Неймінг (розробка назви бренду)

Варстість неймінгу (розробки назви бренду)

3000 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Клас продукту
  2. Доменне ім'я
  3. Потреба в реєстрації

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Послуги неймінгу в KOLORO це:

Поняття «неймінг» походить від англійського слова «name» — ім'я, назва.  Naming — процес розробки назви для чого-небудь. Неймінг бренду — поєднання креативу та маркетингу. Назва продукту повинна добре запам'ятовуватись, гармонічно поєднуватись з товаром, відрізняти від конкурентів, сприйматись ЦА. Процес неймінгу ускладнюється тим, що треба створити назву компанії, яка буде унікальною на ринку. Для цього треба зареєструвати її і юридично закріпити за своєю компанією. Якщо у вас є вже існуючий бренд, який потребує нової назви, що допоможе забути про минулі невдачі — в нагоді стане ребрендінг.

Ви отримаете

Назва фірми, компанії або продукту повинна:

  • відповідати концепції позиціонування;

  • гармонічно завершувати образ бренду;

  • відображати головну ідею, місію, основні цінності бренду;

  • викликати відповідні асоціації та емоції;

  • позитивно впливати на імідж компанії та продукту.

Ім'я бренду — це старт на шляху будь-якої торгової марки! Зроби перший крок разом з KOLORO!

Вартість неймінгу залежить від наступних факторів

  1. Клас продукту. В залежності від специфіки та призначення всі товари та послуги розділені на окремі класи. Це впливає на вартість неймінгу, оскільки конкуренція на різні класи товарів та послуг відрізняється. Одна з основних умов неймінгу — унікальність назви і правильне комунікаційне повідомлення. Чим конкурентніше середовище — тим важче досягти мети. Наприклад, створити унікальну назву горілчаного бренду (33 клас) набагато важче, ніж провести неймінг для страхової компанії. Спеціалісти компанії KOLORO допоможуть вам розібратись з переліком класів товарів та послуг, щоб визначитись, до якого саме належить ваш продукт.
  2. Доменне ім'я. Якщо вам необхідно створити корпоративний сайт, і назва бренду автоматично буде вашим доменним ім'ям, то кількість можливих варіантів значно зменшується. Це пов'язано з тим, що назва може бути вільною для реєстрації торгової марки, але таке доменне ім'я вже зайняте. В такому випадку, необхідно буде розробити неймінг, враховуючи ці обмеження.
  3. Потреба в реєстрації. Створити назву, яку не потрібно реєструвати набагато легше, тому вартість нижча.
  4. Кількість замовлених послуг. Вартість розробки назви бренду разом з лінійкою найменувань буде нижчою (порівняно з вартістю кожної послуги взятої окремо).
Приклад складового неймингу для джина

Розробка назви бренду: етапи

Створити назву для бренду або компанії — доволі складне завдання, яке потребує творчого мислення та серйозної аналітичної підготовки. Тому KOLORO має план, згідно якого ми розробляємо назву бренду.

1. Аналіз ринку, конкурентів і споживачів. Ми аналізуємо ринок, на який плануємо запустити продукт, розглядаємо вільні ніші, оцінюємо конкурентів.Наступний крок — визначення цільової аудиторії та складання детального портрету споживача. Команда маркетологів вивчає смаки, уподобання, середовище проживання споживачів і ситуацію споживання продукції. Приклад: Аналіз ринку мінеральної води в Україні.
2. Внутрішній аудит компанії. На цьому етапі ми вивчаємо саму компанію, її продукцію, філософію, цінності та місію бренду. Ця інформація допоможе вибрати назву, яка буде розкривати бренд, підкреслювати його особливості. Результатом аудиту є документ-характеристика бренду. У нього маркетологи заносять всю інформацію про основні якості бренду, його позиціонування та зовнішній вигляд.
3. Розробка технічного завдання. Технічне завдання – документ з докладним описом вимог. Спільно його складають аккаунт-менеджер і замовник. Всі подальші роботи проводяться згідно з пунктами, прописаним в ТЗ.
4Ми визначимо основну ідею неймінгу, тобто якие саме овідомлення повинна доносити до споживачів назва бренду.
5. Генерація варіантів назви (більше 1000 штук). Команда проекту вивчає інформацію про компанію та продукцію, інтереси цільової аудиторії та придумує назви для бренду. Під час цього процесу копірайтери і неймери шукають натхнення у музиці, кіно, навколишньому світі, переглядають тисячі тематичних і абстрактних зображень.
6. Відбір варіантів назви. Далі відбувається процес відсіювання  варіантів. Ми перевіряємо їх на фонетику, проводимо аналітичний розбір лінгвістики та стилістики назви, психолінгвістичний аналіз, також аналізуємо семантику та асоціативний ряд, запам'ятовуваність. Далі ми перевіряємо відібрані варіанти на унікальність. Кращі 15 варіантів потрапляють до фінальної презентації. До кожного з них ми розробляємо супровідний текст.
7. Розробка візуальної складової. Для кожної назви ми розробляємо візуальний супровід. Він допомагає проілюструвати назву, розповісти про товар з емоційної точки зору, спростити вибір. Візуальний ряд демонструє позиціонування, також ми створюємо орієнтовну візуалізацію логотипу для кожного з варіантів.
8. Вибір остаточного варіанту. Далі з 15 варіантів замовник вибирає 3 і ми проводимо опитування цільової аудиторії. З його допомогою ми знаємо як запам'ятовується і з чим асоціюється назва, як її вимовляють люди. Потім, отримавши 3 концепти та аналіз опитувань, замовник робить вибір на користь одного з варіантів.
9. Консалтинг з реєстрації торгової марки. Заключний етап – консультація з питань реєстрації торгової марки. Співробітники KOLORO розкажуть про всі нюанси і дадуть поради щодо реєстрації торговельної марки.

Неймінг бренду одягу, Scotch and Soda - ідеальне поєднання

Розробка назви (неймінг) вимагає:

  • ретельного аналізу ринку;
  • тестування на фокус-групах;
  • лінгвістичного аналізу;
  • творчого підходу і колективної роботи.
Сильное слово, как основа названия водочного бренда

Створення неймінгу: фактори, які впливають на успіх

  • легкість вимови назви;

  • запам'ятовуваність;

  • асоціативність;

  • благозвучність назви.

Приклад назви-асоціації для неймінгу шоколаду

Типологія та способи неймінгу

1. Традиційний неймінг – вибір назви проводитися за аналогією з вже існуючими на ринку. Це, в першу чергу, асоціативний неймінг. Назва, побудована на асоціаціях, буде доступною і зрозумілою широкій аудиторії. Наприклад, такі назви як «Ферма», «Веселый молочник», «Буренка» відразу асоціюються з молочною продукцією. Перевагами таких назв є позитивне сприйняття аудиторією і відповідність очікуванням споживача.

2. Описовий неймінг. Описові назви чітко передають суть продукту, наприклад, «Универмаг» або «Юридическая компания Твое Право». Вони, як правило, важкі для запам'ятовування і сприйняття, і мають низьку конкурентну здатність.

3. Географічний неймінг користується високою популярністю. Назва пов'язана з містом або територією, додає бренду ваги. З такою назвою легко зв'язати й легенду бренду Такі назви як «Галичина», «Тульчинка», «Дніпро», «Львівське», та ін. відображають історію та традиції продукту.

4. Асоціативний неймінг. Завдання назв-асоціацій – викликати у споживача позитивні емоції, створювати яскраві враження, демонструвати певний стиль і спосіб життя. «Oops», «Schweppes», «Літо» - такі назви мають високий рівень запам'ятовування.

5. Складений неймінг – спосіб генерації назви за допомогою комбінації 2-3 слова або перекладу іноземних слів. Такі назви приваблюють споживача своєю незвичністю і оригінальністю. «Трещоткин», «Пекарики», «Забодайка» – такі назви міцно засідають в голові споживачів, їх неможливо забути.

Найефективніше використовувати всі ці методи в комплексі і не боятися навіть найнеординарніших ідей. Головне, попередньо випробувати назви на ЦА, що допоможе вибрати вдалий варіант.

Необхідно враховувати, що розробка назви бренду (неймінг) обов'язково передбачає наявність концепції позиціонування, сформованої унікальної торговельної пропозиції, а іноді і легенди бренду. Якщо Ваша компанія має потребу в формуванні цих елементів для продукту, ви завжди можете звернутися за допомогою до фахівців KOLORO.

Замовити розробку назви, яка потрапляє прямо в ціль, приємно звучить і легко запам'ятовується можна в KOLORO. Зв'яжіться з нашим менеджером прямо зараз і отримайте безкоштовну консультацію!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !