Перенесення концепції дизайну на новий формат

Варстість перенесення концепції дизайну на новий формат

800 USD

термін виконання : 4 дні

Від чого залежить ціна

  1. Від площі упаковки

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Перенесення концепції дизайну на новий формат з KOLORO це:

Дизайн упаковки відіграє важливу роль у просуванні продукції. Оригінальний дизайн упаковок виділяє товар на полиці і привертає увагу споживача до продукту. Періодично компаніям потрібно змінювати формат упаковки: збільшувати або зменшувати розміри, змінювати форму або матеріали. Дизайн упаковки та етикетки – своєрідне обличчя продукції, за яким споживач легко впізнає її. Тому, коли виникає необхідність випускати продукцію в упаковці нового формату, важливо зберегти впізнаваність бренду.

Ви отримаете

Від чого залежить вартість перенесення концепції дизайну на новий формат

1. Від площі упаковки. Чим більший розмір упаковки, тим дорожча вартість перенесення.

2. Додаткових послуг. Якщо треба перемалювати ілюстрації або провести нову фотозйомку – ціна збільшиться.

Для уточнення вартості перенесення зв'яжіться з нами, натиснувши на кнопку розрахувати проект (правий верхній кут). Менеджер KOLORO відповість на всі ваші запитання.

Перенесення концепції дизайну на новий формат: етапи

  1. Підготовка розкрою нової геометрії упаковки.

  2. Перенесення текстової частини на новий формат.

  3. Опрацювання логоблоку – виділення області, в якій перебуватиме логотип.

  4. Опрацювання острівця для лінійки продукції.

  5. Адаптація під новий розмір елементів дизайну та ілюстрацій. На цьому етапі до тексту та елементів фірмового стилю ми додаємо візуальне оформлення.

  6. Друк і тестування нового формату.

Дизайн пакування

Перенесення концепції дизайну на новий формат

 

В агентстві KOLORO можна замовити неповторний дизайн упаковки!

Дизайн упаковок

Дизайн упаковок для бутика десертів Bibelot

Постійна конкуренція збільшує вимоги до дизайну упаковки. Зміна формату упаковки – один із способів підвищення конкурентоспроможності на ринку. Розробляючи дизайн сучасної упаковки, необхідно враховувати головні світові тенденції маркетингу і брендингу.

1. Мобільність. Популярністю користується продукція компактних розмірів, яку можна носити з собою. Дизайн упаковки косметики і ліків розробляють, орієнтуючись на цей тренд. Ця тенденція також впливає на дизайн упаковки продуктів та напоїв. Наприклад, пиво Amsterdam Navigator виходить у новому форматі: Beer Shot (237 мл). Такий обсяг дозволяє випити пиво за пару ковтків. Покупцеві не потрібно думати про те, куди подіти відкриту банку, в якій ще є напій.

2. Збільшення розмірів. Популярністю користуються великі «сімейні» упаковки, які дозволяють споживачам економити гроші і час. З падінням купівельної спроможності продажу великих упаковок показують стабільне зростання.

3. Еко-тренд. Еко-дизайн упаковки користується великою популярністю, особливо на європейському ринку. Важливо використовувати матеріали, які швидко розкладаються, або які можна переробити. Вони не повинні забруднювати навколишнє середовище.

Дизайн пивної банки

Дизайн банки пива Amsterdam Navigator

Перенесення концепції дизайну на новий формат з KOLORO: що ви отримуєте

1. Точне перенесення дизайну на новий формат. Дизайн упаковки товару створюється з урахуванням особливостей продукції. Ці особливості необхідно зберегти і в новому форматі.

2. Збереження впізнаваності. Всі особливості дизайну упаковки будуть збережені і споживач зможе знайомитися з продукцією, незважаючи на новий формат.

3. Баланс розмірів основних зон (логоблок, найменування, УТП, текст). Дизайн упаковки продукції складається з багатьох елементів, які гармонійно розташовані стосовно один до одного. При перенесенні дизайну на новий формат ми прослідкуємо, щоб цей баланс не був порушеним.

Дизайн упаковки – один з найважливіших елементів для залучення уваги споживачів. Агентство KOLORO допоможе перенести особливості дизайну на новий формат і збереже унікальність вашого продукту!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !