Дизайн упаковки та етикетки

Варстість дизайна упаковки та етикетки

8000 USD

термін виконання : 21 день

Від чого залежить ціна

  1. Формату
  2. Кількості концептів
  3. Матеріалів і тиражу

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Що ви отримуєте, замовивши дизайн упаковки та етикетки в KOLORO?

Сьогодні упаковка продукту є одним з основних каналів комунікації бренду зі споживачем. Якісний і оригінальний дизайн упаковки та етикетки - це запорука успішного просування товару на ринку. Доведено на практиці, що привабливе візуальне оформлення продукції стимулює зростання як спонтанних, так і запланованих покупок.

Дизайн упаковки та етикетки - це ключовий елемент брендингу споживчих товарів. Наскільки  хорошим, якісним або доступним не був би продукт, якщо у ньогопогана упаковка та непоказна етикетка — він ніколи не приверне увагу споживачів. Коли візуальна частина бренду впливає на покупця, всі інші якості продукту йдуть на другий план.

Ви отримаете

Дизайн упаковки та етикетки: ціна залежить від таких факторів

  1. Маркетингових цілей, які ставить перед собою замовник. Наприклад, чим більше частка ринку, яку потрібно зайняти — тим вище вартість дизайну упаковки.
  2. Площі упаковки або етикетки. Чим вона більше — тим вище вартість, так як на великій площі потрібно розмістити більше текстів, ілюстрацій та інфографіки.
  3. Ринку, на якому буде представлений продукт. Для висококонкурентних ринків складніше придумати цікавий дизайн, УТП і т. д.
  4. Потреби в розробці піддсилюючих текстів та інфографіки.

Варто врахувати, що кожен проект індивідуальний. Якщо ви вирішили замовити тільки дизайн етикетки, без дизайну упаковки, тоді вартість послуги буде значно нижчою. Чим менший розмір необхідної етикетки - тим буде меншою ціна за розробку дизайну. Щоб прорахувати орієнтовну ціну вашого проекту натисніть жовту кнопку «розрахувати проект» у верхньому правому куті. Якщо Вам необхідно розробити унікальну геометрію пляшки - вартість буде вище.

Дизайн упаковки косметики – губная помада

Розробка дизайну упаковки: етапи

  1. Повний аналіз бренду. На цьому етапі наші аналітики зберуть всю необхідну інформацію про основні цільові групи, проаналізують конкурентне середовище, щоб максимально точно висловити його цінності і споживчі вигоди. У нього входять: SWOT-аналіз, бенчмаркінг, збір інформації про тенденції в дизайні продукту.
  2. Розробка трьох дизайн-концептів лицьової сторони упаковки та етикетки на прикладі пачки стандартного розміру (в залежності від продукту). На основі отриманих аналітичних даних, дизайнери компанії KOLORO реалізують всі можливі графічні рішення для упаковки та етикетки. Кращі дизайнерські розробки, ми надамо вам і аргументуємо кожен варіант дизайну упаковки та етикетки з точки зору передачі цінностей бренду, а також формування лояльного ставлення споживачів. Кожен з концептів включає: логотип, основний ідентифікує елемент, область під найменування, текстури та фактури. Також до кожного варіанту дизайну ми розробимо унікальну торгову пропозицію та 3 варіанти назв, і візуальних відмінностей для лінійки найменувань.
  3. Розвиток обраного концепту та внесення 2-х порцій правок в нього. Після того, як ви виберете один з варіантів, KOLORO візьметься за його вдосконалення. Наші дизайнери допрацюють форму упаковки та етикетки, підберуть і пропрацюють шрифти, поліграфічні матеріали, сформують колірну гамму всієї лінійки, а також підготують ілюстраційні та фотографічні матеріали. Після цього ми розробимо два варіанти дизайну зворотного боку.
  4. Розробка підсилюючих текстів та інфографіки.
  5. Підготовка оригінал-макету для передачі в друкарню. На заключному етапі наші фахівці здійснять верстку та підготовку дизайн-макетів для здачі в друкарню.
  6. Розробка технології друку. Ми наведемо всі матеріали у сувору відповідність вимогам друку, виберемо найбільш належну технологію. Також KOLORO завжди стежить за якістю, тому ми надаємо послугу авторського нагляду за друком першого тиражу.

Компанія KOLORO розробляє всі види етикеток. Якщо вам необхідна етикетка для нанесення на скляну або пластикову тару, наші фахівці розроблять всі необхідні її елементи.

Дизайн упаковки сувенірних шоколадних батончиків

Дизайн етикетки: особливості

Етапи розробки етикетки збігаються з розробкою упаковки

  1. Повний аналіз ринку.
  2. Пошук ідеї, збір референсів і твердження дизайн-концепції (на основі аналізу).
  3. Розробка 3-х концептів етикетки, які включають 3 варіанти УТП і особливості лінійки найменувань.
  4. Затвердження одного концепту і його доопрацювання (2 партії правок).
  5. Створення 2-х концептів дизайну конкретики, вибір і доопрацювання одного з них.
  6. Розробка інфографіки та підсилюючих текстів.
  7. Підготовка оригінал макета.
  8. Розробка технології друку.
Дизайн етикетки соусів і меду

Розробка дизайну етикетки для нопоїв: етапи

  1. Розробка основної етикетки (корпусних). На ній розміщується назва продукту, логотипу та необхідна базова інформація.
  2. Розробка кольєретки (етикетка на верхній частині пляшки). Кольєретка - мініатюрна етикетка, розміщена на верхній частині пляшки. Вона невеликих розмірів, тому на ній розміщується тільки логотип, символіка, і найменування товару.
  3. Розробка контретикетки (етикетка на зворотному боці пляшки) - на цій етикетці розміщується корисна для споживача інформація: склад продукту, харчова цінність, обсяг, виробник, і так далі.Також ми розробимо особливий дизайн закупорювання: пивної пробки, ковпаків, мюзле або винної пробки.Також ми розробимо особливий дизайн закупорювання: пивної пробки, ковпаків, мюзле або винної пробки.

KOLORO надає послуги розробки геометрії пляшки. Якщо ви хочете випустити на ринок новий продукт, ми допоможемо придумати унікальну форму пляшки.

Необхідно враховувати, що розробка дизайну упаковки та етикетки передбачає наявність логотипу бренду та фірмового стилюконцепції позиціонування і сформованої унікальної торговельної пропозиції. Саме на основі цих графічних і вербальних елементів розробляється відповідна упаковка та етикетка продукту. Якщо ви ще не встигли сформувати ці складові бренду, фахівці компанії KOLORO з радістю допоможуть вам.

Дизайн етикетки пива

Дизайн упаковки: основні вимоги

Дизайн упаковки та етикетки — це синергія творчості і стратегічного маркетингу, яка:

  • повинна проходити в рамках єдиної дизайн-концепції компанії та її фірмового стилю;
  • враховувати специфіку споживчої аудиторії;
  • підкреслювати унікальні переваги продукту.

Щоб дізнатися більше про дизайн упаковки, різних продуктів ви можете прочитати наші статті:

А якщо ви шукайте натхнення або ідею для упаковки, зверніть увагу на нашу добірку ресурсів.

Безумовно, для досягнення всіх цих цілей необхідний професійний підхід, який ви можете отримати завдяки співпраці з досвідченим брендинговим агентсвом KOLORO.

Дизайн упаковки з KOLORO це:

  • комунікація зі споживачем;
  • вигідна відмінність від конкурентних товарів;
  • привернення уваги потенційної аудиторії та стимуляція пробної і спонтанної покупки;
  • розкриття суті та цінностей бренду за допомогою унікальних графічних рішень;
  • покращення лояльності споживачів;
  • сприяє просуванню товару на ринку.

Замовити дизайн упаковки ви можете в KOLORO. Станьте краще разом з нами!

Контактная інформація:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Хочу так само!

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !