Варстість додрукарської підготовки упаковки
100 USD
термін виконання : 8 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Додрукарська підготовка (або підготовка перед друком) – найважливіша і трудомістка частина друкарського процесу. Якщо провести аналогію з футболом, додрукарська підготовка це воротар команди. Глядачам запам'ятовуються голи, забиті нападниками, а ось найвідповідальніша робота на полі – у воротаря. Навіть невелика помилка може зіпсувати всю партію друкованої продукції. Тому додрукарська підготовка важлива — вона допомагає мінімізувати збитки і швидше розпочати виробництво.
Ви отримаете
1. Загальний розмір макету. Чим він більший, тим вище вартість додрукарської підготовки.
2. Кількість векторних зображень. Вартість зростає відповідно до їх кількості.
3. Однотипність. При замовленні лінійки найменувань наступні макети робляться за зразком, і їх ціна буде нижче.
1. Графічний та структурний дизайн. Спочатку наша команда розпочинає розробку графічного та структурного дизайну упаковки. Якщо він у вас вже є, починаємо працювати з ним.
2 Підготовка електронного макету до друку. Створивши електронний макет виробу, ми готуємо його до друку, перевіривши і попередньо узгодивши з вами фінальний варіант.
3. Трепінг та поділ за кольорами. Трепінг – прийом маскування помилок приведення. Він полягає в потовщенні контурів друкованих елементів. Поділ за кольорами – це розділення кольорового зображення на кілька монохромних складових. Воно потрібно для підготовки зображення до друку кількома фарбами.
4. Виготовлення кольоропроби. Кольоропроба – це зразок кінцевого виробу. Її створюють для перевірки коректності поділу за кольорами. Вона допомагає уникнути помилок і витрат під час наступних етапів підготовки зображення.
5. Конструкційна розробка і проектування макету. Розпочинаємо конструкційну розробку і проектування за допомогою автоматизованих комп'ютерних систем CAD і CAM.
6. Створення тестового зразка упаковки. Затвердивши макет, готуємо розкладки для розміщення смуг у форматі друкованого листа.
7. Виготовлення друкованих форм. Друкована форма – це пластина, за допомогою котрої зображення наноситься на матеріал під друк.
8. Розробка та виготовлення технічної оснащення.
Вже багато років офсетний друк лідирує з-поміж усіх існуючих видів друку. Секрет її успіху полягає у досить низькій вартості однієї копії під час видруку великого тиражу.
Підготовка до офсетного друку – це трудомісткий і витратний процес. Один з його найважливіших етапів – перевірка і виправлення помилок. Це необхідно для запобігання випуску бракованої продукції.
Також важливий процес спуску смуг. Це коректне розташування сторінок документа з орієнтацією на специфічні особливості друку і додрукарської підготовки в певній друкарні. Завдяки цьому продукція постає перед нами саме в тому вигляді, в якому і планувалася. Спуск смуг допомагає зекономити на папері, що знижує собівартість продукту.
Для офсетного друку потрібні друковані форми. Їх отримують, використовуючи фотоплівку, або проявляючи офсетні пластини в спеціальній копіювальній рамі.
Флексографічний друк популярний під час друку картонних або плівкових упаковок та етикеток.
Існує кілька вимог до підготовки друкарських форм для флексодруку. Серед них:
потрібно мати негатив зображення;
зображення на фотоформі потрібно стискати вздовж однієї з осей;
зображення повинно читатися з боку емульсії.
Під час офсетного друку дизайнеру не потрібно піклуватися про формат паперу і розміщення зображення на аркуші. Це робиться ручним монтажем. Однак у флексографії немає ручного монтажу форм. Тут для виведення фотоформ потрібно приготувати тільки те, що буде надруковано. Тобто для друку етикетки потрібно помістити її на лист, оформити його шкалами, мітками реза і под.
Замовити послугу додрукарської підготовки флексодруку ви можете в KOLORO. Обираючи нас, ви обираєте якість.
Трафаретний друк найкращий варіант під час роботи з нерівними поверхнями. Він відрізняється від інших використанням трафарету під час нанесення зображень. Найчастіше він застосовується під час друку продукції одиничного попиту з малим тиражем (в основному, для текстових матеріалів).
Для трафаретного друку бажано використовувати векторизовані макети. Тобто малюнок має складатися з набору точок, а не з фігур або ліній. Під час друку растрового зображення число ліній на дюйм не перевищує 45 (тоді як в офсетному доходить до 175). Також, коли кольори накладаються один на одного, для правильного виведення потрібно вказувати черговість кольорів. Першим зазвичай друкують найсвітліший відтінок.
Цей спосіб з'явився ще в XV столітті. Зараз глибокий друк розвивається в основному на ринку виробництва упаковки. Під час такого друку, фарба подається на друкарський циліндр і потрапляє на відповідні друковані елементи поглиблення.
Однією з особливостей додрукарської підготовки глибокого друку є складність виправлення помилок і недоліків преса на друкованій формі.
Останнім часом популярним стає декорування скляних виробів (найчастіше це пляшки для алкоголю). Воно допомагає виділитися на тлі конкурентів, зробити товар оригінальним і ціннішим. Замовити декорування скляних виробів ви можете в KOLORO.
1. Трафаретний друк. З допомогою високотемпературного випалу, на поверхню пляшки наносять термоемаль або керамічну фарбу. Таким друком користуються під час створення золотавого або платинового декору пляшки.
2. Друк ультрафіолетовими фарбами відноситься до трафаретного способу. Однак, його можна виділити як окремий вид. Високотемпературний випал тут не потрібен, тому можна друкувати на вже пофарбовану поверхню.
3. Сатинація. Цей метод передбачає матування пляшки, що стало дуже популярним при декоруванні алкогольних напоїв.
4. Коутінг (фарбування пляшок). Завдяки цьому методу ви отримуєте унікальний дизайн, який до того ж набагато економічніший, ніж кольорове скло.
5. Термозбіжна етикетки – дуже популярний спосіб. Він дозволяє етикетці під впливом температури приймати форму пляшки.
6. Деколірування полягає в переносі зображення на пляшку за типом перекладної картинки.
Додрукарська підготовка упаковки – фундамент майбутнього успіху товару. Створіть його разом з KOLORO!