Варстість фірмового стилю мережі магазинів
5000 USD
термін виконання : 20 днiв
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Високий рівень конкуренції в роздрібній торгівлі і велика кількість «гравців» на ринку сприяють тому, що такі критерії вибору магазину для споживача як асортимент продукції, рівень цін, місце локації – відходять на другий план.
Першочергово звертається увага на дизайн магазину і, звичайно ж, фірмовий стиль магазину.
Фірмовий стиль мережі магазинів відображає індивідуальність вашого рітейл-бренду, створює його особливий образ в очах цільових споживачів.
А також особливу атмосферу магазину, яка приваблює споживачів і викликає бажання знову сюди повернутися.
Фірмовий стиль мережі магазинів – це сукупність графіки і текстових елементів, що дозволяють ідентифікувати бренд серед торгових марок конкурентів, а також це звід правил з використання цих елементів.
Дизайн фірмового стилю магазинів передбачає розробку таких атрибутів бренду як:
- логотип;
- торговий знак;
- емблема;
- слоган для реклами;
- фірмовий блок (лого і рекламний слоган);
- фірмове колірне рішення;
- упаковка товару;
- рекламна продукція та POS-матеріали;
- корпоративна документація (конверти, папки, бланки тощо);
- сувенірна продукція;
- уніформа торгового персоналу;
- брендування корпоративного транспорту.
Оригінальні дизайнерські рішення в оформленні магазину залучать навіть примхливих і вибагливих покупців. Крім того, дизайн та фірмовий стиль мережі магазинів з часом запам'ятовується і робить ваш бренд упізнаваним.
Естетичний фірмовий стиль магазину дає наступні переваги:
1. Налаштовує на настрій для дійснення покупки.
2. Збільшує час перебування споживача в торговій точці.
3. Стимулює ріст продажів.
4. Підвищує ефективність роботи персоналу торгового підприємства.
5. Зміцнює довіру до бренду.
6. Підвищує кількість лояльних споживачів.
7. Зміцнює імідж торгової компанії.
8. Робить бренд торгової компанії таким, що запам'ятовується і впізнається.
9. Підвищує конкурентоспроможність бренду.
10. Скорочує витрати на рекламу.
Розробка фірмового стилю дає можливість створити єдину комунікаційну стратегію взаємодії бренду зі споживачем.
Етапи створення фірмового стилю:
1. Генерація головної ідеї дизайн-концепту фірмового стилю.
2. Розробка логотипу, емблеми або торгового знаку, а також слогану для реклами.
3. Вибір колірної гами і створення унікального шрифту.
4. Створення зводу правил зі застосування атрибутів фірмового стилю − брендбук.
5. Дизайн корпоративної документації, рекламної продукції, а також дизайн POS-матеріалів.
6. Дизайн упаковки товарів.
7. Розробка сувенірної продукції.
Створення логотипу
Розробка логотипу магазину, в першу чергу, повинна враховувати особливості пропонованої в торговій точці продукції, а також враховувати уподобання цільової аудиторії. Дизайн логотипу повинен залежати від смаків, бажань і потреб цільових покупців. Ідеальний логотип, з першого погляду, дає зрозуміти, чим займається компанія, що вона пропонує і в чому її конкурентна перевага.
Логотип повинен бути виконаний у відповідності із загальною концепцією фірмового стилю, а також у фірмовій колірній гамі. Грамотний логотип довгий час не вимагатиме проведення редизайну.
Дизайн POS-матеріалів та рекламної продукції
Гарні яскраві POS-матеріали, а також друкована рекламна продукція дозволяють не лише привернути увагу відвідувачів магазину до потрібних товарів, але і в цілому сприяють налагодженню комунікацій зі споживачем, збільшення часу перебування покупця в магазині і зростанню кількості здійснених покупок.
POS-матеріали та рекламна продукція, що застосовуються в інтер'єрі магазину: цінники, шелфтокери, стоп-шелфи, буклети, плакати, флаєри, листівки тощо
Дизайн торгового обладнання
Торгове і холодильне обладнання – одна з основних складових іміджу магазину, здатна вплинути на його конкурентоспроможність.
Торговельне обладнання крім прямих функцій, також виконує рекламно-інформаційну функцію – інформує, привертає увагу, викликає інтерес споживача. Грамотне оформлення вітрин, холодильного та торгового обладнання дозволяють впливати на рівень продажів.
Фірмова уніформа
Уніформа персоналу, оформлена у відповідності з фірмовим стилем торговельного підприємства, дозволяє:
1. Укріпити корпоративну культуру.
2. Скоординувати персонал за старшинством.
3. Продемонструвати повагу і увагу до споживача.
4. Підвищити лояльність споживачів.
5. Зміцнити довіру до бренду.
Брендування транспорту компанії
Дизайн корпоративного транспорту, виконаний у відповідності з фірмовим стилем компанії – це безкоштовний і один з найефективніших рекламних носіїв.
Брендбук
Наявність брендбуку дозволяє торговельному підприємству зберегти єдину комунікаційну концепцію для всієї мережі магазинів, зміцнюючи цим власний імідж і підвищуючи впізнаваність бренду.
Замовити послугу створення унікального фірмового стилю для мережі магазинів або комплексний рітейл-брендинг ви можете у нас. Брендингове агентство KOLORO – професіонал своєї справи з багаторічним досвідом роботи. Звертайтеся!