду. Зміна дизайну упаковки масла і сирків була другим етапом редизайну молочного бренду «Глобино». Спочатку ми створили фірмовий стиль і дизайн упаковки твердого сиру. Тепер настала черга масла і сирків.
Дизайнери і маркетологи брендингового агентства KOLORO повинні були розробити:
дизайн упаковки вершкового масла;
дизайн упаковки плавлених сирків.
Також виникла потреба в розробленні УТП (унікальної торгової пропозиції) для молочного бренду. При створенні позиціонування враховувався зв’язок всіх підприємств компанії «Глобино».
Цілі редизайну молочного бренду:
сформувати неординарний фірмовий стиль;
підвищити впізнаваність бренду;
зміцнити позиції на молочному ринку України;
підвищити продажі.
Робота над створенням нового дизайну упаковки для вершкового масла і плавлених сирків тривала 4 місяці.
Щоб розробити дизайн упаковки, необхідно скласти портрет споживача. Згідно дослідженням, вершкове масло в Україні в основному купують жінки у віці від 30 років. Найчастіше масло купують для всієї родини: подружню пару і дітей. Тому новий дизайн повинен був бути привабливим для будь-якого віку.
Плавлені сирки купують чоловіки і жінки у віці від 20 років. Студенти і працівники часто перехоплюють їх під час обіду. Діти їдять плавлені сирки під час перекусів протягом навчального дня. Для приготування страв їх використовують рідше. Тому дизайн плавлених сирків може бути більш грайливим, яскравим і веселим. Ціновий сегмент обох продуктів: середній.
Читать дальшеДля дизайну молочних продуктів середнього цінового сегменту найчастіше використовують білий колір. Це підкреслює те, що продукт створений з натурального молока. Зображення сільських тварин на упаковці також покликані показати походження продукції. Написи на упаковці несуть важливу для споживача інформацію (кількість корисних речовин і вітамінів, жирність). Їх, як і назву продукту, виділяють помітними квітами і шрифтами.
З’ясувавши всі вищенаведені факти, ми приступили до розробки дизайну упаковки сирків і масла. В основу ліг створений нами раніше фірмовий стиль молочного парасолькового бренду «Глобино».
Читать дальшеВершкове масло купують раз в 2-3 тижні. Плавлені сирки відносяться до нерегулярних покупок. Їх споживання зростає під час свят, так як вони є елементами кількох популярних салатів. Міські жителі вважають за краще купувати масло і сирки в супермаркетах. На другому місці — спеціальні молочні магазини або кіоски. Найчастіше споживачі вибирають стандартну пачку в 200 грам. Якщо у споживачів велика сім’я вони можуть обрати 500-грамову упаковку масла, але вона є рідкістю для українських виробників.
Масло — один з ключових елементів бутербродів. Також ним заправляють каші і використовують при приготуванні різноманітної випічки. Плавлені сирки постійно присутні в раціоні студентів. Вони додають їх в супи, часто поєднують з рисом або макаронами і використовують для приготування бутербродів (замість твердого сиру). Також плавлений сирок може бути і самостійною стравою. Він зручний для швидкого перекусу.
Ринок плавлених сирків в Україні досить насичений брендами. При роботі над дизайном сирків ми відразу відмовилися від використання традиційних молочних мотивів. Єдине молочне посилання — виграшне поєднання блакитного і білого кольорів, яке було використано і в дизайні упаковки плавлених сирків.
На відміну від масла, цільова аудиторія сирків більш молода. Під час пошуку ідеї, ми вирішили зробити ставку на молодість, створивши образ «модного» сирка. Милий кролик в стильному шарфі — центральний елемент упаковки. Зелені різношерсті дерева містять кілька смислових підтекстів. По-перше, символізують чистий екологічний продукт без шкідливих добавок. По-друге, в ньому зашифровано назву сиру. Хоча дерева належать до різних видів, вони поєднані в один ліс. Так і різних людей об’єднує дружба.
Загальним для дизайну всіх упаковок залишається поєднання кольорів і характерний молочний сплеск.
Лінійка найменувань складається з 3-х продуктів. Сир Дружба, Сметанка і Грибний.
Думаючи про Сметанковий сир і зіставляючи його назву з уже придуманим персонажем, до нас прийшло осяяння. У білого кролика з’явилося ім’я — Сметанка.
До редизайну упаковка вершкового масла «Глобино» була виконана в золотистих кольорах з металевим відливом. Такий дизайн перестав відповідати очікуванням споживачів і не давав виділитися серед продукції інших виробників. Перед дизайнерами і маркетологами брендингового агентства KOLORO стояло складне завдання: створити дизайн упаковки, який підкреслить основні переваги продукції і зробить бренд несхожим на конкурентів.
При розробці перших концептів дизайну упаковки, ми вирішили акцентувати
увагу на натуральності вершкового масла. Кольорова гама витримана в
спокійних тонах: кремова упаковка з блакитними і помаранчевими вкрапленнями.
При виборі кольорів дизайнери спиралися на дослідження в області психології: блакитний колір
асоціюється у людей зі свіжістю, а помаранчевий — зі здоров’ям.
Головний елемент упаковки — корова, вписана в сонячне коло. Сонце спеціально стилізовано так,
що його можна прийняти за денце глечика — глиняного горщика для молока. По всій упаковці є
зображення польових квітів — це символізує луг, на якому
випасають корів. Все вказує на сільське, натуральне походження продукту.
Продовжуючи спиратися на традиційний дизайн упаковок для молочної продукції, дизайнери розробили спеціальний патерн. М’який жовтий колір дає людям відчуття світла і бадьорості. Відразу з’являються думки про ясний сонячний день, тепло і радість. Тому саме цей колір був узятий за основу упаковки. Для посилення ефекту натуральності продукту були додані зображення квітів. Створюється враження, що це луг, на якому пасеться корова. Раз вона їсть натуральну їжу, то дає таке ж молоко. У дизайні упаковки вершкового масла цей патерн вказує на його екологічність і корисність.
Читать дальше
Незважаючи на привабливість традиційного підходу, він
не давав можливості виділитися молочному бренду «Глобино» серед інших.
На українському ринку вже існувала величезна кількість молочних брендів,
які використовували в дизайні упаковки зображення тварин і рослин.
Спираючись на дані про український ринок вершкового масла, маркетологи
і дизайнери брендингового агентства KOLORO вирішили використовувати європейський
досвід дизайну упаковок.
Для вершкового масла ми обрали стиль flat (плоский) і взяли три кольори:
білий, блакитний і теплий жовтий. Мінімалізм дизайну висував на перший план
якість продукції: їй не потрібні додаткові зображення, щоб підкреслити
натуральність і свіжість.
Новий дизайн допоможе і споживачам. Всю інформацію про масло добре видно
на упаковці. Наприклад, жирність вказана помітним кеглем на білому сплеску.
Там же знаходиться логотип компанії. Сплеск на упаковці підкреслює високу
кількість молока в продукції. У першому варіанті нового дизайну упаковки
зберігся «луговий патерн». Незважаючи на приємні асоціації від кольорів,
вони вибивалися із загальної концепції європейського дизайну. Тому ми вирішили
прибрати патерн.
Остаточний дизайн упаковки вершкового масла
містить 4 кольори: білий, блакитний, жовтий і помаранчевий. Лінійка
масла складається з продуктів різної жирності, тому, чим воно жирніше,
тим більш насиченим жовтий колір куточка упаковки. Градація кольору допомагає
покупцеві на інтуїтивному рівні зрозуміти основні характеристики продукту, і
знайти потрібну пачку на полиці. Така турбота про споживачів викликає прихильність до
бренду.
Для створення УТП маркетологи провели дослідження ринку молочної продукції
України. Потрібно було зрозуміти, що пропонують споживачам компанії-конкуренти
і зрозуміти їх особливості. Завдяки дослідженням маркетологи брендингового агентства
KOLORO з’ясували, що для створення 1 кілограма масла або сиру необхідно переробити 10,5
літрів молока. Так виникло УТП для молочного парасолькового бренду «Глобино»: «Молока більше,
ніж у молоці». Спочатку УТП було придумано для твердого сиру, а потім перенесено на іншу продукцію.
Незвичайне УТП привертає увагу і легко запам’ятовується. Дизайнери змогли виразити його графічно і
створити інфографіку. Вона в простій і наочній формі пояснює,
в чому перевага молочної продукції компанії «Глобино».
Завдяки новому дизайну вдалося досягти кількох цілей.
Привернути увагу споживачів до молочної продукції.
У молочного бренду «Глобино» з’явилося своє обличчя.
Компанії вдалося відійти від образу виключно м’ясного виробника.
Незвичайна упаковка дозволяє виділитися серед конкурентів.