Варстість дизайну горілки (етикетка на горілку)
9000 USD
термін виконання : 20 днiв
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Якісна і гарна упаковка – це атрибут «вашої влади» над іншими брендами. «Царський» горілчаний бренд завжди повинен бути на висоті, тому дизайн горілки повинен бути неповторним.
Упаковка виконує не тільки функції зберігання і транспортування товару, вона є засобом реклами та комунікації з цільовою аудиторією.
Кожен елемент дизайну горілки повинен бути продуманим до дрібниць: ковпак, форма пляшки, етикетка і контретикетка.
Всі елементи повинні гармонійно поєднуватися один з одним, повинні бути витримані в єдиному стилі і підкреслювати загальне позиціонування бренду.
Побудова дизайн-концепції горілчаного бренду на основі його легенди підкреслить самобутність і оригінальність продукту.
Сьогодні виробники ринку алкогольної продукції в конкурентній боротьбі звертають більше уваги на дизайн упаковки. Насамперед, це пов'язано з тим, що за смаковими властивостями і асортиментом продукції, торгові марки мало відрізняються одна від одної. Крім того, на рекламу алкогольної продукції накладені жорсткі обмеження, і вона перебуває під суворим контролем держави. Саме тому, щоб заявити про себе, виробники алкогольної продукції спрямовують усі сили на дизайн упаковки, дизайн етикетки на пляшку і дизайн етикетки на пляшку свого продукту, а також впроваджують у геометрію пляшок найсміливіші інновації.
Дизайн горілки - це створення упаковки, яке включає в себе етапи: дизайн пляшки (вибір форми пляшки), дизайн ковпака, етикетка на пляшку горілки і дизайн етикетки на пляшку.
Дизайн пляшки або вибір форми пляшки – це створення унікальної геометрії пляшки (з урахуванням всіх її опуклостей, рифлень, звужень і под.). Форма пляшки, яка виділятиметься серед конкурентів, залучатиме увагу аудиторії, повною мірою відображатиме потрібну концепцію позиціонування бренду і розповідатиме його легенду.
Дизайн пляшки має висловлювати основну ідею і унікальну торгову пропозицію (УТП) горілчаного бренду. Кожен алкогольний бренд намагається створити унікальну геометрію пляшки, яка не буде повторювати конкурентів і приверне увагу споживачів. Дизайн пляшки горілки може бути абсолютно неординарним.
Вибір форми, висоти і діаметра ковпака, а також розробка оригінального зовнішнього вигляду – це і є дизайн ковпака. Ковпак для горілчаного бренду може бути пластиковим або метало-полімерними. Ковпаки зі стрічкою, що руйнується, висувним дозатором або з кільцем, що не руйнується. Це стандарти, а дизайн ковпака може бути абсолютно незвичайним за формою, висотою і оформленням, ковпак для горілки може стати привабливим елементом її дизайну і конкурентною відмінністю.
Дизайн етикетки (контретикетки) – вибір матеріалу, колірної гами, форми, графіки, шрифтів, зображень, рекламного тексту і под.
Етикетка на горілку зробить товар впізнаваним, вона є інформативною складової упаковки товару, у дизайні етикетки ви можете передати позиціонування товару та рекламну інформацію. А головне, саме завдяки яскравому і оригінальному дизайну етикетки найчастіше приймається рішення про здійснення покупки.
Крім безпосереднього оформлення горілки, алкогольний бренд може мати загальний фірмовий стиль для лінійки продуктів.
1. Логотип.
2. Рекламний текст, шрифт, колірна гамма, використання візерунків і текстур та інші засоби візуалізації.
3. Етикетка і контретикетка.
4. Ковпак.
5. Форма і геометрія пляшки.
6. Легенда бренду і концепція позиціонування.
7. Неймінг (назва бренду).
Логотип – зображення назви компанії-виробника або горілчаного продукту (короткого чи повного), у вигляді напису, зображення, необхідне для ідентифікації компанії та її продукції.
Неймінг (назва компанії або бренду) – процес розробки унікальної назви для компанії або торгової марки, заснований на концепції позиціонування продукту, тенденції ринку та правила стилістики та психології споживача.
Легенда бренду – цікава реалістична або вигадана історія про компанію-виробника або горілчаний бренд, його походження, процес його виробництва або у властивостях товару, яка створює емоційну зв'язок бренду з аудиторією.
Концепція позиціонування – це основна ідея горілчаного бренду, що визначає його позицію на ринку, цілісний образ серед інших конкурентних марок і у свідомості споживача.
Найпопулярнішими ідеями для побудови концепції позиціонування бренду горілки на вітчизняному ринку стали наступні:
1. Елітне походження продукту.
2. Натуральність і природність властивостей продукту.
3. Зв'язок з національними традиціями та культурою.
4. Емоційний зв'язок, що формується на мужності і героїзмі.
5. Політичні, економічні, суспільні мотиви.
6. Прив'язка бренду до «водної стихії».
7. Позиціонування на головних людських цінностях – дружбі, сім'ї і под.
8. Історичні особистості та епохи.
9. Унікальність рецептури напою.
10. Прив'язка до певної території, народу чи міста.
Брендингове агентство KOLORO вже багато років спеціалізується на створенні дизайну упаковки алкогольної продукції: оформленні горілки, дизайні вина, пивному дизайні та дизайні іншої лікеро-горілчаної продукції. Дизайнерський відділ нашого брендингового агентства розробить для вас оригінальний дизайн пляшки і ковпака, розробить унікальну геометрію пляшки, а також дизайн всіх видів етикеток: дизайн етикеток на горілку, винних етикеток, сендвіч-етикеток та ін.
Пам'ятайте, «могутність» і першокласність горілчаного бренду повинна проявлятись у всьому і, в першу чергу, в багатому королівському дизайні горілки!