Варстість Key Visual (Ключового візуального образу)
3000 USD
термін виконання : 30 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Key Visual (key visual) – ключовий рекламний образ, який використовується для налагодження комунікації зі споживачем. Він передає смисл рекламного повідомлення і легко запам'ятовується за допомогою однієї картинки. Візуальний образ у рекламі бренду слугує для його ідентифікації, підкреслює індивідуальність і стиль. Ключовий образ бренду повинен сформувати у свідомості споживача набір позитивних асоціацій. Чим більше позитивних асоціацій викличе бренд – тим вищими будуть продажі.
Ключовий образ складається з графічних елементів, які розповідають історію товару, демонструють його особливі характеристики. Тому ключовий образ, найчастіше, набагато динамічніший, ніж логотип. Він схожий на рекламний постер фільму (на відміну від звичайних рекламних оголошень).
Ви отримаете
Складності і детализованості зображення.
Кількості рекламних носіїв, на яких буде розміщено плакат.
Термінів виконання роботи.
Щоб розрахувати вартість створення ключового образу реклами зв'яжіться з менеджером КОЛОРО. Форма для заявки – в лівому нижньому кутку сайту або напишіть нам пошту – hi@koloro.ua
1. Внутрішній аудит компанії (про те, як проводити аналіз бренду ми писали в нашій статті). Ми з'ясуємо всі плюси і мінуси компанії, щоб створити рекламу, яка підкреслить індивідуальність бренду і зобразить його в найкращому світлі.
2. Аналіз ринку (конкурентів і цільової аудиторії). На цьому етапі ми зберемо інформацію про поточну ситуацію і складемо портрет цільового споживача.
3. Розробка ідеї для візуального образу. На основі зібраних даних, ми проведемо мозковий штурм і придумаємо ідею, навколо якої будемо будувати visual key.
4. Створення 3 концепцій ключового візуального образу. На основі зґенерованих ідей, ми зробимо 3 концепти рекламного образу і представимо їх клієнту.
5. Вибір 1 концепту, його аналіз та доопрацювання. Після презентації та вибору фіналіста ми допрацюємо його.
Key visual був придуманий після того, як у брендингу відбулася маленька революція. У минулому, для кожного засобу комунікації використовувалися індивідуальні повідомлення. Проте маркетологи зробили висновки, що ефективніше транслювати одне послання, невпинно повторюючи його споживачеві. Тому образ з телевізійних екранів (як найбільш яскравий) почав транслюватися по радіо і тиражуватися в газетах.
Заковика була в тому, що не всі телевізійні ролики можна було вдало адаптувати до сприйняття на слух. Деякі втрачали сенс, якщо прибрати звуковий елемент.
Так народилася ідея створити ключовий візуальний образ, який володіє ідеєю бренду, колірним рішенням, фірмовим стилем, шрифтом, звуком (у бренда Zippo захищений патентом фірмове клацання запальнички) і стане зрозумілим і впізнаваним для всіх споживачів.
Ключовий візуальний образ в рекламі зимової гуми від Good Year
Візуальний образ бренду, як і фірмовий стиль створюється надовго. Частина його елементів залишаться з брендом на все його життя. Однак, перш за все, візуальний образ бренду розробляється для рекламної комунікації споживача і виробника.
Замовити рекламну стратегію ви можете в брендинговому агентстві KOLORO. Давайте зростати разом!
Також ключовий візуальний образ є дороговказом для дизайнерів, які працюватимуть з брендом у майбутньому. Деякі бренди роблять Key visual для внутрішнього користування. Він допомагає новим співробітникам швидко влитися в процес роботи, розуміти свою компанію. Його розміщують в гайдлайні, детально текстово описуючи.
Ключове візуальне зображення − рекламний плакат магазину оптики
Щаслива наречена – ключовий рекламний образ з рекламного плаката Vera Wang (в центрі)
Ключовий візуальний образ до новорічних святом від ритейлу Robinsons
Після проведення всебічного аналізу товару, цільової аудиторії і конкурентів, команда з маркетолога, дизайнера і копірайтера розробить ідеї ключового візуального образу. Ми будемо опиратися на вектор бренду, його історію, цінності і позиціонування. Щоб привернути увагу споживачів і пробудити в них емоції, можна звертатися до таких триггерів (емоційних подразників, які стимулюють споживачів до дії):
спогади з дитинства;
екскурс в історію (бренду або країни);
оспівування молодості;
картина «день зі звичайного життя»;
технологічність;
рекомендації (зірок або фахівців в області);
стиль життя (цільової аудиторії);
секс;
креатив (як візуальний, так і вербальний – гра слів, наприклад).
образи безпосередньо не пов'язані з брендом – наприклад, «обличчя» бренду Starbucks;
образи, пов'язані з брендом – культова американська рекламна кампанія «Got Milk»;
вбудовані образи – наприклад, червона підошва взуття Christian Louboutin, яка одночасно є і символом бренду, і центральним елементом рекламних комунікацій.
Рекламний образ, який забезпечить впізнаваність бренду.
Залучення уваги цільової аудиторії бренду і стимулювання продажів.
Індивідуальність, завдяки якій ваш бренд виділиться на тлі конкурентів.
Унікальні вербальні і графічні елементи.
Контроль менеджером всіх етапів роботи.
Створити ключовий образ для рекламної кампанії ви можете, звернувшись в KOLORO! Творімо разом!