Варстість кабінетних маркетингових дослідженнях
2100 USD
термін виконання : 14 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Кабінетні маркетингові дослідження - це збір та аналіз вторинної інформації по заданій темі. Мета дослідження - отримати точну інформацію для прийняття правильних бізнес-рішень. Маркетингові дослідження необхідні для вирішення таких завдань: виведення нового бренду на ринок, редизайн упаковки, запуск рекламної кампанії, ребрендинг компанії, збільшення ринкової частки, вихід на новий ринок, боротьба з конкурентами і под. Актуальні, точні дані допоможуть прийняти правильне рішення та досягти поставленої мети.
Нехтування маркетинговим дослідженням може привести до неправильної оцінки ринкової ситуації, тенденцій та перспектив, конкурентного середовища, цільової аудиторії і под., що вкрай негативно відобразиться на успішності запуску та розвитку вашого бренду. Наприклад, не маючи інформації про майбутніх споживачів і їх вподобань, не можливо домогтись високих продажів і розвитку продукту, оскільки, ви не зможете зацікавити цільову аудиторію. Відсутність даних про структуру та динаміку ринку, може привести до запуску продукту та банкрутства компанії.
Ви отримаете
Процес дослідження ділиться на такі етапи:
Приклад: Аналіз ринку місячних делікатесів
Приклад: Дослідження ринку пива в Україні
Приклад: Аналіз ринку чаю в Україні
Приклад: Дослідження українського ринку засобів для догляду за волоссям
Маркетологи компанії KOLORO, виходячи з вашої конкретної ситуації, оброблять декілька джерел вторинної інформації (тобто інформації, яка вже була зібрана для визначених цілей та знаходяться на збереженні). Ми проаналізуємо внутрішні дані — інформацію всередині організації, для якої проводиться маркетингове дослідження. Інформація включає в себе дані: по досліджуваному продукту чи послузі, дані про клієнтів, відомості про обсяги продажів, результати попередніх досліджень і так далі.
Також спеціалісти KOLORO в ході дослідження оброблять зовнішні дані:
В ході дослідження наші фахівці будуть використовувати всі необхідні методи кабінетних маркетингових досліджень: аналіз документів, контент-аналіз, структурно-функціональний аналіз, порівняльний аналіз, кейс-стаді, аналіз вторинних даних, SWOT-аналіз, і так далі.
Основними достоїнствами маркетингових досліджень, які проводить наша компанія є:
Якщо ви бажаєте замовити маркетингове дослідження, але не маєте уявлення, як буде виглядати кінцевий результат – ознайомтесь з приблизними прикладами наших робіт: Аналіз ринку чаю в Україні (2014), Бренд – платформа торгових марок чаю на українському ринку.
Комплексний звіт, в якому буде міститись наступна інформація:
Зв'яжіться з представником компанії KOLORO прямо зараз, щоб замовити маркетингове дослідження, і отримаєте безкоштовну консультацію!