Кабінетні маркетингові дослідження

Варстість кабінетних маркетингових дослідженнях

1200 USD

термін виконання : 14 днів

Від чого залежить ціна

  1. Географії досліджень
  2. Кількості питань
  3. Поширеності досліджуваної теми

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Кабінетне маркетингове дослідження принесе вам:

Кабінетні маркетингові дослідження - це збір та аналіз вторинної інформації по заданій темі. Мета дослідження - отримати точну інформацію для прийняття правильних бізнес-рішень. Маркетингові дослідження необхідні для вирішення таких завдань: виведення нового бренду на ринок, редизайн упаковки, запуск рекламної кампанії, ребрендинг компанії, збільшення ринкової частки, вихід на новий ринок, боротьба з конкурентами і под. Актуальні, точні дані допоможуть прийняти правильне рішення та досягти поставленої мети.

Нехтування маркетинговим дослідженням може привести до неправильної оцінки ринкової ситуації, тенденцій та перспектив, конкурентного середовища, цільової аудиторії і под., що вкрай негативно відобразиться на успішності  запуску та розвитку вашого бренду. Наприклад, не маючи інформації про майбутніх споживачів і їх вподобань, не можливо домогтись високих продажів і розвитку продукту, оскільки, ви не зможете зацікавити цільову аудиторію. Відсутність даних про структуру та динаміку ринку, може привести до запуску продукту та банкрутства компанії.

Тому якісне кабінетне маркетингове дослідження - це гарантія ваших майбутніх успіхів!

Ви отримаете

Як проводиться кабінетне маркетингове дослідження:

Процес дослідження ділиться на такі етапи:

  1.       Комплексний аналіз ринку:
  •         структура ринку;
  •         динаміка ринку;
  •         об’єм виробництва;
  •         об’єм продаж;
  •         імпорт і експорт;
  •         тенденції та перспективи.

Приклад: Аналіз ринку місячних делікатесів

  1.       Аналіз конкурентів:
  •         аналіз асортиментної політики;
  •         вивчення цінової політики;
  •         аналіз бренд-платформ;
  •         оцінка сайтів та представленості в соцмережах;
  •         вивчення рекламної конкуренції.
  1.       Аналіз цільової аудиторії:
  •         соціально-демографічні характеристики споживачів (стать, вік);
  •         матеріальне становище споживачів;
  •         основні цінності та інтереси цільової аудиторії.

Приклад: Дослідження ринку пива в Україні

  1.       Специфіка споживання товару/послуги:
  •         структура споживання (де? як? З ким? покупці споживають товар);
  •         критерії споживчого вибору;
  •         канали комунікацій;
  •         географія споживання;
  •         рейтинг споживчих переваг по основним торговельним маркам галузі.

Приклад: Аналіз ринку чаю в Україні

  1.  SWOT-аналіз напрямку.
     
  2.  Розробка рекомендацій по запуску і просуванню продукту в ринковому сегменті.

Приклад: Дослідження українського ринку засобів для догляду за волоссям

Як ми це робимо?

Маркетологи компанії KOLORO, виходячи з вашої конкретної ситуації, оброблять декілька джерел вторинної інформації (тобто інформації, яка вже була зібрана для визначених цілей та знаходяться на збереженні). Ми проаналізуємо внутрішні дані — інформацію всередині організації, для якої проводиться маркетингове дослідження. Інформація включає в себе дані: по досліджуваному продукту чи послузі, дані про клієнтів, відомості про обсяги продажів, результати попередніх досліджень і так далі.

Також спеціалісти KOLORO в ході дослідження оброблять зовнішні дані:

  •         аналітичні звіти та доклади комерційних дослідницьких центрів;
  •         видання некомерційних дослідницьких структур – науково-дослідницьких  інститутів, університетів, фондів і под.;
  •         законодавчі та інструктивні матеріали, що публікуються державними установами;
  •         спеціалізовані видання, орієнтовані на промислові галузі та товарні групи;
  •         матеріали із ЗМІ;
  •         Інтернет ресурси (аналітичні сайти, сайти конкурентів, інформаційні бази і под.).

В ході дослідження наші фахівці будуть використовувати всі необхідні методи кабінетних маркетингових досліджень: аналіз документів, контент-аналіз, структурно-функціональний аналіз, порівняльний аналіз, кейс-стаді, аналіз вторинних даних, SWOT-аналіз, і так далі.

Макароннi вироби

Переваги кабінетного дослідження компанії KOLORO

Основними достоїнствами маркетингових досліджень, які проводить наша компанія є:

  •         висока швидкість збору інформації та аналізу даних;
  •         комплексний підхід до аналітичної роботи;
  •         максимальна достовірність даних за рахунок комплексного аналізу декількох джерел;
  •         невелика вартість робіт, щодо інших видів досліджень.

Якщо ви бажаєте замовити маркетингове дослідження, але не маєте уявлення, як буде виглядати кінцевий результат – ознайомтесь з приблизними прикладами наших робіт: Аналіз ринку чаю в Україні (2014), Бренд – платформа торгових марок чаю на українському ринку.

Альянс ППБ

Що Ви отримуєте?

Комплексний звіт, в якому буде міститись наступна інформація:

  1.       Загальне уявлення про поточну ринкову ситуацію.
  2.       Структурована інформація про досліджуваний ринок.
  3.       Інформація про обсяги  та ємності ринку.
  4.       Аналіз актуальних тенденцій та перспектива розвитку ринку.
  5.       Аналіз конкурентного середовища.
  6.       Вивчення основних каналів збуту та просування продукції.
  7.       Аналіз цільової аудиторії.
  8.       Рекомендації по запуску та просуванню продукту в вашому ринковому сегменті. 

Зв'яжіться з представником компанії KOLORO прямо зараз, щоб замовити маркетингове дослідження, і отримаєте безкоштовну консультацію!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !