Додрукарська підготовка упаковки

Варстість додрукарської підготовки упаковки

100 USD

термін виконання : 8 днів

Від чого залежить ціна

  1. Загальний розмір макету

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Додрукарська підготовка упаковки в KOLORO це:

Додрукарська підготовка (або підготовка перед друком) –  найважливіша і трудомістка частина друкарського процесу. Якщо провести аналогію з футболом, додрукарська підготовка це воротар команди. Глядачам запам'ятовуються голи, забиті нападниками, а ось найвідповідальніша робота на полі – у воротаря. Навіть невелика помилка може зіпсувати всю партію друкованої продукції. Тому додрукарська підготовка важлива — вона допомагає мінімізувати збитки і швидше розпочати виробництво.

Ви отримаете

Вартість додрукарської підготовки макета залежить від таких факторів

1. Загальний розмір макету. Чим він більший, тим вище вартість додрукарської підготовки.

2. Кількість векторних зображень. Вартість зростає відповідно до їх кількості.

3. Однотипність. При замовленні лінійки найменувань наступні макети робляться за зразком, і їх ціна буде нижче.

Додрукарська підготовка дизайну упаковки: етапи

1. Графічний та структурний дизайн. Спочатку наша команда розпочинає розробку графічного та структурного дизайну упаковки. Якщо він у вас вже є, починаємо працювати з ним.
Підготовка електронного макету до друку. Створивши електронний макет виробу, ми готуємо його до друку, перевіривши і попередньо узгодивши з вами фінальний варіант.
3. Трепінг та поділ за кольорами. Трепінг – прийом маскування помилок приведення. Він полягає в потовщенні контурів друкованих елементів. Поділ за кольорами – це розділення кольорового зображення на кілька монохромних складових. Воно потрібно для підготовки зображення до друку кількома фарбами.
4. Виготовлення кольоропроби. Кольоропроба – це зразок кінцевого виробу. Її створюють для перевірки коректності поділу за кольорами. Вона допомагає уникнути помилок і витрат під час наступних етапів підготовки зображення.
5. Конструкційна розробка і проектування макету. Розпочинаємо конструкційну розробку і проектування за допомогою автоматизованих комп'ютерних систем CAD і CAM.
6. Створення тестового зразка упаковки. Затвердивши макет, готуємо розкладки для розміщення смуг у форматі друкованого листа.
7. Виготовлення друкованих форм. Друкована форма – це пластина, за допомогою котрої зображення наноситься на матеріал під друк.
8. Розробка та виготовлення технічної оснащення.

Підготовка до макета

Види друку на упаковці

Офсетний друк

Вже багато років офсетний друк лідирує з-поміж усіх існуючих видів друку. Секрет її успіху полягає у досить низькій вартості однієї копії під час видруку великого тиражу.
Підготовка до офсетного друку – це трудомісткий і витратний процес. Один з його найважливіших етапів – перевірка і виправлення помилок. Це необхідно для запобігання випуску бракованої продукції.

Також важливий процес спуску смуг. Це коректне розташування сторінок документа з орієнтацією на специфічні особливості друку і додрукарської підготовки в певній друкарні. Завдяки цьому продукція постає перед нами саме в тому вигляді, в якому і планувалася. Спуск смуг допомагає зекономити на папері, що знижує собівартість продукту.
Для офсетного друку потрібні друковані форми. Їх отримують, використовуючи фотоплівку, або проявляючи офсетні пластини в спеціальній копіювальній рамі.

Флексографічний друк

Флексографічний друк популярний під час друку картонних або плівкових упаковок та етикеток.
Існує кілька вимог до підготовки друкарських форм для флексодруку. Серед них:

  • потрібно мати негатив зображення;

  • зображення на фотоформі потрібно стискати вздовж однієї з осей;

  • зображення повинно читатися з боку емульсії.

Під час офсетного друку дизайнеру не потрібно піклуватися про формат паперу і розміщення зображення на аркуші. Це робиться ручним монтажем. Однак у флексографії немає ручного монтажу форм. Тут для виведення фотоформ потрібно приготувати тільки те, що буде надруковано. Тобто для друку етикетки потрібно помістити її на лист, оформити його шкалами, мітками реза і под.
Замовити послугу додрукарської підготовки флексодруку ви можете в KOLORO. Обираючи нас, ви обираєте якість.

Підготовка до трафаретного друку

Трафаретний друк

Трафаретний друк найкращий варіант під час роботи з нерівними поверхнями. Він відрізняється від інших використанням трафарету під час нанесення зображень. Найчастіше він застосовується під час друку продукції одиничного попиту з малим тиражем (в основному, для текстових матеріалів).
Для трафаретного друку бажано використовувати векторизовані макети. Тобто малюнок має складатися з набору точок, а не з фігур або ліній. Під час друку  растрового зображення число ліній на дюйм не перевищує 45 (тоді як в офсетному доходить до 175). Також, коли кольори накладаються один на одного, для правильного виведення потрібно вказувати черговість кольорів. Першим зазвичай друкують найсвітліший відтінок.

Глибокий друк

Цей спосіб з'явився ще в XV столітті. Зараз глибокий друк розвивається в основному на ринку виробництва упаковки. Під час такого  друку, фарба подається на друкарський циліндр і потрапляє на відповідні друковані елементи поглиблення.
Однією з особливостей додрукарської підготовки глибокого друку є складність виправлення помилок і недоліків преса на друкованій формі.

Підготовка до упаковки Coca Cola

Декорування скляних виробів

Останнім часом популярним стає декорування скляних виробів (найчастіше це пляшки для алкоголю). Воно допомагає виділитися на тлі конкурентів, зробити товар оригінальним і ціннішим. Замовити декорування скляних виробів ви можете в KOLORO.

Методи декорування скляних виробів

1. Трафаретний друк. З допомогою високотемпературного випалу, на поверхню пляшки наносять термоемаль або керамічну фарбу. Таким друком користуються під час створення золотавого або платинового декору пляшки.
2. Друк ультрафіолетовими фарбами відноситься до трафаретного способу. Однак, його можна виділити як окремий вид. Високотемпературний випал тут не потрібен, тому можна друкувати на вже пофарбовану поверхню.
3. Сатинація. Цей метод передбачає матування пляшки, що стало дуже популярним при декоруванні алкогольних напоїв.
4. Коутінг (фарбування пляшок). Завдяки цьому методу ви отримуєте унікальний дизайн, який до того ж набагато економічніший, ніж кольорове скло.
5. Термозбіжна етикетки – дуже популярний спосіб. Він дозволяє етикетці під впливом температури приймати форму пляшки.
6. Деколірування полягає в переносі зображення на пляшку за типом перекладної картинки.

Додрукарська підготовка упаковки – фундамент майбутнього успіху товару. Створіть його разом з KOLORO!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !