Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Дизайн упаковки – один з основних компонентів успішного бренду. Сьогодні упаковка товару — найважливіший маркетинговий інструмент та канал комунікації бренду зі споживачами (як наявними, так і потенційними).
Дизайн упаковки та етикетки – ефективний інструмент просування продукту. Привабливе оформлення товару стимулює зростання спонтанних і обдуманих покупок. Важливо, щоб кожен елемент дизайну був продуманим, справляв приємне враження і ефективно працював на користь бренду.
Сьогодні лідерами продажів стають ті торгові марки, для яких кожен крок у процесі продажів і просуванні – це стратегія.
Від розробки продукту і його оформлення, до розміщення на полиці в торговому залі. Дизайн продукту і упаковки – ідеальна можливість, щоб:
виділитися серед конкурентних брендів;
привернути увагу аудиторії;
порадувати споживача.
Численні дослідження підтверджують, що більшість покупців віддають перевагу товарам з якісним і естетичним дизайном упаковки та етикетки.
Візуальна складова продукту сильно впливає на споживача. На стадії знайомства з продуктом, він нічого не знає про якість товару. Саме упаковка впливає на перше враження про товар.
Оформлення упаковки у фірмовому стилі компанії підвищує впізнаваність бренду і рівень продажів, без додаткових витрат на рекламу.
Ви отримаете
Площі упаковки. Якщо упаковка товару вимагає розміщення на ній інфографіки – вартість буде вищою.
Потреби у створенні підкріплюють текстів. Якщо додатково потрібно буде придумати про-тексти – вартість буде вищою.
Потреби у створенні ілюстрацій. Ілюстративні матеріали оплачуються окремо.
Конкуренції на ринку. Чим більше конкурентних брендів присутньо в сегменті, тим складніше придумати щось нове для дизайну упаковки.
Маркетингових цілей, які ставить перед собою бренд. Вартість дизайну упаковки залежить від частки ринку, яку потрібно зайняти й рівня продажів, якого потрібно досягти.
1. Аналіз ринку: споживачів, компанії та конкурентів. На першому етапі ми зберемо всю доступну інформацію про компанії, конкурентні бренди і уподобання ЦА. На основі цих даних будуватиметься подальша робота.
2. Створення дизайн-концепції і підбір референсів. Ми влаштуємо мозковий штурм для пошуку ідеї, на якій будуватиметься дизайн упаковки. Також ми зберемо референси і складемо муд-борд – ілюстративну схему, яка направлятиме нас у подальшій роботі.
3. Створення 3 концептів упаковки і 3 варіантів УТП. На основі ідеї і муд-борда, а також даних дослідження, ми розробимо 3 варіанти дизайну лицьового боку упаковки. Для кожного з них ми також надамо УТП.
4. Дизайн зворотної сторони упаковки (2 концепту). Також ми запропонуємо 2 варіанти дизайну звороту упаковки.
5. Вибір одного концепту та внесення 2-х порцій правок до нього. 5-ий етап – презентація та вибір клієнтом одного варіанту дизайну (лицьового боку, звороту і УТП). Після цього ми розпочнемо доопрацювання остаточного варіанту. Ви маєте можливість внести в концепт 2 порції правок.
6. Створення підкріплюючих текстів та інфографіки. Коли упаковка готова, ми формулюємо підкріплюючі тексти, придумуємо і наносимо на неї інфографіку. Це може бути інформація про корисні речовини, які містяться в продукті, інструкція з використання (приготування), склад або цікаві факти про товар.
7. Підготовка оригінал-макету. Ми створюємо креслення макету для передачі в друкарню.
8. Розробка технології друку. Останній етап – вибір відповідної технології друку.
Дизайн упаковки – це ключовий елемент брендингу споживчих товарів, набір графічних рішень, щодо оформлення та тари товару, спрямованих на створення його позитивного візуального образу.
Упаковка товару не лише сприяє безпечному транспортуванню і зберіганню товару, грамотне оформлення продукту стимулює його продаж. Упаковка також є особливим видом товару, її форма і дизайн розкажуть про продукт набагато більше і яскравіше, ніж «найдотепніший» рекламний текст.
Дизайн продукту і «його обгортка» повинні відповідати смакам та уподобанням аудиторії, на яку продукт орієнтований, крім того, необхідно враховувати ціновий сегмент, в якому позиціонуватиметься товар. Важливо також підкреслити в дизайні упаковки та етикетки особливості та конкурентні переваги бренду.
Розробка дизайну упаковки — це надання продукту яскравих деталей і додаткової переваги перед конкурентами. Це підбір кольорової гами, форми, матеріалу тари і її оформлення, вибір шрифту. В процесі розробки дизайну упаковки важливо враховувати не тільки особливості виробництва та виготовлення тари, але і закладати в дизайн враження, які товар і його оформлення повинні справити на споживача.
Візуальна естетика і привабливість. Якісна упаковка закликає покупця до придбання, «говорить» зі споживачем і підштовхує його до спонтанної або продуманої покупки.
Тактильний відгук. Матеріал, розміри, якість виготовлення, вид друку — все це відіграє важливу роль для споживача під час вибору товару.
Емоційний відгук. «Обгортка товару» повинна викликати у споживача позитивні емоції і позитивні асоціації, це дає можливість створити емоційний зв'язок між брендом і споживачем.
Функціональність. Крім естетики, упаковка повинна зберігати і свою функціональність – зберігати товар і захищати його від зовнішніх впливів.
Фірмовий стиль. Дизайн-концепт оформлення товару повинен відповідати загальній концепції фірмового стилю компанії, це підвищить впізнаваність бренду.
продукт вигідно відрізняється від конкурентних товарів;
новий дизайн розкриває і демонструє цінності бренду;
інформує про унікальні риси і особливості функціональності товару;
надає додатковий емоційний окрас продукту.
Дизайн упаковки та етикетки починається з вивчення психологічних особливостей потенційного покупця і його мотивації під час вибору певного продукту. Ми проводимо маркетингові дослідження, вивчаємо ринок і цільову аудиторію, розробляємо концепцію позиціонування товару, на основі якої створюється дизайн бренду, його упаковки та етикетки. Процес розробки упаковки задіює фахівців різних профілів. Крім маркетологів та дизайнерів, для досягнення максимального ефекту, в розробці форми і дизайну, задіяні висококласні інженери і технологи нашої компанії.
Наша перевага в тому, що ми не дизайн-студія, а брендингове агентство, тому можемо запропонувати нашим клієнтам не тільки створення нового дизайну, але і 3D-візуалізацію упаковки, її форми і виготовлення першого тиражу упаковки!
Брендингове агентство KOLORO розробить новий дизайн упаковки для молочної продукції, майонезу, соусів, м'ясної та ковбасної продукції, соняшникової олії, хлібобулочної та кондитерської продукції, дизайн упаковки чаю або кави, соків, мінеральних вод, побутової хімії, і, звичайно ж, дизайн упаковки пива, горілки, вина та інших алкогольних напоїв.
Етикетка – це частина оформлення товару, що є потужним стимулятором продажів. Професійно створений дизайн етикетки повідомляє споживача про високу якість і особливі переваги вашого продукту. Правильно підібрані колір, форма і графіка в дизайні етикетки ідеально доповнять упаковку товару і зроблять її привабливою, позитивно презентуючи товар і стимулюючи продажі. В такій продукції, як алкогольні та безалкогольні напої, успіх бренду безпосередньо залежить від дизайну етикетки, єдності дизайнерської ідеї, що реалізується у формі пляшки і етикетки.
Основної етикетки (корпусної). На основній етикетці зазвичай розміщується логотип, символіка та найменування товару, а також додаткові параметри в залежності від виду продукції – сорт, міцність і ін.
Кольєретки (етикетка у верхній частині пляшки). Найменша за розмірами етикетка у верхній частині пляшки, на ній розміщується логотип, символіка компанії, найменування товару і рік випуску. Така етикетка присутня зазвичай на упаковці алкогольних і безалкогольних напоїв.
Контретикетки (етикетка на звороті упаковки). Контретикетка містить корисну інформацію для споживача – склад товару, харчову цінність, вказівку міцності, обсягу, виробника і місця виготовлення, дати виготовлення, символіки компанії, знаки якості та штрих-код.
Грамотна розробка упаковки з урахуванням бажань споживача та його переваг, з урахуванням останніх тенденцій на ринку та дій конкурентів, дозволять вам не тільки підвищити лояльність ваших споживачів, але і охопити нові сегменти ринку.
Під час оформлення товару також дуже важливо не забути про функціональність. Ми створюємо упаковку, яка притягує увагу покупця, пробуджує в ньому бажання взяти товар у руки і купити його! Створена нами упаковка має саме ті корисні функціональні властивості, яких бракувало вашому споживачеві.
Спеціалізація брендингового агентства KOLORO на розробці упаковки для лікеро-горілчаної продукції, винної продукції і винно-горілчаної продукції дозволяє створювати унікальний дизайн етикеток для горілки, винних етикеток, сендвіч-етикеток, дизайн етикеток на горілку і винну продукцію, оригінальне оформлення пляшки і дизайн пляшок, ексклюзивну геометрію пляшок. Крім того, наше брендингове агентство надає допомогу під час виробництва тари і упаковки будь-якої складності.
Випереджаючи конкурентів і передбачаючи очікування споживачів, ми успішно просуваємо на ринку кращі бренди. Зверніться до нас, щоб приєднатися до них!