Дизайн виставкових стендів

Варстість дизайну виставкових стендів

2000 USD

термін виконання : 20 днiв

Від чого залежить ціна

  1. Складнощі конструкції
  2. Розміру
  3. Матеріалів
  4. Мобільності

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Дизайн виставкових стендів від компанії KOLORO

Участь у виставці – чудова можливість для кожної компанії презентувати свій асортимент продукції потенційним споживачам, замовникам або партнерам. Першим і одним з найважливіших кроків під час підготовки до виставки є розробка стендів.

Якісний і красивий дизайн виставкових стендів гарантує Вам не тільки відмінну презентацію компанії та її конкурентних переваг, але й залучає нових споживачів, зміцнює репутацію компанії, її позиції на ринку.

Виставка – це ефективний спосіб просування компанії і прекрасна можливість зав'язати бізнес-контакти, для цього важливо грамотно презентувати компанію або бренд аудиторії. Доволі часто можна помітити, що біля одних стендів набагато більше відвідувачів, ніж біля інших. Секрет популярності цих учасників виставки простий – професійне оформлення виставкового стенду.

Дизайн стенду для виставки значно впливає на кількість відвідувачів, які зацікавляться вашою компанією. Для успішних «титулованих» брендів з «короною на голові», виставка – це чудовий спосіб демонстрації своєї «величі» і беззаперечних конкурентних переваг, підтримання свого «королівського статусу».

Де ще, як не на виставці ви зможете продемонструвати велич і розкішність вашого бренду!

дизайн выставочных стендов

 

Дизайн виставкових стендів

Виставковий стенд – це Ваша візитівка на виставці. Дизайн виставкових стендів безпосередньо визначає, яким буде обсяг продажів і скільки нових покупців завоює компанія. Крім того, він формує імідж компанії, що робить її впізнаваною серед конкурентних фірм і є ефективним інструментом реклами. Креативний дизайн стенду для виставки грамотно реалізує основні маркетингові концепції бренду та привертає увагу великої кількості відвідувачів виставки.

Якщо Ви хочете взяти участь у виставці, так, щоб вона окупилася і виправдала Ваші надії, зверніться до професіоналів у сфері оформлення виставкових стендів.

Дизайн-проект виставкового стенду складається з наступних елементів:

1. Мобільні стенди.

2. Рекламні поверхні.

3. Стелажі і полки для викладення продукції компанії, вітрини.

4. Столи для роботи з клієнтами.

5. POS-матеріали (рекламні буклети, брошури, каталоги фірмової продукції тощо).

Дизайн стенду для виставки повинен бути грамотним і продуманим до дрібниць. Спонтанний підхід тут неприпустимий. Важливо враховувати кожну деталь – колірну гаму стенду, шрифти, раціональне розташування стелажів і полиць, геометрію стенду та ін. Такий підхід до вибору колірної гами, наприклад, заснований на психологічному значенні кольору, не завжди доречний. Зелений колір – приємний для сприйняття і заспокійливий, вказує на стабільність і надійність компанії; червоний колір – колір сили і могутності; величезні літери привертають увагу. Такий хід міркувань не застосуємо до розробки дизайну стенду для виставки, тому що такі деталі можуть тільки відлякати відвідувачів.

Ексклюзивні виставкові стенди

Вимоги до оформлення виставкового стенду

Дизайн стенду повинен враховувати:

- розміри виставкового майданчику;

- дизайн конкурентних компаній, їх логотипи, особливості фірмового стилю, а також інші елементи ідентифікації бренду;

- головну ідею бренду, маркетингову концепцію і місію компанії;

- цілі і завдання участі компанії у виставці.

Ваш виставковий стенд повинен працювати на Вас!

Види виставкових стендів

Існує велика кількість різних видів виставкових стендів. Вибір певного стенду визначається в залежності від виставкового майданчику, цілей участі компанії, її загальної концепції маркетингу та цільової аудиторії бренду.

Ексклюзивні виставкові стенди

Компанія, яка хоч раз потребувала оформлення виставкового стенду, знає, що існують стандартні виставкові стенди, які зовсім не відрізняються різноманітністю. Стандартні виставкові стенди безликі і не відображають маркетингових концепцій компанії.

Тому компанії, які хочуть виділитися на тлі інших учасників виставки роблять вибір на користь ексклюзивних виставкових стендів.

Ексклюзивні виставкові стенди розробляються спеціально під фірму-замовника, вони підкреслюють фірмовий стиль компанії, її індивідуальність. Дизайн таких виставкових стендів завжди оригінальний і найголовніше унікальний! Такі стенди виділяються і відрізняються від інших своєю архітектурою, дизайном, формою і кількістю поверхів. Ексклюзивні виставкові стенди роблять бренд упізнаваним!

Мобільні рекламні стенди

Мобільні рекламні стенди

Мобільні рекламні стенди – конструкції, що часто використовуються на виставках і презентаціях продукції.

Переваги мобільних стендів:

- легкість в експлуатації і транспортуванні;

- зручність;

- портативність;

- швидка збірка.

3 категорії мобільних рекламних стендів:

1. Парасолькові. Трансформований каркас, що складається з тонких трубок, які з'єднані вузлами і об'єднані в загальну конструкцію. Принцип збирання стенду нагадує розгортання парасольки. Завдяки металевим планкам з магнітною стрічкою в конструкції стенду, він легко зберігає свою форму. Головна перевага такого стенду – велика рекламна площа без з’єднань.

2. Малі стенди можуть бути банерними або ролерними.

Банерний стенд – це прямокутна рекламна площа, на якій розміщується графічний і текстовий зміст реклами.

Ролерний стенд – конструкція, що згортається завдяки  роликовому механізму з рекламною фото-панеллю.

3. Рамкові стенди – складна конструкція з рамок, виготовлених з алюмінієвих профілів, відрізняється функціональністю і високою надійністю. В рами стенду розміщуються фото-панелі, які виступають рекламним простором.

Важливу роль на виставкових майданчиках також відіграють інформаційний стенд та промо-стенд. Інформаційні стенди та промо-стенди дозволяють відвідувачеві виставки ознайомитися з діяльністю компанії та її продукцією, отримати і розглянути листівки та інші POS-матеріали.

Інформаційні стенди

Інформаційні стенди можуть бути представлені як щит, дошка або планшет з кишенями і являють собою традиційну інтер'єрну рекламу. Головна мета інформаційного стенду – донесення до аудиторії інформації про компанію. На таких стендах обов'язково використовується фірмова символіка компанії, логотип та інші атрибути бренду. Також можуть розташовуватись рекламні матеріали, сертифікати та нагороди компанії, реєстраційні дані та ін.

Інформаційні стенди відрізняються між собою за призначенням і конструкцією. Вони можуть бути підлоговими, настінними, містити графічну або текстову інформацію.

Існують такі різновиди інформаційних стендів:

1. Змінні. Стенди зі змінним наповненням, актуальні тоді, коли є потреба часто змінювати інформацію, оновлювати зразки продукції, брошури та рекламні буклети. Зазвичай, на таких конструкціях розміщуються пластикові кишені

2. Стенди з захистом. Такі конструкції дають можливість захистити інформацію, мають спеціальні дверцята, які закриваються на замок.

3. Підлогові стенди – мобільні і дуже зручні конструкції з металевим каркасом, такі конструкції легко переміщати з одного виставкового місця на інше. Підлогові стенди часто виготовляються у формі призм і, відповідно, мають 3 рекламні площі.

4. Демонстраційні або виставкові – стенди для розміщення асортименту продукції компанії і наочної її презентації споживачеві.

Інформаційні стенди − простий і зручний спосіб яскраво, красиво і зрозуміло подати інформацію про бренд або компанії цільовій аудиторії.

Популярними сьогодні стають стенди pop-up. Конструкція стенду pop-up дозволяє надати зображенню об'ємний вигляд і створює тривимірний ефект.

Пам'ятайте, що кожен вид має свої переваги і недоліки: стандартні –  недорогі, мобільні та інформаційні – зручні, ексклюзивні – найефектніші.

Оформлення виставкового стенду

Готуючись до виставки вам не потрібно довго думати, як оформити виставковий стенд – довіртеся фахівцям!

Брендингове агентство KOLORO розробляє дизайн для:

- інформаційних стендів та промо-стендів;

- ресепшен;

- мобільних виставкових стендів;

- стендів pop up;

- стандартних та ексклюзивних стендів.

Брендингове агентство KOLORO розробить для Вас дизайн стендів найрізноманітніших напрямків і стилів. Ми накопичили величезний досвід у створенні дизайну стендів, тому готові виконати роботу будь-якого рівня складності. У кожному стенді нашої компанії є «родзинка» –  унікальна ідея і нові дизайнерські рішення. Ваш стенд – стане Вашою гордістю і підкреслить конкурентні переваги Вашого «королівського бренду»!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !