Кампанія 360

Варстість кампанії 360

3000 USD

термін виконання : 30 днів

Від чого залежить ціна

  1. Кількість використаних рекламних носіїв
  2. Обрані канали комунікації
  3. Кількість ефірного часу

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Рекламна кампанія 360 KOLORO це:

Кампанія 360 або інтегровані маркетингові комунікації – концепція рекламного просування, яка заснована на ефективному використанні максимальної кількості засобів комунікації. Повідомлення, яке передається різними словами, об'єднане однією рекламною ідеєю і емоційним образом бренду. З плином часу, стратегія трансформувалася. Тепер не комунікаційний посил розподілився по медіа, а сам вибір медіа був продиктований рекламною ідеєю. «Засіб комунікації є повідомлення» – говорив гуру маркетингу Маршалл Маклуэн.

Сьогодні рекламна ідея зазвичай створюється на великий проміжок часу – від 3 до 5 років. У цей період рекламні кампанії можуть відрізнятися, але продовжують мати центральну ідею – вектор розвитку бренду. Наприклад, рекламний стрижень бренду Evian – «Вічна молодість», навколо якого будуються всі маркетингові активності. Рекламні повідомлення продовжують транслюватися в медіа, в різних формулюваннях просуваючи центральну ідею кампанії.

Частково реклама в 360 градусів стала відповіддю маркетологів на посилення медійного шуму. Через нього люди перестали звертати увагу на медійні активності і навчилися абстрагуватися від них. Рекламна комунікація 360 впливає на споживача не в лоб, а в обхід – це її основний плюс.

Ви отримаете

Розробка рекламної кампанії 360: від чого залежить вартість послуги

Завдяки розвитку інтернет-технологій, у рекламних кампаній 360 відкрилося друге дихання. Це пов'язано з розвитком контекстної реклами і можливістю точного налаштування параметрів під час запуску кампанії онлайн. Тому частково вартість кампанії 360 залежить від:

  • частоти запитів за обраними ключовими словами;

  • від точності вибору ключових фраз і підібраного для них тексту;

  • кількості реклами конкурентів з аналогічним ключовими словами.

На вартість проведення рекламної кампанії 360 впливає

  1. Кількість використаних рекламних носіїв.

  2. Обрані канали комунікації і кількість ефірного часу.

  3. Розмір частки ринку компанії.

  4. Витрати на рекламні кампанії основного конкурента.

При цьому, витрати на рекламну кампанію в 360 градусів не повинні перевищувати 10% від її прогнозованого прибутку.

Щоб розрахувати розробку рекламної кампанії 360 зателефонуйте нам (+38 (044) 223 51 20) або напишіть на пошту (hi@koloro.ua).

Приклад реклами слабоалкогольного напою

Розробка інтегрованої маркетингової комунікації: особливості функціонування

На зорі своєї появи, рекламна кампанія 360 транслювала різні повідомлення для кожного засобу масової інформації. Пізніше маркетологи дійшли висновку, що більше результатів дає транслювання одного центрального повідомлення. Далі було вирішено транслювати одну ідею різними словами та способами, залишаючи один центральний комунікаційний образ – visual key (або keyvisual).

Приклад реклами алкоголю

Реклама 360: етапи

1. Постановка завдання рекламної кампанії (чи орієнтуємось на ваше ТЗ). На цьому етапі ми прописуємо цілі, яких потрібно досягти. Наприклад, підвищити продажі на 11% або увійти в трійку лідерів ринку.

2. Складання портрету ЦА. Ми проводимо кабінетне маркетингове дослідження і дізнаємося все, про ЦА продукту.

3. Аналіз рекламних кампаній конкурентів. На цьому етапі ми аналізуємо конкурентів, їхні рекламні повідомлення та подачу, щоб зробити ставку на те, про що вони ще не сказали.

4. Розробка 3 варіантів рекламної концепції. Після того, як вся інформація зібрана, ми створюємо 3 різні ідеї − рекламні концепції. Далі ми показуємо їх клієнту і він вибирає одну з них, над якою ми продовжимо працювати.

5. Створення візуальних елементів рекламної кампанії.

6. Створення вербальних елементів кампанії.

7. Медіапланування рекламної кампанії. Вибір засобів транслювання створених рекламних повідомлень.

Приклад реклами одягу

Розробка комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій: як визначитися з каналами комунікації

Щоб використовувати інтегровані комунікації, аналізують цільову аудиторію бренду. Потрібно відповісти на 4 категорії питань про споживача та його середовище:

  • географічні характеристики (де живе, і працює, всі транспортні маршрути; розташування та клімат, характеристики регіону – наявність інфраструктури, розвиток медіа, доступність мас-медіа);

  • соціально-демографічні характеристики (вік, стать, професія, освіта, сімейний стан, розмір сім'ї);

  • психографічні характеристики (тип особистості, соціальні групи, етапи життєвого циклу);

  • поведінкові характеристики (інтенсивність і досвід використання товару, прихильність та ступінь лояльності до бренду, привід для здійснення покупки, важливість покупки, адаптація до продукту).

Завдяки цим даним складається картина робочого і вихідного дня споживача. Після цього визначаються його маршрути, засоби інформації з якими він контактує.

Для замовлення кабінетного маркетингового дослідження зверніться в КОЛОРО. Зробіть правильний вибір!

Просування 360: основні комунікаційні канали:

  • радіо і ТБ;

  • інтернет (соціальні мережі, e-mail-розсилки, блоги, YouTube, інтернет-портали, месенджери і мобільні додатки і под.);

  • транспорт;

  • преса;

  • outdoor реклама (білборди, розтяжки і банери і под. в місті);

  • indoor реклама (роздрібні торгові майданчики, HoReCa, кінотеатри, салони краси тощо).

Приклад реклами одягу

Для розробки дизайну рекламних матеріалів, і анімаційних рекламних роликів, зверніться в КОЛОРО. Шедеври брендингу створюються тут!

Рекламна комунікація 360 градусів розробляється через аналіз споживача. Впливаючи на нього побічно зі всіх джерел інформації, така інтегрована кампанія в ідеалі не лише стимулює покупку. Вона повинна привести споживача в онлайн, щоб він поділився враженнями про продукт. Кампанія впливає на клієнта точково, за заздалегідь обраним шляхом (про який споживач не здогадується).

Маркетинг на 360 градусів: переваги використання:

  • єдність планування рекламної кампанії;

  • єдність управління кампанією просування бренду;

  • єдність фінансування кампанії.

Маркетинг 360: що ви отримуєте?

1. Ефективну рекламну кампанію, яка потрапляє в ціль (завдяки точному розміщенню рекламних носіїв і правильних артикулятивних повідомлень);

2. Лояльність споживачів (завдяки правильним рекламним повідомленням) і конкретна спрямованість рекламної кампанії на цільову аудиторію бренду.

3. Вигідне вкладення грошей (завдяки точковому розміщенню повідомлень в потрібних місцях).

4. Готовий для впровадження план рекламної кампанії.

5. Унікальність всіх елементів рекламної кампанії.

6. Консультації з менеджером в процесі проведення рекламної кампанії.

7. Відбудова від конкурентів завдяки оригінальним дизайнерським рішенням і маркетинговим слоганам.

Для розробки рекламної кампанії 360 зверніться в KOLORO. Давайте завойовувати серця споживачів разом!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !