Варстість підкріплюючих текстiв та інфографіки
1500 USD
термін виконання : 7 днiв
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Підкріплюючі тексти на упаковках – рекламний прийом для підкріплення стратегії бренду і створення кращої комунікації зі споживачем. Тексти на упаковці – це сукупність слів, які розповідають про продукт. Найчастіше вони комбінуються з графічними елементами. Написи на упаковці товару можуть бути доповненням до назви лінійки. Іноді вони розміщуються на зворотній стороні упаковки. В такому випадку підкріплюючий текст може бути об'ємнішим. Деякі компанії розміщують на зворотній стороні легенду бренду.
Завдяки підкріплюючим текстам, упаковка стає яскравішою і помітнішою. Вона стає посередником між споживачем і брендом, елементом комунікації. Рекламний текст для упаковки підкреслює візуальний ряд і підсилює його.
Ви отримаете
1. Площа упаковки. Якщо місця на упаковці багато, то й інфографіки з текстом знадобиться більше. Відповідно, вартість розробки підкріплюючих текстів буде вищою.
2. Деталізація. Найчастіше інфографіка – це невеликі схематичні зображення, виконані в пласкому стилі (flat). Якщо потрібні зображення великого розміру,з детальним промальовуванням – це ілюстрація, і ціна на них буде вищою.
3. Кількість послуг. Якщо розробка текстів та інфографіки замовлено разом з створенням УТП – ціна на комплект з 3 послуг буде нижче.
1. Аналіз ринку, на якому планується запускати продукт (або вже працює компанія). Також маркетологи аналізують цільову аудиторію продукту, їх інтереси, цінності і середовище проживання.
2. Аналіз бренду, його платформи, особливостей позиціонування. Також маркетологи проводять SWOT-аналіз бренду – шукають сильні і слабкі сторони товару, нереалізовані можливості і можливі проблеми (загрози).
3. Далі команда проекту розробляє 4 варіанти комунікацій. Кожен з них є комбінацією тексту та графічних елементів.
4. Створення 4 варіантів комунікацій на вибір. Кожен з них є комбінацією написів на упаковці і графічних елементів (інфографіки), які роблять думку завершеною.
5. Завершується проект доопрацюванням обраного варіанту і розробкою фірмових шрифтів для підкріплюючих текстів. Докладніше про вибір шрифту і йоговплив на споживачів ви можете прочитати в нашій статті.
Підкріплюючі тексти – це текстові елементи, які знаходяться на упаковці і створюють образ бренду (разом з ілюстрацією, назвою, фірмовими кольорами тощо). Їх основна мета – створення певного настрою та сприйняття товару у споживача. Підкріплюючі тексти:
підкреслюють позиціонування бренду;
формулюють унікальну торгову пропозицію (УТП);
підвищують впізнаваність продукту.
Напис на упаковці є рекламним інструментом, який виділить ваш товар серед аналогічних.
Важливо відзначити, що підкріплюючі тексти і слоган (девіз) бренду – не одне і те саме. Слоган – поняття, з яким асоціюється бренд, воно універсальне і довговічне. Він може не змінюватись від моменту заснування компанії, може бути частиною логотипу бренду. Також слоган дублюється на всіх продуктах, які випускаються під одним брендом. Наприклад, слоган Nestle – «Good Food, Good Life» присутній на всій продукції компанії (і є частиною логотипу).
Рекламні слогани – не такі довговічні, вони можуть змінюватися, трансформуватися з плином часу або адаптуватися під конкретну країну. Це робиться для кращого звучання слогану. Іноді вони перегукуються з підкріплюючими текстами на упаковці. Буває, що слогани приходять в рекламні ролики саме з упаковки.
Підкріплюючі тексти розробляють спеціально для упаковки, найчастіше для конкретного продукту. Слова підкреслюють УТП, роблять продукт особливим. Наприклад, для бренду «Простоквашино» (на українському ринку) створили індивідуальний текст для різних видів продукції. Він підкріплює позиціонування іартикулює УТП. Зернистий сир пропонують спробувати до салату. На упаковці сметани підкріплювальний текст свідчить, що полуниця з «Простоквашино» – смачніше. Рекламну кампанію теж будували на основі цієї ідеї.
1. Стислість. Напис на упаковці повинен легко читатися, бути інформативним і чітким. В цьому допомагає стислість формулювань і правильно підібраний шрифт.
2. Текст повинен викликати довіру, бути рекламою, але не виглядати як реклама. Цей ефект досягається завдяки використанню простої лексики та виключенням стоп-слів. Наприклад, різниця між банальним «100% натуральний сік» і «насправді свіжовичавлений сік».
3. Гармонія з позиціонуванням товару. Наприклад, недоречно для середнього цінового сегменту розміщувати тексти про преміальну якість.
Замовити текст для упаковки ви можете в KOLORO (Київ). Маркетологи проведуть аналіз бренду і його дизайну, виділять сильні сторони продукту. Потім копірайтери згенерують варіанти текстів, а дизайнери розроблять візуальну складову.
1. Підвищення впізнаваності бренду за рахунок привабливішої упаковки і кращої комунікації зі споживачем.
2. Унікальні вербальні та графічні елементи, розроблені згідно з позиціонуванням бренду.
3. Зростання продажів завдяки підкріплюючим текстам, які орієнтовані на цільову аудиторію. Вони стимулюють на пробну покупку і підвищують ймовірність повторної.
4. Консалтинг на етапі впровадження підкріплюючих текстів на упаковку продукції.
Правильно сформульовані написи на упаковці – потужний вербальний інструмент. Вони вигідно доповнюють візуальний образ бренду. Також підкріплюючі тексти є додатковим механізмом маркетингового просування продукту.
Написати текст для упаковки, який відповідатиме потребам ЦА і посилить бренд, допоможе команда KOLORO. Ми робимо бренди успішними!